Astetta derppaavampi cryx

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Prkl

Re: Astetta derppaavampi cryx

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Hyvät rapsat!
2-3 on ihan hyväksyttävä tulos kun ensikertaa pelaa ulkolaisia vastaan.
Tosin ainoot sun voitot oli suomalaisia vastaan tossa turneessa.. ;)

Mut ainakin ekan Morvy-pelin perusteella oot parempi sillä ku Teemu. Stalker ei kuollu ihan turhaan ja melkein sait toisen assassinaationkin (jolloin oisit niissäkin jo Teemun kans tasoissa).

Toi on kova juttu et melkein pistit Rickardille jauhot suuhun! Se on kuitenkin ihan ameriikoissa asti pelätty pelaaja.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Kiitti raporteista. Kiva näitä lukea ja päästä vähän tunnelmaan mukaan, vaikkei paikan päälle ite selvinnytkään.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

petskules kirjoitti:Hyvät rapsat!
2-3 on ihan hyväksyttävä tulos kun ensikertaa pelaa ulkolaisia vastaan.
Tosin ainoot sun voitot oli suomalaisia vastaan tossa turneessa.. ;)

Mut ainakin ekan Morvy-pelin perusteella oot parempi sillä ku Teemu. Stalker ei kuollu ihan turhaan ja melkein sait toisen assassinaationkin (jolloin oisit niissäkin jo Teemun kans tasoissa).

Toi on kova juttu et melkein pistit Rickardille jauhot suuhun! Se on kuitenkin ihan ameriikoissa asti pelätty pelaaja.
No sitä samaa mä kirosin jätkille siellä Ruåttinmaalla! Oisha se ny ulkolaisia kiva voittaaki, ja tosiaa se IG:n peli Espenin khadoria vastaan ku failailin dennyllä oli varmaa puoliks sitä ku mietin pääni sisällä et "jes, vihdoin voitan jonkun ei-suomalaisen tääl!".

Joo kyl mä oon sitä mieltä et täst lähetää hunttaa circlel eteenpäi.

Teemu btw sai jonku assasinaatiomestarimerkin tuol turnaukses.
Celebdae kirjoitti:Kiitti raporteista. Kiva näitä lukea ja päästä vähän tunnelmaan mukaan, vaikkei paikan päälle ite selvinnytkään.
Ei yhtään mitään! Kiva et joku jaksaa lukeakkin. :)
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Inexis kirjoitti: Peli3, HP Henttonen, eMadrak ja fennbladelist. Pelissä taisi olla skenaariokin, mutta tästä tuli kohtuullisen ruma slugfest jossa katsottiin vain, kummalta loppuvat napit ensin. Itse droppasin pSkarren. Juostiin, fiittailtiin, lyötiin, lyötiin lisää, ja vielä vähän lisää, ja lopputulema taisi olla se, että Kraken söi Madrakin midfieldistä. HP:n puolustukseksi on sanottava, että ei ottanut takebackina unohdettuja vengeancejaan(vissiin pari kappaletta) ja sai melkein kaikki banet tapetuksi.
Niit vengeancei oli 5 koska kithkarit. Unohin myös ottaa burrowerit esiin ja heitin neki pois. Muistan kyl et kännistä huolimatta vähän nakras siin ku sä otit vengeance takebackin.
Inexis kirjoitti: Päätän uljaan circleurani statseihin 2-1 ja sijoitun turnauksessa kolmanneksi. HP ei pääse yli siitä, että turnauksen 12:sta pelaajasta voitan vain sijalle 11 jääneen kaverin, ja olen kolmas. Taisi silti tulla päivän paras suomalaistulos.
VIIKONLOPUN paras suomalaistulos. #JoonasWTC2015
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Niit oli sit niin paljon? Ja hyväkun en itse edes muista ottaneeni takebackia, lieneekö känni vai jännitys. Mut point taken, vedätin sua sit siinä takebackilla. :(
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Siistei rapsoi. :)

HP, sun täytyy metaa itelles kuntoon sopivat listat. Rölleillä on liikaa muistettavaa.
Rats keep running!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”