"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW ja sen kauniit ukot.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

VJ kirjoitti:
GWee ei todellakaan osaa skulpata
GW ei ole skulptaaja, vaan figufirma. GW:llä työskentelee skulptaajia, joilla kaikilla on oma tyylinsä.
Käsittääkseni skulptaajat työskentelevät Citadelilla joka on GW:n tytäryhtiö tms.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Oikolukuhirvi kirjoitti:Käsittääkseni skulptaajat työskentelevät Citadelilla joka on GW:n tytäryhtiö tms.
Tätä olenki aina miettinyt pimeinä hetkinäni, omistaako GW Citadelin vai toisinpäin? Vai ovatko ne samaa firmaa, jonka osastoilla on vaan eri nimet?
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Sanohan, miten muovimuotit eroavat metallimuoteista?
Jos kerran muovimuottien tekeminen on kalliimpaa, ja jälki vielä rumempaa, niin minkä himputin takia niitä yleensäkin tehdään niitä muovitappeja? Onhan se kivaa, kun niitä on. Niistä saa osia konversioihin. Muovia on helpompi ja kenties turvallisempi työstää. Maali tarttuu paremmin. Muovi on halvempaa, vai onko?... blaa blaa...
Jos et tiedä asiasta mitään, niin mitä järkeä aukoo päätäs??
Muovi muotti maksaa n. 20 000 € , jolla tehdään yhtä muovi spruea.
Mutta, kun kerran on tehty se muotti, niin niitä sprueja tulee n. 1-2 minuutti, ja muovi on halpaa. Olet varmaan huomannut että muovifigut ovat halvempia, ja niitä saa isommissa laatikossa? Ja kun valitat spearien paksuudesta, niin vaihtoehto on LOTR maiset spearit, jotka katkeavat kokoajan..
Jos kerran GWeellä on huonoja skulppaajia, niin niille annetaan sitten potkut ja passitetaan vaikka veistämään puu-ukkoja torille. Sitten palkataan figuista saaduilla rahoilla "hieman" parempia figun vääntäjiä. Oikeasti! Mihin GWee syyttää rahojaan? Pihistääkö Gav Thorpe joka toisen punnan, mikä GWeen rahakirstuun kilahtaa?
Onhan GWeellä toki paljon työntekijöitä, mutta suurin osa on aivopestyjä zombeja, jotka puurtavat yötä päivää metallikaivoksissa ja figutehtaissa, samalla, kun GWeen kasvoton päätjohtaja nauraa pahuuttaan Lontoon keskustaan pystytetyssä tornissa...
GWllä on ehkä fantasia ja scifi puolen parhaat skulptaajat. Mutta kai sä et vaan tajuu sitä, muutenkin on aika aivokuollutta toi sun ideointi. Ei mitään perusteita noille sun itkuille. Jos sulla oikeesti ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin pidä suus kiinni.
Hope is a serum that never heals
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Itse olen aivan täynnä tätä gw:een on iso paha kakka joka ryöstää kaikki. Varsinkin kun joku jolla ei ole mitään tietoa mistään, rupeaa änkyttämään, kuinka gw:een pitäisi alentaa hintoja, ja kaikki gw:een rahat menee joitenki isojen pomojen taskuun, luulisin että suurin osa ton yhtiön rahoista menee liikkeitten avaamiseen, vuokrien maksuun, palkkoihin, muoviin white metalliin etc tavaraan, eikä todellakaan mihinkään Gav Thorpen taskuun :D. Voi vain miettiä että onko jollain rackhamilla ja reaperilla muita kustannuksia kuin ukkojen valaminen, skulptaajat, maalaajat ja pari banneria jossain netti saiteilla, ehkäpä gw:ee ottaa hahmoistaan jonkin verra enemmän, mutta tarjoaa myös paljon paljon muuta. Yhdyn täysin siihen mitä chrono sano.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Myös mä olen hiukan tympääntynyt tuohon GW:n jatkuvaan parjaamiseen, etenkin jos parjaaja vielä sitten kiltisti juoksee kauppaan ostamaan parjaamiaan GW:n "ylihintaisia" tuotteita. Ainut mikä saattaa GW:ssä mua ärsyttää, on että ne joskus antoivat hiukan epätosia lausuntoja hinnan nousun suhteen, jos olisivat rehellisesti todenneet "Bisnes on bisnestä" ei olisi mitään valittamista. Tosin nykyisin eivät ole tainneet antaa mitään tuollaisia outoja lausuntoja, joten mulla ei ainakaan ole yhtään mitään valittamista. Äänestän mieluiten kukkarolla. :)

Skulptaajista taas kaikkien tyyli ei varmasti sopisi GW:n tyyliin ja luulenpa, että GW rajoittaa aika pahasti luovuutta teosten suhteen, koska ne tehdään peliin joka on isketty varsin tiukasti tiettyihin raameihin.

