Jos kiinnostaa niin muita näkökantoja asiaa sivuten (guard hvy weapons):
http://66.166.157.5/ubbthreads/showflat ... &fpart=all
^ Ajatuksia, mielipiteitä ja jopa hiukan asiaakin
Autocannon vai heavy boltter?
-
Musta Setä
Heavy Bolter ja Autocannon ovat aikalailla makukysymys, loppujen lopuksi. Oma guardini yhdistää kumpaakin.
Ja näille jotka puhuvat massiivisesta määrästä AP-tulivoimaa, nauran *nauraa* teille. Omassa 1700pt. listassani on 6 ap2 asetta, nekin lascannoneita at-ryhmissä, sitten ei ole yhtään plasma rifleä, pistolia, whatevaa, vaan vanhan kunnon ajan flamereita ja grenade launchereita. Ja onhan myös 129 sotilasta ja 4 ajoneuvoa. Ja kyllä pelittää, ja olen itse siihen tyytyväisempi kuin johonkin perinteiseen lascannon+plasma rifle supa1337 te1n1r0x0r yhdistelyyn
Ja näille jotka puhuvat massiivisesta määrästä AP-tulivoimaa, nauran *nauraa* teille. Omassa 1700pt. listassani on 6 ap2 asetta, nekin lascannoneita at-ryhmissä, sitten ei ole yhtään plasma rifleä, pistolia, whatevaa, vaan vanhan kunnon ajan flamereita ja grenade launchereita. Ja onhan myös 129 sotilasta ja 4 ajoneuvoa. Ja kyllä pelittää, ja olen itse siihen tyytyväisempi kuin johonkin perinteiseen lascannon+plasma rifle supa1337 te1n1r0x0r yhdistelyyn
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
Tuttu rakenteli aiemmin mielenkiintoisen konseptin hupipeliarmeijaksi ig:ltä: vain autoguneja, hb + ac, grenade launchereita, flamoja ja ohjuksia. + tankit ilman sädeaseita. ~DakkakaartiMusta Setä kirjoitti:Ja näille jotka puhuvat massiivisesta määrästä AP-tulivoimaa, nauran *nauraa* teille. Omassa 1700pt. listassani on 6 ap2 asetta, nekin lascannoneita at-ryhmissä, sitten ei ole yhtään plasma rifleä, pistolia, whatevaa, vaan vanhan kunnon ajan flamereita ja grenade launchereita. Ja onhan myös 129 sotilasta ja 4 ajoneuvoa. Ja kyllä pelittää, ja olen itse siihen tyytyväisempi kuin johonkin perinteiseen lascannon+plasma rifle supa1337 te1n1r0x0r yhdistelyyn
Turnajaisarmeijakonseptit ovat tietyn ajan pelaamisen jälkeen helposti määriteltävissä, mutta käyvät imo normaali peleissä hieman pitkästyttäviksi jäädessään ainoaksi optioksi. Toisaalta osa pelaajista pitää vain kilpailuhenkisestä pelaamisesta ja yksi osa vain kaveripeleistä (ääripäinä), kukin tyylillään, kummallakaan ei kuitenkaan ole 'henkistä oikeutusta' toiseen nähden.
Re: Autocannon vai heavy boltter?
Itse en osannut vielä päättää, joten jätin aseen liimaamatta tripodille. Jos haluan joskus kokeilla toista asetta, niin sen kuin nyppään AC:n pois ja pistä HB:n tilalle (tai toisinpäin). En tietenkään kesken pelinAmazing Slug kirjoitti:Autocannon vai heavy boltter?
Modellauksesta:
Autocannon ja heavy bolter voivat käyttää samaa tripodia, koska kohta missä ase liittyy jalustaan on yhtä kaukana käyttäjästä molemmissa. Lascannonia ei voi tehdä konvertoimatta samalla tavalla vaihdettavaksi, sillä jos sen yrittää laittaa jalustalle, mikä on optimoitu HB:lle ja AC:lle, niin se tulee liian lähelle ampujaa ja näyttää tyhmältä.
Tuo heavy weapon squad boxi on kyllä loistava keksintö. Siitä saa helposti tehtyä ainakin 9 heavy asetta, ja kikkailemalla vaikka kaikki.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."