GW:N foorumilta vapaasti käännettynä: ROTK kirjaan tulee FOTR ja TTT kirjojen hahmojen päivitetyt säännöt(hobotiti ja gillu ainakin muuttuu...) on epätodennäköistä että S&F:n figut(ainakaan kaikki) olisivat ROTKissa koska ne ovat jo S&F:ssä.
perus gobot tulee varmasti ja niiden(kuten muidenkin) kapteenien statsit vaihtuu ainakin pisteiden osalta.
High-Elfit
-
Kellokoneisto
Joo..ehkä se ROTKin ohjekirja (sitten, kun se tulee) pitäis ostaa ja opetella kaikki taas uurestaan...
Ja, Whit3monk...ehkä voisit pitää vähän matalampaa profiilia...anteeks ny, jos annoin ehkä hieman huonon vastauksen, mutta ei sun silti pitäis tunkee siihen jotain tollasta...niin, ja ketään ei kiinnosta vaikka sulla oliski sitä rahaa niin h*lvetisti...oon huomannut, että monessakin topicissa olet vastannut tyyliin: Kukaan ei voi olla ostamatta kolmeekytä seittemää balrogia, eihän ne maksa ku 2960€
Ja, Whit3monk...ehkä voisit pitää vähän matalampaa profiilia...anteeks ny, jos annoin ehkä hieman huonon vastauksen, mutta ei sun silti pitäis tunkee siihen jotain tollasta...niin, ja ketään ei kiinnosta vaikka sulla oliski sitä rahaa niin h*lvetisti...oon huomannut, että monessakin topicissa olet vastannut tyyliin: Kukaan ei voi olla ostamatta kolmeekytä seittemää balrogia, eihän ne maksa ku 2960€
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Badruk ´eadsplitta
Niillekin on tullut toi elven blade! se on kaikilla haltijoillaKellokoneisto kirjoitti:Ja, sit osa porukasta kannattais laittaa myös noiden jousien perään, itse olen ainakin huomannut, että ne on ihan surkeita lähi-taisteluissa, koska niillähän ei ole jouset varustettu terillä, eli niillä on jonkin moiset tikarit ja ekasta heitosta miinustetaan yks... huomauttakaa, jos tuota sääntöä on muokattu, mutta itse olen pelannut fotrin kirjan säännöillä...ja niissä se lukis noin...mun enklannilla
Huomasin vielä tuon Gil-Galdin, sitä vastaan kannattais hankkia joku hero tai 'keiw rölli'...
Niin no. alkaa tuntua pikku hiljaa siltä, että alkaa taas tää LotR puoli mennä samanlaiseks kun se oli sillon joskus, eli ei minkäänlaista valvontaaValtsu kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu että tuo peli on pelattu aikoja sitten...
*anteeksi moderaattorit, en voinut olla sanomatta*
Garothia on näkynyt säännöllisesti mutta entäs ne muut modet? Esim. Thor ja Thorwald. Ei millään pahalla mutta millos olette viimeks käyttäny moderaattorin oikeuksia? Esim tämän topikin vois heittää lukkoon.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!