Hall of shame tjsp.
Kuvia viimevuoden Ropecon voittajista?
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Hyvä kuvaaja on... mutta hyvä kamera voi olla hankalampia järjestää... Tietäen dipolin valaistuksen se olisi aika oleellista.
Katotaan mitä voidaan, conin virallsiislle sivuille niitä ei voi laittaa. eli menee jonkun koneelle kvuat joka vaan suostuu hostaamaan ne (kyllä varmaan jonkun löydän). Muttenhan kuvat ovt ihmisten itsensä säpsimiä.
Hmmm, ajatus, voisi pyytää voittajia ottamaan kuvia itse figustaan järkevissä valaistuoloissa ja näistä kehittäisi gallerian jonnekin.
Katotaan mitä voidaan, conin virallsiislle sivuille niitä ei voi laittaa. eli menee jonkun koneelle kvuat joka vaan suostuu hostaamaan ne (kyllä varmaan jonkun löydän). Muttenhan kuvat ovt ihmisten itsensä säpsimiä.
Hmmm, ajatus, voisi pyytää voittajia ottamaan kuvia itse figustaan järkevissä valaistuoloissa ja näistä kehittäisi gallerian jonnekin.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
maddog
Kunhan ette käytä salamaa kuvatessanne. Tulee samanlaista jälkeä kuin ne ranskan GD kuvat aikoinaan
Ja luulen että kaikki on jo ottaneet omista kilpajutuistaa kuvia ja pistävät ne sitten galleriaan ihan itte. Voisihan joku, sitä mukaa kun ne tulee, kerätä ne samaan listaan ja pistää sen sitten gallerian pysyväksi topikiksi tuon listan. Vähän niin kuin on tehty lista vasaralaisten tavan gallerioista...
Ja luulen että kaikki on jo ottaneet omista kilpajutuistaa kuvia ja pistävät ne sitten galleriaan ihan itte. Voisihan joku, sitä mukaa kun ne tulee, kerätä ne samaan listaan ja pistää sen sitten gallerian pysyväksi topikiksi tuon listan. Vähän niin kuin on tehty lista vasaralaisten tavan gallerioista...
Joopajoo....kaikki conissa tänä vuonna käyneet varmaan huomasivat kuinka yksinkertasella ja pienellä näperryksellä sielä pärjää....M. Salava kirjoitti: Dioraama-luokka on kyl varmaan helpoin voittaa, näin ainakin luulisin. Toivon et hienoja (ja todella huolella tehtyjä) on useita, mutta luulenpa silti ettei niitä tule kuin murto-osa siitä mitä muihin kategorioihin. Syy on varmaan suuri vaiva minkä tuo vaatii ja ettei figuja pahemmin voi jälkikäteen käyttää muualla.
Kuvia muuten löytynee muutaman päivän sisällä ainakin pirtin sivuilta.
Ei se oo niin justiinsa