"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

War Head: Winterception! PK-seudun Blood bowl-liiga 15.10 ->

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Immeli

Re: War Head: Winterception! PK-seudun Blood bowl-liiga 15.1

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Pitäisi ehkä seurata Sotua useammin kuin kerran vuodessa. Tämähän nimittäin kiinnostaisi.

En nyt varmaan kuukauteen pariin ehtisikään pelata (+tehdä joukkuetta), mutta jos homma pyörii vielä keväämmällä, liittyisin mielelläni mukaan.
Lahti pilaa tunnelman.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Mä olisin mieluusti jossain vastaavassa mukana. Pitäis vaan vetää äkkiä toi tiimi loppuun asti :) Jos joku haluaa ihan friendly pelejä pelailla välissä niin mä ottaisin mieluusti erää, oon vasta alkanut tosin mutta pelaamalla kehittyy :)
Something something Dangerzone!
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

Tämä liiga kääritään pakettiin parin viikon päästä, jonka jälkeen kannattaa kyttäillä turnauspalstalta seuraavaa liigaa. Lähempänä Toukokuun alkua starttaillaan sitten sitä, mutta täältä löytyy varmasti infot hyvissä ajoin!
HaNNuBaL

Viesti Kirjoittaja HaNNuBaL »

Minuakin kiinnostaisi tulla liigaan. Olen nimittäin yrittänyt saada kavereita aktivoitumaan liigan merkeissä. Tosin yrityksen perustaminen vauhdissa niin aikaa on mennyt siihenkin. Jos porukka on joskus tilailemassa gw tai muualta ukkoja niin kiinnostai olla mukana, kun omastatakaa löytyy vain aloitusboxin ukot. Niillä ei hirveän pitkälle kehitytä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”