WYSIWYG commandissa on mielestäni käytännössä pakollinen, eli jos on lippu, pitää se lippu olla jossain muodossa edes tai musikantilla se soitin, edes liimattuna figun selkään. Champalla mielestäni eriävä varustus vaan selventää, esim keihäsmiesten champalla miekka korostaa sen roolia. Unitin varustuksen peluuttaminen on vähän siinä ja siinä. Toisaalta ymmärrän, että jotakuta ei kiinnosta/nappaa 100+ modellin gobbohordelle konffata jokaiselle handwepaa, ainoastaan, koska paketissa tulee vain keihäät ja jouset optioina, mutta itse olen aina ajatellut sen käsin tekemisen ja näpräämisen olevan juuri koko harrastuksen järki ja pointti.
Omassa kaveripiirissä samoin, mutta pelipiirissä ei välttämättä. Eli muistan kyllä, että kommenttia tasaisin väliajoin tuli niille joilla oli non-GW:tä vakiolistassa.Mitä non-GW:hen tulee, niin minun lyhyen ~12 vuoden muistini aikana Joensuussa sekä pienissä että isoissa piireissä on lähinnä naurettu GW:n figupoliisimielikuvalle. Ja pelattu hienoja vaihtoehtovalmistajien figuja aina kun pystyy. Eteläsuomesta ja tuosta mainistemastani ajasta taaksepäin en osaa ottaa kantaa.