"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ten tales of Heresy part II

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Henkinen Johtaja

Re: Ten tales of Heresy part II

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Komia tykistövaunu (kuinka toivonkaan että sotavasarassakin olisi like -nappula)
Onks sulla montakin vaunua vielä maalauspöydällä?
Tuosta...
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

Sicaran, (formerly Raven Guard) Contemptor ja alkuviikosta pitäis tulla 6 "Bullock" pattern jetbikeä (eli finecast Sammaelejä joita pitäis vähän konvertoida)

Pitää varmaan vielä jossain välissä pistää tilaus Forgelle, jotta saa noita uusia DA torsoja ja päitä. Samalla vois ottaa tankin tai kaks lisää - hienoja vaihtoehtoja on paljon.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Ovat kyllä komeita, ihan aikuisten oikeasti komeita. Mustassa olet onnistunut hyvin ja kultaiset trimmit toimivat. Erityisesti jalkaväessä sädekehä on kiva ja tuo mukavasti kontrastia. Meneekö sulla kauan maalata yksi figu?
shiwan

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Miten saat ne valurasvat irtoamaan noista kunnolla? Itsellä lähtee kohta jälleen pesuun yksi nappula koska maali ei yksinkertaisesti siinä pysy. Fairia on kokeiltu, tolua on kokeiltu ja erinäisiä pohjamaaleja on kokeiltu.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

En mä saanutkaan irtoamaan ihan kaikkea. Ensin yritin fairyä. No go. Sen jälkeen Kiillon yleispuhdistusaineessa liottamista - vuorokauden verran. Se toimi ihan ok ja poisti valtaosan rasvasta. Mekaaninen työstö olis varmaan poistanut loput (siis hammasharja)
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

Ja Dark Angels Contemptor with heavy conversion beamer

Kuva

Aikaa näihin menee vaihtelevasti... 22 vahvuiseen laumaan meni neljä iltaa, eli ~16 tuntia. Yksittäiseen pikkufiguun menee pahimmillaan ehkä kymmenisen tuntia. Viiden squadit tais olla kaks iltaa kappale. Contemptor ja Scorpius oli kuutisen tuntia kappale. Ja välissä on siis kuivumistaukoja yms.
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Törkeän makea contemtorikonversio! Ja jos sulla kuitenkin aikaa menee tollasia määriä, niin olen kateellinen että sulla on sitä aikaa pistää. :) Lapset kun käy maate niin siinä on pari tuntia illalla aikaa itse säätää ja viimepäivinä meni koko ilta jo pelkän contemptorin valujälkien poistamiseen, kasaamisesta puhettakaan samana iltana.

Kiva toisaalta seurata kun teet figuja osan kerrallaan, meikällä taktiikkana tehdä koko 1500 pisteen armeija kasaan kerralla, ruiskia airbrushilla värit kaikkiin paikoilleen, maalata detailit ja washata kaikki kerralla. Nyt ois enää kaksi valujäljistä poistettua contemptoria kasaamatta ja sitten pääsen basecoattaamaan kaikki.
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

Joo, se ettei ole lapsia vaikuttaa vapaa-aikaan positiivisesti - isovillakoira löytyy mutta se ei niin kauheasti vie aikaa.

Normaalisti figuiluun ei kyllä todellakaan käytä tälläistä määrää aikaa, mutta nyt on "projekti" päällä. Itseasiassa tästä tulee ennätysvuosi jos oikeasti saan kaks armeijaa maaleihin (itseasiassa taisin saada jo, on tossa yli 1500 pinnaa Dark Angeleita jo maaleissa. Viimeistelyä ei lasketa). Normaali harrastaminen on sitä että saan ehkä puolet ostetuista ukkeleista maalattua ja hoardaan loppuja kaapeissa varastoituna foameihin ;)

Aikaa menee simona koska teen noita perinteisin menetelmin - en omista airbrushia sotkuaspektin takia. Maalailen näitä siis keittiön pöydällä.
Sipsikäsi

Viesti Kirjoittaja Sipsikäsi »

Hienoa jälkeä ja kova tahti! Itse saan aikaan ehkä 25 vuodessa.

Itsellä on airbrush, millä lähinnä olen maalaillu basecoatteja. Hienommat tekniikat on vielä vähän hakusessa. Itse airbrushaan ihan työpöydällä, kunnon kerros sanomalehteä pöydellä. Tämän lisäksi olen tehnyt pahvilaatikosta roiskesuojan ja ihan hyvin on pysynyt sotkut hallinnassa.
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

Sicaran

Kuva

Edit: enpäs huomannut että kultatrimmit on hiukan vuotaneet. Pitääpäs korjaa jossain välissä
Viimeksi muokannut miP, Su 06.09.2015 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scythas

