Joo, toi pöytien erilaisuus oli yllätys. Ja toisaalta ei ollut. Hotelli joutui kaivamaan 110 konferenssipöytää pelipöytien alle, eli joutuivat turvautumaan "vanhaan varastoon" ja se aiheutti pieniä ongelmia juurikin mainitsemissasi asioissa. Mielessä kävi hommata pöytien ja mattojen väliin lastulevyt mutta se olisi maksanut ison rahan ja aiheuttanut valtavaa roudaamista.
Mutta hienoa kuulla, että ilmenneet ongelmat olivat skaalaltaan noinkin pieniä (ja onneksi vain pienessä osassa pöytiä) :)
Ja kyllä, ensi vuotta odotellessa! Svenskit jo tosin ehdottelivat, että S & F pitäis olla kaksi kertaa vuodessa...
- Jani
Steam & Fury Masters 2016, VAASA, 21.-22.5.
Re: Steam & Fury Masters 2016, VAASA, 21.-22.5.
Kiitos järjestäjille minunkin puolesta. Vaikea löytää mitää moitittavaa, kun homma sujui hyvin ja aikataulutkin piti.
Vanhana miehenä kuulo ja näkö sen verran huonot, että ei siellä metelin ja mies-aromin keskellä välillä oikein tiennyt mitä tapahtuu, mutta onneksi vastustaja oli sentäs paremmin kartalla, niin pysty kysymään, että "mitä hä?" :)
Näin "raittiina ja uskovaisena" miehenä pitää koittaa ens vuonna paremmin hyödyntää vastustajien nousujohteinen olotila.
Vanhana miehenä kuulo ja näkö sen verran huonot, että ei siellä metelin ja mies-aromin keskellä välillä oikein tiennyt mitä tapahtuu, mutta onneksi vastustaja oli sentäs paremmin kartalla, niin pysty kysymään, että "mitä hä?" :)
Näin "raittiina ja uskovaisena" miehenä pitää koittaa ens vuonna paremmin hyödyntää vastustajien nousujohteinen olotila.
Kiiiitoksia vaan Pake & Co:lle järkkäilyistä. Tästä vielä linkki kameramies-päätuomari-standingsspesialisti Juhon näpsyihin:
http://s300.photobucket.com/user/Inexis/library/
http://s300.photobucket.com/user/Inexis/library/
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Kiitos paljon järkkäreille, ja pelikamuille. Oli taas kerran aivan huippu reissu.
Jaettavana ei ole kuin ruusuja, puitteet oli taas kohdallaan, aikataulut toimi, pelikentät oli hyvät ja tilaa hyvin.
Kiitos ja hatunnosto. :)
-Mikko
Jaettavana ei ole kuin ruusuja, puitteet oli taas kohdallaan, aikataulut toimi, pelikentät oli hyvät ja tilaa hyvin.
Kiitos ja hatunnosto. :)
-Mikko
Rats keep running!
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Häkkis täältä Sotakoneen puolesta vaan kiittelee ihan mielettömästi reissusta. Sori et tää tulee näin myöhään mutta on sen verran sulateltavaa koska mielettömän siisti viikonloppu (ja no, firmakin vie aikaa :D).
Oli ihan mielettömän siisti paikka tuo hotelli, logistiikka pelasi ja vaikka porukka hieman tuon irkkubaarin läheisyyttä hyödynsikin, ei kuitenkaan turnauksen fiilis tai aikataulu kärsinyt.
Deepcutin matot tekee mielettömän siistinnäköiset kentät ja teidän maastot niitten päällä oli upea kirsikka kakun päällä.
Kiitos kaikille joitten kanssa pääsi höpisemään viikonloppuna, joitten kanssa saunottiin tai naurettiin tyhmiä juttuja tai fiilisteltiin kolmosedikkaa. Oli jo Paken kaa puhetta et ensi vuonna uudestaan ja ihan hitosti olen tulossa kyllä.
Pitää mainostaa tuota kavereille ja pelaajille koska vaikka peliä pelattiin voitontahtoisesti, en kuitenkaan bongannut nillittäjiä tai muita ääliöitä jotka olisivat tahkonneet voittoa pelikokemuksen hinnalla.
Jos jäi muuten myyntitiskistä tai mun käytöksestä tai puheista jotain hampaankoloon, yksäriä vaan tulemaan.
Kiitos kaikille ja nähdään!
Oli ihan mielettömän siisti paikka tuo hotelli, logistiikka pelasi ja vaikka porukka hieman tuon irkkubaarin läheisyyttä hyödynsikin, ei kuitenkaan turnauksen fiilis tai aikataulu kärsinyt.
Deepcutin matot tekee mielettömän siistinnäköiset kentät ja teidän maastot niitten päällä oli upea kirsikka kakun päällä.
Kiitos kaikille joitten kanssa pääsi höpisemään viikonloppuna, joitten kanssa saunottiin tai naurettiin tyhmiä juttuja tai fiilisteltiin kolmosedikkaa. Oli jo Paken kaa puhetta et ensi vuonna uudestaan ja ihan hitosti olen tulossa kyllä.
Pitää mainostaa tuota kavereille ja pelaajille koska vaikka peliä pelattiin voitontahtoisesti, en kuitenkaan bongannut nillittäjiä tai muita ääliöitä jotka olisivat tahkonneet voittoa pelikokemuksen hinnalla.
Jos jäi muuten myyntitiskistä tai mun käytöksestä tai puheista jotain hampaankoloon, yksäriä vaan tulemaan.
Kiitos kaikille ja nähdään!
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug