"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Iron Moot 2014! 21-23 Nov in Gothenburg, Sweden

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Isopropyl

Re: Iron Moot 2014! 21-23 Nov in Gothenburg, Sweden

Viesti Kirjoittaja Isopropyl »

Kyllä reissu edelleen mun puolesta onnistuu. Voitaisiin lyödä lukkoon tuo aikataulu eli to 20.11 aamulla lähtö ja ma illalla takaisin. Kolme on silleen minimimäärä että kannattaa vielä auton kanssa lähteä. Auton hintaan kuuluu 1-4 matkustajaa joten se on kans ihan kiva tietää että tuletteko mukaan Turusta vai treffataanko Stockiksessa.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

HP ainaki tulee Turuust ni saadaan kunnon torstaipäiväkänni päälle.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mä en kyl pysty sitoutumaan kuin vasta ehkä ihan viime hetkellä, kun kolme päivää veke duunista. Toivottavasti saatte porukan kasaan ja hyppään sit taivaankappaleiden osuessa kohdilleen viime hetkellä mukaan vikalle paikalle. Ja toki jos kysyntää on muuten, niin en oo varaamassa mitään paikkaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Mä voisin alkaa painostaa tost duunia kans. Varmaan on jo jossain näkyvillä mut en osaa/nää/derp, ni paljon matkabudjetti suunnillee on ollu? Ja onko ehkä mahdollista lyöttäytyy tohon autosakkiin messiin?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Suatana ku pitää ol näi lähekkäin wtcn kaa, muuten olisin ollu huutaen mukana masiinaroadtripissä
Jos viel vähä kokeilis toimistolta tunnelmii..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Isopropyl

Inexis kirjoitti:Mä voisin alkaa painostaa tost duunia kans. Varmaan on jo jossain näkyvillä mut en osaa/nää/derp, ni paljon matkabudjetti suunnillee on ollu? Ja onko ehkä mahdollista lyöttäytyy tohon autosakkiin messiin?
Tällä suunnitelmalla menopaluu-matkat olisivat n. 50€/nenä. Turnausmaksu itsessään on n. 55€/hlö, joka näemmä sisältää lounaan. Nopealla tsekkauksella hostelli Göteborgissa on n. 30€/hlö. Mukaan mahtuu hyvin.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Ostin oman turnauslippuni just, Vesa ja Teemu ilmeisesti ainakin messis ja turnauskamojen kans ei oikeen 4 enempää taida autoon mahtua (tai mistä mä tiiän millanen bussi siel on käytös mut...) et yks paikka ois viel jälel. Vauhtia vauhtia pojjaat.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Mä keskustelen hallituksen kans tänää ja työnantajan kans huomen. Pistän tähä topikkii ilmon huomenna
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Isopropyl

GreenMeanie kirjoitti:Ostin oman turnauslippuni just, Vesa ja Teemu ilmeisesti ainakin messis ja turnauskamojen kans ei oikeen 4 enempää taida autoon mahtua (tai mistä mä tiiän millanen bussi siel on käytös mut...) et yks paikka ois viel jälel. Vauhtia vauhtia pojjaat.
Yksi paikka on tosiaan vielä jäljellä. Täytyy tehdä pieni koepakkaus, että uskaltaisko mahduttaa 5 henkeä kyytiin, jos kiinnostusta on.
GreenMeanie

Isopropyl kirjoitti:
GreenMeanie kirjoitti:Ostin oman turnauslippuni just, Vesa ja Teemu ilmeisesti ainakin messis ja turnauskamojen kans ei oikeen 4 enempää taida autoon mahtua (tai mistä mä tiiän millanen bussi siel on käytös mut...) et yks paikka ois viel jälel. Vauhtia vauhtia pojjaat.
Yksi paikka on tosiaan vielä jäljellä. Täytyy tehdä pieni koepakkaus, että uskaltaisko mahduttaa 5 henkeä kyytiin, jos kiinnostusta on.
Apukuskin paikka on sit sitämyöten varattu mulle.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
TheEmu

Isopropyl kirjoitti:Nopealla tsekkauksella hostelli Göteborgissa on n. 30€/hlö.
Yövyttiin muuten viimeks täällä: https://www.nordicchoicehotels.se/quali ... ampaign=qh

2480SEK näyttäis olevan to-su-yöt (3 yötä) kahden hengen huoneelle, jos suma-yö meinataan koisii tukholman suunnalla. Eli 45,09e per naama per yö jos osaan yhtään laskea.

