Matto tuli tiistaina! Suoraan Itellan kuljetuksella kotiovelle...paketti oli näppärän kokoinen ja sisälsi myös säilytys/kantopussin matolle. Ainoa miinus on, että matto HAISEE kumille TODELLA pahasti...nyt se on ollut tuulettumassa parvekkeella pari päivää :). Laatu on ERITTÄIN hyvä, vaikuttaa hyvältä ohuelta hiirimatolta ehkä eniten. En usko, että tulee liikkumaan pöydällä, koska toinen puoli on pitävää kumia. Kuljetus oli ripeä, olisko viikon tullu jenkeistä...
- Lost Vyper
Frontlinegamingin pelimatto
Re: Frontlinegamingin pelimatto
Mukava kuulla että tuote vastasi laadultaan odotuksia. Näyttihän ne hyvältä tuolla saitilla.
Itseänikin hatuttaa sisäsiittoiset jenkkimyyjät ja niiden webbisaitit. Myös selvästi nousseet Royal Mail ja USPS rahtikulut sekä tullikulut, Kanada myös todettu kalliiksi. Eli EU:n sisältä ja mieluiten mannermaalta vaan tilailemaan on mun nykymotto. Paitsi jos löytyy jotain sellaista herkkua mitä ilman ei voi elää. Kuminen pelimatto ei vielä mulla ylitä tuota rajaa.
-mv40k2
Itseänikin hatuttaa sisäsiittoiset jenkkimyyjät ja niiden webbisaitit. Myös selvästi nousseet Royal Mail ja USPS rahtikulut sekä tullikulut, Kanada myös todettu kalliiksi. Eli EU:n sisältä ja mieluiten mannermaalta vaan tilailemaan on mun nykymotto. Paitsi jos löytyy jotain sellaista herkkua mitä ilman ei voi elää. Kuminen pelimatto ei vielä mulla ylitä tuota rajaa.
-mv40k2
-
Lost Vyper
Re: Frontlinegamingin pelimatto
Ekat pelit pelattu, ja on hintansa väärti (ainoastaan se kumin haju...). Todella hyvä pinta, ei liukumista, nopat on mukava heittää siihen ja näyttää hemmetin hyvältä!
- Lost Vyper
- Lost Vyper
-
Lost Vyper