Totta. Kysäisinhän itsekin tuossa tuota asiaa, ja olisin laittanutkin sen sinne, mutta kun täällä oli jo tällainen topicci, niin enpa jaksanu enempää ajatella.Deadman kirjoitti:Tälläisetkin voisi vaikka laittaa tonne newbie-korneriin, vaikka eihän se sinäänsä haittaa vaikka täällä on mutta kumminkin.
Challenge
Eikä mitä. Sinä tietysti kuvittelet, että sankarit taputtelevat omia ja vieraita sotilaita olkiin ja sanovat: "Anteeksi, mutta päästäisiinkö me tästä ohi tuonne sivummalle tappelemaan?" Eikä mitä, ne juoksevat karjuen toisiaan kohti ja huutavat ilmoille haasteensa suureen ääneen. "Tuo on minun tapponi!"
Vaikka charru tai championi haastaisi tai tulisi haastetuksi se lyö ensimmäisenä sillä vuorolla, jolla chargaa ja kaikki muut normaalit chargebonukset toimivat normaaliin tapaan. Jos tästä on epäselvyyttä, antakaa sääntökirjan sivu, jossa lukee, että challenge pysäyttää chargen ja estää sen bonuksien toiminnan. Tälläistä ei tietenkään ole niin pitkälti kuin minä tiedän.
Vaikka charru tai championi haastaisi tai tulisi haastetuksi se lyö ensimmäisenä sillä vuorolla, jolla chargaa ja kaikki muut normaalit chargebonukset toimivat normaaliin tapaan. Jos tästä on epäselvyyttä, antakaa sääntökirjan sivu, jossa lukee, että challenge pysäyttää chargen ja estää sen bonuksien toiminnan. Tälläistä ei tietenkään ole niin pitkälti kuin minä tiedän.