Walk between the worlds ja pursuit
EDIT: tuplaviesti poistettu.
Viimeksi muokannut Celebdae, To 07.08.2003 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Nehän nimen omaan tekevät erotuksen, kun luettelosta löytyy mistä eri vaihtoehdoista victory pointteja voi saada. Jos siellä lukisi esimerkiksi niin, että "you gain victory points equal to the cost of enemy units that count as killed/destroyed" ja jossain olisi vielä niputettu kaikki pakenevat tuohon nippuun, homma olisi selvä. Nyt kuitenkaan asia ei ole niin, vaan siellä tarjotaan periaatteessa kolmea vaihtoehtoa.ankara halla kirjoitti:Edelleen, jos säännöt eivät tee erotusta destroyded, fleeing or fled battlefield välillä ja slayed=killed=destroyed (synonyymejä toisilleen, varsinkin tässä asiayhteydessä kyse on vain semantiikasta) niin tällöin karkuun kipittävä Pure of Heart antaisi mielestäni tuon extra 100pts.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- Amazing Slug
Tai miksei samantien:Celebdae kirjoitti: Jos siellä lukisi esimerkiksi niin, että "you gain victory points equal to the cost of enemy units that count as killed/destroyed"
"Someone counting as you counts as gaining something counting as victory points counting as equal to something counting as the cost of something counting as enemy units that count as killed/destroyed."
Toivottavasti tästä oli apua.
-J
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Amazing Slug