Oli ihan perussolidi. Ei mul suurta välii mut kuha huutelin nyt ku keskel yötä satuin muistamaan.

Regards, Scissors. "
Celebdae

TheEmu kirjoitti: Yövyttiin muuten viimeks täällä: https://www.nordicchoicehotels.se/quali ... ampaign=qh

2480SEK näyttäis olevan to-su-yöt (3 yötä) kahden hengen huoneelle, jos suma-yö meinataan koisii tukholman suunnalla. Eli 45,09e per naama per yö jos osaan yhtään laskea.

Oli ihan perussolidi. Ei mul suurta välii mut kuha huutelin nyt ku keskel yötä satuin muistamaan.
Jeps toi on kävelymatkan päässä. Tietysti jos on auto käytössä (ja halukas kuski), niin voi vähän pitemmällekin mennä ettimään edullisempaa majotusta.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:
TheEmu kirjoitti: Yövyttiin muuten viimeks täällä: https://www.nordicchoicehotels.se/quali ... ampaign=qh

Jeps toi on kävelymatkan päässä. Tietysti jos on auto käytössä (ja halukas kuski), niin voi vähän pitemmällekin mennä ettimään edullisempaa majotusta.
Toisaalta voi löytyä syy miksei autolla voi iltaisin ajaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Isopropyl

Voi tosiaan olla että auto voi ajaa, mutta kuski ei... Ei tuolla muuten sattunut olemaan mitään lattiamajoitusta, vaikka kyllä mulle hotelli passaa.

Näyttäisi siltä että autoon pitäisi saada mahtumaan viiden hengen turnauskamppeet. Ainakin olisin yllättynyt, jos ei mahtuisi.
Celebdae

petskules kirjoitti: Toisaalta voi löytyä syy miksei autolla voi iltaisin ajaa.
No tohon viittasin puhumalla halukkaasta kuskista...

Lattiamajoitusta siellä ei ainakaan viimeksi ollut tarjolla, mut järjestäjiltä voinee toki aina tiedustella budjettiratkaisuja. Eiköhän siellä aika paljon olla valmiita tekemään suomalaisten helppimiseksi.

shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

On hyvä olla jälkiviisas. Jos oisin nyt lomalla tajunnu käydä lääkärissä hakemas saigonia näistä kolmesta päivästä ku olin kipee, ni riittäis lomapäivät iron moottiin.. Kuulemma hyvä eventti. Ehkä sit ens vuonna.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Mä voisin olla kovin kiinnostunut kuskeilemaan jos työt antaa myöten, mun vuorot tosin tulee vähän myöhemmin vasta jakoon, vissiin 2 viikon päästä...

Ja tämä tosiaan jos on tilaa biilissä, mutta voin kyl ajaa pitkiäkin matkoja, kokemusta löytyy.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Isopropyl

Olisin nyt pikkuhiljaa varaamassa matkaa, joten ne jotka haluaa mukaan, niin olisi mukava täyttää matkustajatiedot. Eli tarvitsisin etu- ja sukunimen, syntymäajan sekä kansalaisuuden. Voi vastata vaikka yv:nä tai tässä mikäli ei halua paljastaa ikäänsä. H-P ja Teemu vissiin ainakin on tulossa.

Lähinnä siksi varailisin, että varmistan, että autolle löytyy tilaa.
TheEmu

Teemu Aro, kuninkaallinen 1989, Suomi.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

Henri-Pekka Henttonen, 88 (Teemu on lapsi), syntymämaa tod. näk. Suomi mutta sydän on jäänyt Afrikkaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”