Oliki iha OP ett DEATH WOLVESIT jako Morraigille flänkkii. Vaik oishan se ollu siistii pistää WoO-UA noihin... :)The Death Wolves will have an upcoming errata. The sub-type of The Death Wolves is incorrect in HORDES: Exigence but is correct in War Room and the card. The sub-type is "Circle Character Unit".
Spoilausketju
Re: Spoilausketju
http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2858222
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mitä shittii tää on, no noi on sitten oikeen fluffinsa mukaisesti yksinäisiä susia.TheEmu kirjoitti:http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2858222
Oliki iha OP ett DEATH WOLVESIT jako Morraigille flänkkii. Vaik oishan se ollu siistii pistää WoO-UA noihin... :)The Death Wolves will have an upcoming errata. The sub-type of The Death Wolves is incorrect in HORDES: Exigence but is correct in War Room and the card. The sub-type is "Circle Character Unit".
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- The Captain
- Valvoja
Olin oikeassa.The Captain kirjoitti:PP:n sääntöfoorumilla on kiivas spekulaatio aiheesta käynnissä. Infernaalin Checkingiä en ketjussa vielä nähnyt.Celebdae kirjoitti:Jostain luin, että joko johtajan orderilla chargaavat kaikki ilmaiseksi tai sitten niitä voi forceta chargaamaan yksitellen. En oo kyl ostamassa kirjaa tän takia, et kiva jos jossain nää lukisi ihan oikeesti.
Primal sanoo, että trooperin pitää saada order, jotta voi juosta tai chargata. Warbeastiä pitää forcettaa, jotta saa juosta tai chargata. Packin jäsenet ovat sekä troopereita että warbeasteja.
Warbeast packien säännöissä sanotaan vain, että niiden pitää saada order, jotta voivat juosta tai chargata. Tarkalleen ottaen siinä ei sanota, että niitä ei pidä myös forcettaa, mutta uskoisin, että juoksun/chargen kannalta nuo toimivat kuin unit, eivät kuten warbeast.
EDIT: Mielenkiintoisia interaktioita Theme forcejen kanssa. Warbeast packeja saa ottaa theme forceihin, jotka sallivat "non-character warbeastit", vaikka theme force ei sallisikaan tämän tyyppisiä unitteja, eli vain warbeast-rajoitukset koskevat packeja. Ne kuitenkin täyttävät mahdolliset tier-vaatimukset uniteista (esim. "The army includes two or more units" täyttyy warbeast packilla ja yksiköllä paingivereitä).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Toinen mielenkiintoinen huomio on, että jokainen unitin modeli lasketaan tierien kannalta myös warbeastiksi, eli nyt julkaistut packit ovat siis 4 warbeastiä. Onko jossain tierissä kivoja etuja jokaisesta warbeastistä?The Captain kirjoitti: EDIT: Mielenkiintoisia interaktioita Theme forcejen kanssa. Warbeast packeja saa ottaa theme forceihin, jotka sallivat "non-character warbeastit", vaikka theme force ei sallisikaan tämän tyyppisiä unitteja, eli vain warbeast-rajoitukset koskevat packeja. Ne kuitenkin täyttävät mahdolliset tier-vaatimukset uniteista (esim. "The army includes two or more units" täyttyy warbeast packilla ja yksiköllä paingivereitä).
- Ihme_apina
Ne taitaa kaikki viittää aina heavyihin.
Pitää käydä läpi
Pitää käydä läpi
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Juu ei siellä mitään ihmeellisiä ole... Muutama skornen tieri pamahtaa tier 4 ilmaseks, mutta edut niissä on aina joku +2 spd pedoille ekalla vuorolla.
eMorgoulin tieri napsahtaa tier neloseen saakka helposti yhdellä yksiköllä ötököitä, et kai ötöt antaa vähän "liikkumatilaa" siinä tierissä. Ei jaksa miettiä onko siitä mihinkään.
eHexyn tierissä vähän sama homma, mutta siitä tuli mieleen että bondaatko sä tollasessa yksikössä niinku yhden sellasen ötökän, vai mitä tässä tapahtuu? Ainakin muistaaksenk bondi nosti tresholdia, ni nouseeko treshild jos bondaat ihan perus gruntin siinä yksikössä?