Skulptaajat muuten eivät välttämättä lopeta skulptausta vaikka lähtisivät GW:ltä, joten jos jonkun tyyliin ihastuu kannattanee ottaa selvää mitä äijä siirtyi puuhailemaan ja kenties hankkia hänen uutta tuotantoaan. :)
Viimeksi muokannut Matti, La 23.08.2003 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Decrepify
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Decrepify »

M. Salava kirjoitti:Myös mä olen hiukan tympääntynyt tuohon GW:n jatkuvaan parjaamiseen, etenkin jos parjaaja vielä sitten kiltisti juoksee kauppaan ostamaan parjaamiaan GW:n "ylihintaisia" tuotteita. Ainut mikä saattaa GW:ssä mua ärsyttää, on että ne joskus antoivat hiukan epätosia lausuntoja hinnan nousun suhteen, jos olisivat rehellisesti todenneet "Bisnes on bisnestä". Tosin nykyisin eivät ole tainneet antaa mitään tuollaisia outoja lausuntoja, joten mulal ei ainakaan ole yhtään mitään valittamista. Äänestän mieluiten kukkarolla. :)

Skulptaajista taas kaikkien tyyli ei varmasti sopisi GW:n tyyliin ja luulenpa, että GW rajoittaa aika pahasti luovuutta teosten suhteen, koska ne tehdään peliin joka on isketty varsin tiukasti tiettyihin raameihin.

Skulptaajat muuten eivät välttämättä lopeta skulptausta vaikka lähtisivät GW:ltä, joten jos jonkun tyyliin ihastuu kannattanee ottaa selvää mitä äijä siirtyi puuhailemaan ja kenties hankkia hänen uutta tuotantoaan. :)
sä puhut asiaa.

ei me voida mitään gw:n ylihinnoittelulle. sama asia on esim. wizards of the coast tapauksessa (d&d, ccg:t)
Gorbag
Viesti:

Re: GW ja sen kauniit ukot.

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

makebou. kirjoitti:
Teurastaja kirjoitti:
)=GWeen lohikäärmeet ovat aina mitä mielenkiintoisimmissa asennoissa. Ne ovat ässän muotoisia. Miksei niitä voi laittaa vaikka lento-asentoon?
Ilmeisesti nykyiset lohikäärmeet ovat juuri sylkemässä niiden omaa kuolaansa, siksi noin pöljä asento.
ehkä siksi kun pitää painoa tasapainottaa ettei figu kaadu
Teurastaja kirjoitti: Hänen Dark Elffinsä (joita minä jostain "ihmeellisestä syystä" satun keräämään)
ovat todella upeita. Ne ovat tavattoman haltiamaisia, heidän kallonmuotonsa on "kulmikas ja kaunis" ja heidän ilmeensä ovat varsin elävää sorttia. Heidän vartalonsa ovat hienoja, raajat eivät ole liian suuria tai pieniä. Heidän haarniskansa ovat koreita ja suhteellisen yksityiskohtaisia.
aivan samaa mieltä, mutta vilkaiseppas delffien sormien paksuutta

Sellanen lohari ois siisti mikä olis sillei käppyrässä niinkuin joku käärme.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Täytyy sanoa sen verran, että arvostan sellaista epärealistisuutta kuten HE spearmenien keihäitä ja niitä käsiä. Ovathan ne vähän palikan näköisiä, mutta kestävät kovaakin kohtelua. Muovikaan ei ole ilmaista ja ei huvittaisi ryhtyä uusimaan puolta armeijaa turnauksen takia. Metallipeitset ovat vielä ärsyttävämpiä, kun niitä ei oikein uskalla ryhtyä pahasti vääntelemään katkeamisen pelossa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”