Pääkaupunkiseudun Infinity
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
Voisin tulla kanssa pelaamaan pelillisen, kauhean montaa tuntia ei jouda pelailemaan, joten kuuden pelaajan pelit pitää tälläkertaa passata sitten :)
Moi, kadotin johonkin miun 112:n käden. Se on lähtenyt irti laatikossa ja tossa laatikossa on tommoset raot josta se mahtuu tippumaan ulos. Eli se on ehkä kerholla, koska ei löytynyt kotoa eikä salkusta. Katelkaa jos sattuu silmään.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Kumpi käsi? Pistä viesti nopat.fi sivulle, niin ehkä muutkin kerholla kävijät osaavat katsoa.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Yritän kattella ensi sunnuntaina. Et varmaan muualla kuin siinä ison pelihuoneen pelipöydän äärellä liikkunut sen kanssa?
Juu en, jos se nyt kokonaan katoaa, niin pitää sitten askarrella sille sellainen koukkukäsi :)
Semmoinen "Army of Darkness" variaatio :)jamovoima kirjoitti:Juu en, jos se nyt kokonaan katoaa, niin pitää sitten askarrella sille sellainen koukkukäsi :)
Aina valmiina "experimental drugin" antamiseen.HaNNuBaL kirjoitti:Semmoinen "Army of Darkness" variaatio :)jamovoima kirjoitti:Juu en, jos se nyt kokonaan katoaa, niin pitää sitten askarrella sille sellainen koukkukäsi :)
- Dr. Icchan
- Viesti:
Oliko ens sunnuntaina tulossa muita kerholle pelaamaan?
Tein taas vähän lisää maastoa, voisin yrittää saada ne mukaan.
Tein taas vähän lisää maastoa, voisin yrittää saada ne mukaan.
-
Der Dexter
Itte oon wtc-treeneissä turussa, mutta varmaan siellä jokuon mestoilla...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä pääsen nyt sunnuntaina pelailemaan!
Voisin ite varmaan aamupäivästä sunnuntaina kans pelailla, johonkin yhekstoista voisin tähtäillä kertsille.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ok, tulen sitten itekkin aiemmin paikalle.Drakthar kirjoitti:Voisin ite varmaan aamupäivästä sunnuntaina kans pelailla, johonkin yhekstoista voisin tähtäillä kertsille.
Vois varmaan itsekin raahautua paikalle kokeilemaan uutta listaa.
Muistakaas tsekkailla näkyykö palokirvestä.
- Dr. Icchan
- Viesti:
En kyllä huomannu kattoa, sori :(
Se iso pelihuone oli niin täynnä, että en muistanu enää omien pelien jälkeen käydä tsiigaamassa.
Se iso pelihuone oli niin täynnä, että en muistanu enää omien pelien jälkeen käydä tsiigaamassa.
Oisko huomiselle pelureita?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ei onnistunu tää sunnuntai, mutt ens sunnuntaina pääsisin taas.
Kerhon kalenterissakaan ei ole kuin black powderia, pitäs olla tilaakin enemmän tällä kertaa.
Kerhon kalenterissakaan ei ole kuin black powderia, pitäs olla tilaakin enemmän tällä kertaa.
- champignon of chaos
Mäkin olen puskemassa ensi su aamupäivästä paikalle. Ehdin myllyttämään koko päivän, mun puolesta voitais ottaa taas isompikin mättö jos 4-6 tulee paikalle? Luulen saavani 1-2 uutta rakennusta vielä lisäherkkuna valmiiksi.
Jos jollain on kiinnostusta ottaa Lauttasaaressa myös lauantaina iltapäivällä esim klo 16 pintaan matsia niin mulle onnistuu. Huutelua vaan tänne
Jos jollain on kiinnostusta ottaa Lauttasaaressa myös lauantaina iltapäivällä esim klo 16 pintaan matsia niin mulle onnistuu. Huutelua vaan tänne
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ei näyttäis tulevan mulle kalenteriin mitään lauantaiksi ni mä voisin tulla pelaamaan. Tuun kyllä aikasemmin paikalle kun pitää taas viimeistellä maastoa.champignon of chaos kirjoitti:Mäkin olen puskemassa ensi su aamupäivästä paikalle. Ehdin myllyttämään koko päivän, mun puolesta voitais ottaa taas isompikin mättö jos 4-6 tulee paikalle? Luulen saavani 1-2 uutta rakennusta vielä lisäherkkuna valmiiksi.