Jos bondaat leaderin, ni mahtaako bondi siirtyä field promootiossa... Eipä kai...
eMorgoulin tieri napsahtaa tier neloseen saakka helposti yhdellä yksiköllä ötököitä, et kai ötöt antaa vähän "liikkumatilaa" siinä tierissä. Ei jaksa miettiä onko siitä mihinkään.
eHexyn tierissä vähän sama homma, mutta siitä tuli mieleen että bondaatko sä tollasessa yksikössä niinku yhden sellasen ötökän, vai mitä tässä tapahtuu? Ainakin muistaaksenk bondi nosti tresholdia, ni nouseeko treshild jos bondaat ihan perus gruntin siinä yksikössä?
Jos bondaat leaderin, ni mahtaako bondi siirtyä field promootiossa... Eipä kai...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Mä mietin tota ehex juttua kans. Mut sehän sanoo selvästi et bondaat warbeastin. Jokainen päkin jannu on oma warbeast ni valittet yhen. Nostaako bondaus tresholdia? Tähän kysymykseen on varmaan vastattu jo bondaamalla BB jonka tresholdia voi muut titaanit käyttää, ni kai se sit nostaa sen yhen jannun tresholdia ja jos se on liideri ni tupla win. Scarab packin bondaaminen on nyt lähtökohtaisestikin huono idea (10 boksii, paskat defensiivit)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Joo. En kans nää syytä bondaa petoa laumasta.
Kunhan kyselin vaan...
Kunhan kyselin vaan...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- Ihme_apina
Scarabbien yms. statithan on ny julkastu ni pitää jitel näis tulevaisuuden uuder julkaisut langassa :>
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- The Captain
- Valvoja
Bondata saa yhden beastin packista. Jos bondattu on leader model, sen THR nousee - muiden petojen THR-arvolla ei ole merkitystä.MaSSacRe kirjoitti:Mä mietin tota ehex juttua kans. Mut sehän sanoo selvästi et bondaat warbeastin. Jokainen päkin jannu on oma warbeast ni valittet yhen. Nostaako bondaus tresholdia? Tähän kysymykseen on varmaan vastattu jo bondaamalla BB jonka tresholdia voi muut titaanit käyttää, ni kai se sit nostaa sen yhen jannun tresholdia ja jos se on liideri ni tupla win. Scarab packin bondaaminen on nyt lähtökohtaisestikin huono idea (10 boksii, paskat defensiivit)
Field promotionista kysyin foorumilla, ei vielä vastattu, mutta veikkaan bondin menevän osastoon "effects on the leader model expire", kun se kuolee pois.
Aika teoreettinen tilanne toki, koska useimmiten Skornella lienee järkeä bondata jotain parempaa, mutta esim. kampanjoissa ja liigoissa, joissa pedot voivat muodostaa bondeja, tällä voi olla väliä.
- The Captain
- Valvoja
Macallan vahvisti tuoreeltaan, että jos leader oli bondattu ja kuolee, bondi ei siirry uudelle field promotetulle leaderille:The Captain kirjoitti: Field promotionista kysyin foorumilla, ei vielä vastattu, mutta veikkaan bondin menevän osastoon "effects on the leader model expire", kun se kuolee pois.
http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2872231
PPS_Hungerford kirjoitti:Steamroller 2015 PG beta starts next week
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ei spoilatakaan mitään.
Viimeksi muokannut TheEmu, Ti 28.10.2014 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
?TheEmu kirjoitti:Tarkottaaks Arcane Wonder ett S&P+BOK-Vlad1 on taas juttu?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ei spoilatakaan mitään.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Niin sitä mä lähinnä, että kirjottamalla vaan Arcane Wonder ei ehkä ihan hirveesti avaudu 95%:lle tän palstan lukijoista yhtään mitään.
Ei spoilatakaan mitään.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä en halunnut lukea viestin tarkoitusta "hähää mäpä tiedän uusia juttuja ja te ette", niin ihmettelen mikä pointti on? Kai sitä voi spoilausketjuun oikeasti spoilata jotain, mutta jättää sit sen verta hämärän peittoon, ettei PP suutu. Tai jos oikeasti haluaa spekuloida jollain, niin ehkä parempi olis sellanen foorumi, jossa muutkin tietää mistä puhutaan?
No on tääl pari äijää kuitenki kenelt tohon hain inputtia. Mut ehkä on parempi ett viedään tosiaan keskustelu muualle.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "