Iron Moot 2014! 21-23 Nov in Gothenburg, Sweden
Re: Iron Moot 2014! 21-23 Nov in Gothenburg, Sweden
Kyllä reissu edelleen mun puolesta onnistuu. Voitaisiin lyödä lukkoon tuo aikataulu eli to 20.11 aamulla lähtö ja ma illalla takaisin. Kolme on silleen minimimäärä että kannattaa vielä auton kanssa lähteä. Auton hintaan kuuluu 1-4 matkustajaa joten se on kans ihan kiva tietää että tuletteko mukaan Turusta vai treffataanko Stockiksessa.
HP ainaki tulee Turuust ni saadaan kunnon torstaipäiväkänni päälle.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä en kyl pysty sitoutumaan kuin vasta ehkä ihan viime hetkellä, kun kolme päivää veke duunista. Toivottavasti saatte porukan kasaan ja hyppään sit taivaankappaleiden osuessa kohdilleen viime hetkellä mukaan vikalle paikalle. Ja toki jos kysyntää on muuten, niin en oo varaamassa mitään paikkaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä voisin alkaa painostaa tost duunia kans. Varmaan on jo jossain näkyvillä mut en osaa/nää/derp, ni paljon matkabudjetti suunnillee on ollu? Ja onko ehkä mahdollista lyöttäytyy tohon autosakkiin messiin?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
- Ihme_apina
Suatana ku pitää ol näi lähekkäin wtcn kaa, muuten olisin ollu huutaen mukana masiinaroadtripissä
Jos viel vähä kokeilis toimistolta tunnelmii..
Jos viel vähä kokeilis toimistolta tunnelmii..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Tällä suunnitelmalla menopaluu-matkat olisivat n. 50€/nenä. Turnausmaksu itsessään on n. 55€/hlö, joka näemmä sisältää lounaan. Nopealla tsekkauksella hostelli Göteborgissa on n. 30€/hlö. Mukaan mahtuu hyvin.Inexis kirjoitti:Mä voisin alkaa painostaa tost duunia kans. Varmaan on jo jossain näkyvillä mut en osaa/nää/derp, ni paljon matkabudjetti suunnillee on ollu? Ja onko ehkä mahdollista lyöttäytyy tohon autosakkiin messiin?
- GreenMeanie
Ostin oman turnauslippuni just, Vesa ja Teemu ilmeisesti ainakin messis ja turnauskamojen kans ei oikeen 4 enempää taida autoon mahtua (tai mistä mä tiiän millanen bussi siel on käytös mut...) et yks paikka ois viel jälel. Vauhtia vauhtia pojjaat.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä keskustelen hallituksen kans tänää ja työnantajan kans huomen. Pistän tähä topikkii ilmon huomenna
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Yksi paikka on tosiaan vielä jäljellä. Täytyy tehdä pieni koepakkaus, että uskaltaisko mahduttaa 5 henkeä kyytiin, jos kiinnostusta on.GreenMeanie kirjoitti:Ostin oman turnauslippuni just, Vesa ja Teemu ilmeisesti ainakin messis ja turnauskamojen kans ei oikeen 4 enempää taida autoon mahtua (tai mistä mä tiiän millanen bussi siel on käytös mut...) et yks paikka ois viel jälel. Vauhtia vauhtia pojjaat.
- GreenMeanie
Apukuskin paikka on sit sitämyöten varattu mulle.Isopropyl kirjoitti:Yksi paikka on tosiaan vielä jäljellä. Täytyy tehdä pieni koepakkaus, että uskaltaisko mahduttaa 5 henkeä kyytiin, jos kiinnostusta on.GreenMeanie kirjoitti:Ostin oman turnauslippuni just, Vesa ja Teemu ilmeisesti ainakin messis ja turnauskamojen kans ei oikeen 4 enempää taida autoon mahtua (tai mistä mä tiiän millanen bussi siel on käytös mut...) et yks paikka ois viel jälel. Vauhtia vauhtia pojjaat.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Yövyttiin muuten viimeks täällä: https://www.nordicchoicehotels.se/quali ... ampaign=qhIsopropyl kirjoitti:Nopealla tsekkauksella hostelli Göteborgissa on n. 30€/hlö.
