"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WTC2015 - Tiiminvalinta-valinta

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
shoddie

Re: WTC2015 - Tiiminvalinta-valinta

Viesti Kirjoittaja shoddie »

TheEmu kirjoitti:Musta äänestetään eri kategorioista ykkösen ja kakkosen valitsijamiehet, eli ilmoittautuessa ilmoitetaan hakeeko ykköseen vai kakkoseen. Sitten jokainen äänestää kahta vaihtoehtoa ykkösen poolista ja yhtä kakkosen poolista. Äänestyksen loputtua ykköspoolin kaksi ja kakkospoolin yksi eniten ääniä saanutta muodostaa kolmen kovan komitean.

Vai kuulostaaks tyhmältä? Kirjoitinko ihan liian epäselvästi vai ymmärsikö joku?
Mitä jos hakee tokaan tiimiin, mut pääsiski ekaan?
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Sitä varten sille kakkosen valitsijamiehelle jätettiin takaportti auki ykköseenkin. Pelaajat (=ei-valitsijamiehet) sen sijaan hakee vaan WTC-tiimeihin, ei ykköseen tai kakkoseen.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Eikö voitaisi vain äänestää kolme tyyppiä komiteaan, jotka saavat sitten aivan itse päättää kummassa tiimissä pelaavat (tai päättää, että eivät pelaa ollenkaan jos lopulta ovat vaikka Albaniassa turnauksen aikaan)? Mielestäni jako ykköstiimiin ja kakkostiimiin on aika keinotekoinen sikäli, että tuloksia katsellessa ovat tiimit olleet tosi tasoissa tähän asti, eikä minusta voi perustellista sanoa, että toinen olisi kilpailullisempi tiimi ja toinen joku hauska läppätiimi. Näkisin, että jos valitaan kolme tyyppiä, niin kolme ääntä per äänestäjä olisi luonnollista ja suoraan kolme eniten ääniä saanutta valittaisiin.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
shoddie

Chade kirjoitti:Eikö voitaisi vain äänestää kolme tyyppiä komiteaan, jotka saavat sitten aivan itse päättää kummassa tiimissä pelaavat (tai päättää, että eivät pelaa ollenkaan jos lopulta ovat vaikka Albaniassa turnauksen aikaan)?... ...Näkisin, että jos valitaan kolme tyyppiä, niin kolme ääntä per äänestäjä olisi luonnollista ja suoraan kolme eniten ääniä saanutta valittaisiin.
Komppaan.
TheEmu

Vaik tätä nyt vielä vatvottaisiinkin se kolme kuukautta taas ees taas, niin voidaan me varmaan alkaa kerätä valitsijamieshalukkaita ylös? Eiks tää topicci oo iha jees?

Ilmoittaudun ehdokkaaksi ykkösen valitsijamieheksi.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

TheEmu kirjoitti: Ilmoittaudun ehdokkaaksi ykkösen valitsijamieheksi.
Voisitko vähän perustella tätä, kuka oot, mitä pelaat, osaatko pelaa, miten pärjäsit viime vuoden WTCs? Voit kertoo tänki vuoden tulokset mut who cares, ootko järkänny joskus jotain masiina-aiheista? Miks aina pizzaa?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
TheEmu

En perustele mitään.

Regards, Scissors. "
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

GreenMeanie kirjoitti: Voisitko vähän perustella tätä, kuka oot, mitä pelaat, osaatko pelaa, miten pärjäsit viime vuoden WTCs? Voit kertoo tänki vuoden tulokset mut who cares, ootko järkänny joskus jotain masiina-aiheista? Miks aina pizzaa?
Muakin kiinnostaa 2013 WTC, miten se meni?

Ilmoittaudun ehdokkaaksi ykkösen valitsijamieheksi.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
GreenMeanie

Noni näytetääs sit esimerkkiä:

Moi, mä oon H-P Henttonen.
Oon nyt muutaman vuoden pelaillu ja käynyt jostain syystä abaut kaikki muut turnaukset paitsi Turun fanatikit (no niitäkin pari nyt tänä vuonna). Oon käyny pelailee SmogConissa pari vuotta sitten, Ruotsissa aina kun tilaisuus tarjoutuu enkä tuu ammutuks parii viikkoo ennen turnausta jne.

Mitään näyttöjä peliosaamisesta ei ole, yleensä turnaukset loppuu parhaimmillaankin johonkin 2-4 tuloksiin. Joskus satunnaisesti oon pärjänny turnauksissakin ihan OK mut sillon oon huijannu enkä pelannu possui. Oon kyl mielestäni tosi hyvä metaan.

En kerenny kesällä pelailee kun olin reissussa mut keväältä muutamia turnaustuloksia:

Talvisota: 17. sija, tuloksena 2 voittoo varmaan kuudesta.
Rautarouva: 20. sija, tuloksena 2 voittoo viidestä.
Kevätfana: 9. sija (10 tiimin tiimiturnaus), henkilökohtanen tulos 0 voittoo.

Siinä varmaan ne tärkeimmät.

