Tällainen pelaaminen kiinnostaa kyllä minua enenevissä määrin, vaikka laiskuuden ja ajankäytön nimissä lähinnä tuleekin pelattua ns. "pick up" skenuja.Silveri kirjoitti:Vähän asiaa sivuten, hankin tässä RAFM:n Call of Cthulhuun läjän figuja, vaikken CoC:ta pelaakaan (lähinnä aika ei riitä säännölliseen ropettamiseen), mutta ajattelin niitä Ganesha Gamesin Fear and Faith -säännöstöllä pelutttaa jossain vaiheessa. Ajattelin, että tekisin pienen kampanjan jonkin CoC -ropetarinan mukaisesti tai luon itse uuden ja taistelut ovat enemmän "leffan taistelukohtauksia", jossa toki pelataan voitosta, mutta enemmän paino olisi tuossa tarinan etenemisessä kampanjan myötä. Ts. "saako ryhmäsi estettyä paikallisen kultistijohtajan loitsun riittävän ajoissa"?
Tämä tyyli ei toki sovellu mitenkään kilpapelaamiseen, koska tuollaisten skenaarioiden tasapainotus ei ole a) kauhean hyvin mahdollista ja b) kovin mielekästäkään.
Muutenkin kiinnostaa paljon esim. Itse kehitettyjen hahmojen lisäileminen skenaarioihin ja erilaiset neutraalit elementit (siviilit, vapaaksi päässeet kaaoksen voimat, villieläimet, jne.).