MakeH kirjoitti:Oikein, jos haukutte toisen arvostelua niin perustelkaa edes. Mielestäni El on oikeassa arvostelunsa suhteen. Itse perustan mielipiteeni siihen että olen kaikilla paitsi pimiö haltioilla itse pelannut ja kaikkia vastaan olen pelannut.
Olen samaa mieltä yllä mainittujen kanssa ja lisään kommenttini tänne ammattilaisten ja "ammattilaisten" iloksi ja suruksi.El kirjoitti: No jos joku teistä sanoisi jotain muutakin kommenttia kun tyyliin "Ei" niin tästä voisi tulla keskustelukin, mutta jos te kaksi kuukautta pelanneet "ammattilaiset" ette perustele kommenttejanne niin jätän threadin omaan arvoonsa.
Ensinnäkin jätin suosiolla äänestämättä, koska omasta mielestäni yksikään armeija ei ansaitse titteliä: PARAS, AINOA ja OIKEA. Kaikki armeijat ovat haavoittuvia jollekkin tai joillekkin armeijoille tai niiden määrätyille yksiköille. Yksinkertaisesti on aivan mahdotonta tehdä armeijaa jolla voittaisi kaikki skenaariot ja vastaan tulevat armeijat.
Kaikki "supah-voittaja" armeijat on viritetty äärimmilleen ja sitä kautta niiden yleistä kestokykyä on heikennetty niin paljon, että ne voivat levitä käsiin jos vain tulee "väärä" vastus tai joku täysin odottamaton yksikkö.
Tästä esimerkkinä vaikka: 1) All-Necro VC ja vastaan tulee cavalry khorne 10 dispel dicellä, 2) All-Goblin shamaani-sotakone viritys, joka kärsii pahasti uusien wood-elffien käsittelyssä tai ampuvan empiren/khemrin käsittelyssä tai vaikka 3) All-mighty khorne cavalry joka häviää oikein pelatulle silli-salaatti haltia armeijalle frenzy joukkojen juostessa sinne minne halutaan.
Kaikki armeijat ovat hyviä, jos niillä osaa pelata. Joillain on vähän vähemmän heikkouksia kuin toisilla, mutta niitä en ala nyt listaamaan.