2480SEK näyttäis olevan to-su-yöt (3 yötä) kahden hengen huoneelle, jos suma-yö meinataan koisii tukholman suunnalla. Eli 45,09e per naama per yö jos osaan yhtään laskea.
Oli ihan perussolidi. Ei mul suurta välii mut kuha huutelin nyt ku keskel yötä satuin muistamaan.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jeps toi on kävelymatkan päässä. Tietysti jos on auto käytössä (ja halukas kuski), niin voi vähän pitemmällekin mennä ettimään edullisempaa majotusta.TheEmu kirjoitti: Yövyttiin muuten viimeks täällä: https://www.nordicchoicehotels.se/quali ... ampaign=qh
2480SEK näyttäis olevan to-su-yöt (3 yötä) kahden hengen huoneelle, jos suma-yö meinataan koisii tukholman suunnalla. Eli 45,09e per naama per yö jos osaan yhtään laskea.
Oli ihan perussolidi. Ei mul suurta välii mut kuha huutelin nyt ku keskel yötä satuin muistamaan.
Toisaalta voi löytyä syy miksei autolla voi iltaisin ajaa.Celebdae kirjoitti:Jeps toi on kävelymatkan päässä. Tietysti jos on auto käytössä (ja halukas kuski), niin voi vähän pitemmällekin mennä ettimään edullisempaa majotusta.TheEmu kirjoitti: Yövyttiin muuten viimeks täällä: https://www.nordicchoicehotels.se/quali ... ampaign=qh
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Voi tosiaan olla että auto voi ajaa, mutta kuski ei... Ei tuolla muuten sattunut olemaan mitään lattiamajoitusta, vaikka kyllä mulle hotelli passaa.
Näyttäisi siltä että autoon pitäisi saada mahtumaan viiden hengen turnauskamppeet. Ainakin olisin yllättynyt, jos ei mahtuisi.
Näyttäisi siltä että autoon pitäisi saada mahtumaan viiden hengen turnauskamppeet. Ainakin olisin yllättynyt, jos ei mahtuisi.
No tohon viittasin puhumalla halukkaasta kuskista...petskules kirjoitti: Toisaalta voi löytyä syy miksei autolla voi iltaisin ajaa.
Lattiamajoitusta siellä ei ainakaan viimeksi ollut tarjolla, mut järjestäjiltä voinee toki aina tiedustella budjettiratkaisuja. Eiköhän siellä aika paljon olla valmiita tekemään suomalaisten helppimiseksi.
On hyvä olla jälkiviisas. Jos oisin nyt lomalla tajunnu käydä lääkärissä hakemas saigonia näistä kolmesta päivästä ku olin kipee, ni riittäis lomapäivät iron moottiin.. Kuulemma hyvä eventti. Ehkä sit ens vuonna.
-
Der Dexter
Mä voisin olla kovin kiinnostunut kuskeilemaan jos työt antaa myöten, mun vuorot tosin tulee vähän myöhemmin vasta jakoon, vissiin 2 viikon päästä...
Ja tämä tosiaan jos on tilaa biilissä, mutta voin kyl ajaa pitkiäkin matkoja, kokemusta löytyy.
Ja tämä tosiaan jos on tilaa biilissä, mutta voin kyl ajaa pitkiäkin matkoja, kokemusta löytyy.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Olisin nyt pikkuhiljaa varaamassa matkaa, joten ne jotka haluaa mukaan, niin olisi mukava täyttää matkustajatiedot. Eli tarvitsisin etu- ja sukunimen, syntymäajan sekä kansalaisuuden. Voi vastata vaikka yv:nä tai tässä mikäli ei halua paljastaa ikäänsä. H-P ja Teemu vissiin ainakin on tulossa.
Lähinnä siksi varailisin, että varmistan, että autolle löytyy tilaa.
Lähinnä siksi varailisin, että varmistan, että autolle löytyy tilaa.
Teemu Aro, kuninkaallinen 1989, Suomi.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Henri-Pekka Henttonen, 88 (Teemu on lapsi), syntymämaa tod. näk. Suomi mutta sydän on jäänyt Afrikkaan.