Tän vuoden WTC:ssä en hävinny yhtään peliä mut en kyl voittanukkaan paitsi ehkä henkisesti muiden pelejä kattoessa. Ihan hyvä koska oon viel huonompi voittaja ku häviäjä.
TheEmu kirjoitti:ei koskaan tiedä koska joku muuttaa Timbuktuun
Näyttää siltä et ens vuoden matkabudjettiin ei ehkä laiteta nyt hirveesti reissuja Euroopan ulkopuolelle ku kaikki rahat meni jo peikkoihi.

Ilmoittaudun ehdokkaaksi laittamaan jengiä kakkoseen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

GreenMeanie kirjoitti:Ilmoittaudun ehdokkaaksi laittamaan jengiä kakkoseen.
"Näytetääs esimerkkiä". Joojust.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Prkl

Selvennyksen (1) vuoksi:

Käydään se äänestys siihen varten myöhemmin avattavassa threadissä ja laitetaan valitsijamiesehdokkaaksi ilmoittautumiselle takarajaksi vaiks 7.11. (2) ja avataan äänestys sen jälkeen.

Äänestyksen avattua ei luotaisesti myöskään voi vaikuttaa enää äänestysmenetelmään. Tällä hetkellä jokainen siis saa äänestää joko kahta tai kolmea ehdolla olevaa, kummin nyt sit päätetään äänestystopicia pystyyn laittaessa. Omia mielipiteitään saa siis huudella sitä ennen.

Appendix:

1) Joo kukaan ei vielä mitään ääniä ollut antanutkaan, mut ettei jollain tuu semmonen olo et onks täälä joku äänestys jo menossa ja meneex multa jotain ohi...
2) Joo, on vaan 1,5 viikkoa mut oma vankka mielipide on, et jos sinä aikana ei eksy sotuun kertaakaan, ei oo kyl superaktiivinen skenessä eikä tartte näin ollen olla valitsemassa Suomen edustajia. Vähän raaka peli tietty, mut kyllä suurin osa aktiiveista, vaikka ei joka päivä kattoiskaan ni 1,5 viikon aikana jo useasti ehtii sotun bongaamaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Moi!
Olen Mika "Myniksen Mountain King" Ketola
Pelaan rölleillä paremmin ku HP.

Saavutukset:
Oon onnistunut tappamaan Jaakon kynar armystä yhden gunmagen ja toisessa pelissä tein 4 pojoo damagee squireen.

Ilmoittaudun kans pistään ihmisii kakkoseen.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
GreenMeanie

Edit: Joo pidetään vaalikampanja puhtaana. Enkä oo tyhmä ja ruma.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Ke 29.10.2014 13:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Prkl

Nyt on kova vaalikampanja ku loka lentää jo startissa...

shoddie

Ilmottaudun ehdolle kakkostiimin valitsijamieheksi!
Vaalilupauksena lupaan että kakkostiimi sijottuu 2015 kisoissa paremmin ku ykköstiimi! Kokemusta löytyy vuoden sisältä lähes kaikista turnauksista Suomessa, sekä yks puolan reissuki täs oli. Pelaajana oon korkeintaan hyvää keskitasoa, eli laitetaanki samantien kaks yhden hinnalla: Lupaan itse olla joukkueessa pelaamatta jos mut valitaan.
Prkl

shoddie kirjoitti:Vaalilupauksena lupaan että kakkostiimi sijottuu 2015 kisoissa paremmin ku ykköstiimi!
aka. kakkonen on ykkönen?

Tää on ollu joka vuosi lähellä ja mm. siksi metailinkin, että jaon tekeminen myöhemmässä vaiheessa voi auttaa tiimiä.

Billbox_

Viesti Kirjoittaja Billbox_ »

Voisin myös ilmoittautua kakkosmieheksi :)

Tarkotus kasata tiimit nimenomaan ylemmällä tasolla katosen, eikä pelkästään yksittäisen pelaajan pelisuorituksia. Ainakin UN-kokemuksen myötä pääsi kivasti sisälle WTC-tiimiajatteluihin, tiimiformaattihan se ensisijaisesti on.

-Eetu
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

sanoisin kyl että ilmottautumistopic jossa ei ole ylimääräistä puhetta, niin ei tartte etsiä ihmisiä muun keskustelun ohesta alkaen sivulta 3, olis kyllä se juttu, kuten Tero onkin jo todennut...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Prkl

Der Dexter kirjoitti:sanoisin kyl että ilmottautumistopic jossa ei ole ylimääräistä puhetta, niin ei tartte etsiä ihmisiä muun keskustelun ohesta alkaen sivulta 3, olis kyllä se juttu, kuten Tero onkin jo todennut...
Laitetaan onnistuneesti ilmoittautuneet sit sen äänestystopicin alkuun esittelyineen.

Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Ilmottaudun ehdolle kakkos-tiimin valitsijaksi.

Olen joku random ympyrä-pelaaja, joka jonkin aikaa piti hallussaan legendaarista "Suomen paras Circle"- titteliä. Yksi WTC takana ja lisää halutaan, tuleva vuonna kesä ja syksykin pitäisi olla huomattavasti paremmalla mallilla treenaamisen ja muutenkin tapahtumaan panostamisen kannalta, koska valmistuminen häämöttää keväällä.
Viimeksi muokannut Sopuli, Pe 07.11.2014 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”