Nagarythes Heir kirjoitti:Itsellä on airbrush, millä lähinnä olen maalaillu basecoatteja. Hienommat tekniikat on vielä vähän hakusessa. Itse airbrushaan ihan työpöydällä, kunnon kerros sanomalehteä pöydellä. Tämän lisäksi olen tehnyt pahvilaatikosta roiskesuojan ja ihan hyvin on pysynyt sotkut hallinnassa.
Itse maalaan poikkeuksetta lähes kaiken airbrushilla. Vaikka huoneessa on perus ebay imuri, joka työntää maalit suodattimen läpi pihalle, ei näkyvää extraa huoneeseen tule. Sitten jos sattuu kirjahyllyn päältä sormella vetäisemään niin silmälle näkymätön tomu onkin tehnyt hullun pölykerroksen huoneen kaikille tasaisille pinnoille. Ovi kiinni ruiskutellessa ei tuo pöly kulkeudu kuitenkaan muihin huoneisiin, joten olen vain hyväksynyt että tuo huone on koko ajan tasoiltansa pölyssä. Pyyhkimällähän se lähtee jos jaksaisi siivota...
Jussi Nurro
KuoFi.net
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

Scythas kirjoitti:Itse maalaan poikkeuksetta lähes kaiken airbrushilla. Vaikka huoneessa on perus ebay imuri, joka työntää maalit suodattimen läpi pihalle, ei näkyvää extraa huoneeseen tule. Sitten jos sattuu kirjahyllyn päältä sormella vetäisemään niin silmälle näkymätön tomu onkin tehnyt hullun pölykerroksen huoneen kaikille tasaisille pinnoille. Ovi kiinni ruiskutellessa ei tuo pöly kulkeudu kuitenkaan muihin huoneisiin, joten olen vain hyväksynyt että tuo huone on koko ajan tasoiltansa pölyssä. Pyyhkimällähän se lähtee jos jaksaisi siivota...
Mä olin siinä käsityksessä että kostealla ilmalla toi "dusting" tarttuu pintoihin samoin kuin spray maalien kanssa?
Scythas

miP kirjoitti:
Scythas kirjoitti:Itse maalaan poikkeuksetta lähes kaiken airbrushilla. Vaikka huoneessa on perus ebay imuri, joka työntää maalit suodattimen läpi pihalle, ei näkyvää extraa huoneeseen tule. Sitten jos sattuu kirjahyllyn päältä sormella vetäisemään niin silmälle näkymätön tomu onkin tehnyt hullun pölykerroksen huoneen kaikille tasaisille pinnoille. Ovi kiinni ruiskutellessa ei tuo pöly kulkeudu kuitenkaan muihin huoneisiin, joten olen vain hyväksynyt että tuo huone on koko ajan tasoiltansa pölyssä. Pyyhkimällähän se lähtee jos jaksaisi siivota...
Mä olin siinä käsityksessä että kostealla ilmalla toi "dusting" tarttuu pintoihin samoin kuin spray maalien kanssa?
Vielä tähän asti se on kyllä irronnut kostealla liinalla pyyhkiessä. :)
Jussi Nurro
KuoFi.net
HeresyBrush
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeresyBrush »

Really nice paintingworks, and stunning photographs. Nice combination! :)
"Santiago y cierra España!"
My blog: www.HeresyBrush.com
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

Noniiin itekkii sain jotain aikaiseksi! Ensimmäinen, nopeahko väriteematestifigu 30k-wulffeja! Pyssy on joku kaaosmarsun boltteri, ei äkkiselleen muutakaan löytynyt, testifigussa saa kelvata. Melkein ensimmäisiä battledamageja kanssa mitä oon tyyliin ikinä tehny, onnsistu pääosin ihan jepa, tosin tossa shoulderpadissä ei :D Beissi on kanssa ihan prototyyppi, eikä tuossa kuvassa siitä juuri selvää ota.

Muuuuuuttta tästäpä tämä etenee, tuskin tässä mikään kiire on, kunhan teema on valmiina sillon kun forge julkasee 30k-wuffe-figut... :P

Kuva
Heeyee.
Henkinen Johtaja

Tyylikäs on mariini ja tykkään noista taisteluvaurioista. Väriteema kuitenkin taitaa olla post-heresy aikainen. Heresyn aikanahan wuffet oli harmaita?
Tuosta...
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

Henkinen Johtaja kirjoitti:Heresyn aikanahan wuffet oli harmaita?
Itseasiassa hyvä pointti! Tän kaverin ei tosiaankaan pitäny olla sinertävä, mutta hutiloitu värivalinta (shadow gray) on kyllä ronskisti siniseen kallellaan. En tullut edes huomioineeksi, maalikauppaan ->
Heeyee.
Henkinen Johtaja

Moi taas! Projekti on itsellänikin edennyt taas muutaman askeleen. Nyt valmiina on 4/5 vaunusta ja 21/51 jalkamiehestä.
Tässä olisi muutama kuva valmistuneista vaunuista, jalkamiesten kuvien ottaminen epäonnistui sen verran pahoin, että täytyy huomenissa yrittää uudelleen...

Vanquisherit:
Kuva
Kuva
Kuva

Dragosan:
Kuva
Kuva
Kuva
Tuosta...
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

Ensimmäinen puolikas jetbikeistä

Kuva
Henkinen Johtaja

Woah! Mistä olet löytänyt noin paljon noita masterofravenwing leijumapyöriä?
Tuosta...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”