Siinä oli aika paljolti kysymys tuurista (ja siitä, että minulla oli grand master mukana noissa bileissä). Helffit tekivät kolme haavaa, jotka onnistuin poikkeuksellisesti savettamaan kaikki 4+:lla (yleensä tällaisessa tilanteessa näkyy kolme ykköstä). Sitten äijät, grand master ja hepat tekivät 5 haavaa takaisin. Jos olisin kämminyt tilastolliset 1,5 savea, olisin tehnyt 1,5 haavaa vähemmän takaisin, jolloin haavat olisivat menneet 1,5 sinulle ja 3,5 minulle. Outnumberin ja kahden ylimääräisen rankin kanssa olisit voittanut combatin yhdellä.Oikolukuhirvi kirjoitti:Hammerfestissa chargasin niillä White Wolffeihin. En tappanut ketään, minulta kuoli koko jengi kun juoksin pakoon.....
swordmasters
- The Captain
- Valvoja
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Oikolukuhirvi kirjoitti:Tosin WS6 on melko hyödytön, okei osuu 3+ Ws5 jammoihin mutta pitää olla ws2 että osuu niihin 5+. Swordmastereilla pitäis olla Ws7 niin sitten olis kaikki kohallaan![]()
Ime ny. Siis WS6 on jo liikaa sellasille kukka- ja huilupojille kuin High Elvesit. Dark Elfit on kehittäny koko ikänsä sodan käynnin taitoja ja hionut taktiikkansa lähelle täydellisyyttä, sillä välin kun HE on istuttanut kukkia...
WS6 kuuluisi Executioneereille... Samoin se miekkasääntö, ärsyttää kun ei asiat ole fluffien mukaan... Toisaalta niin ei ole monessakaan paikassa, mutta silti.
Faktaahan on että HE:t ovat torjuneet Dark Elfien kaikki hyökkäykset tähän mennessä, MUTTA vasta viimeisessä taistelussa jonkin ihme öllimöllin tai taikahemmon avulla... Eivät todellakaan pelkästään omien joukkojen avulla...
Ja DE on valloittanut suurimman osan Ulthuania, kun taas katsellaan High Elffien menestystä:
Voi hitsi pojat on päässyt melkein rantaan, Ulthuanin laivasto tuhotaan aina kun se meinaa tulla liian lähelle... Senkus yritätte.
Asiahan on niin että nyt uuden ajan koittaessa High Elfit tuhotaan viimeiseen tonttuun, Dark Elfien toimesta. Ja sille ette voi mitään.
Nuo lauseet EIVÄT ole poissulkevia. Sääntökirjassa ei sanottu KAIKKIEN swordmasterien omaavan killing blowin. Sen voi katsoa tarkoittavan vain swordmaster heroja.Pinegulf kirjoitti:Juurikin näin. Sääntökirjassa mainitaan k-blown kohdalla esimerkkinä swordmasterit ja itse He-bookissa ei ko. hemmoilla ole moista kykyä. (Mikä on tökeä vääryys :x ) Ja sitä on täytynyt selitellä muutamakin kerta.
-Pinegulf
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
No vastineeksi. 12 swordmasteria kävelee 15 kääpiön läpi.Oikolukuhirvi kirjoitti:Minä hyökkäsin niillä normaaleihin stuntyihin, 1 stunty kuoli ja 4 swordmasteria. Tälläistä monessa pelissä putkeen.
12 swordmasteria kävelee 20 beastmenin läpi(ravening hordes).
12 swordmasteria pysäyttää ja sitten tappaa pienehkön knight of the realm chargen.
Nuo kolme tapahtuivat yhden turnauksen aikana.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Eivät ainakaan minun kääpiöni ole tuollaiseen pystyneet, 3+ 3+ teilaa siinä määrin kääpiötä, että takaisin harvemmin monella jampalla lyödään...Oikolukuhirvi kirjoitti:Ws kuudella ei silti tee oikein mitään koska normaalit kääpiötkin hakkaavat swordmasterit lähiksessä. Ei niillä tapeta muuta kuin jotain 5+ armour save jannuja.
HEI!! Kunnia kääpiöille.Murhe kirjoitti:Hmm... Ehkäpä sinulla on vääristynyt kuva moisista joukoista, sillä minä kävisin epäröimättä vihollisen raskaan ratsuväen kimppuun noilla, ja kyllä ne kääpiöitä hakkaavat maahan asti.
Musta ne swordmasterit on melkosen idioottimaisesti tehty, aivan liian hyviä. Tai no, kyllähän niistä ampujilla tekee selvän kahdessa vuorossa.