"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ideiota IG pelaajille.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Noh, perus IG kaverit tarvitsevat noin 40 attackia että tekevät woundin daemon prinssiin.
40 attackia
20 osuu
3.4 woundaa
3+ save, 1.13 woundia.

Eli tuuria on varmaan ollut matkassa. Mutta en noilla todennäköisyyksillä menis closeen sen kanssa, jos ei pitäisi jumittaa kyseistä äijää siihen.
Tyrantit ovat asteen verran pahempia
Moi
Hope is a serum that never heals
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

no RA löi 58 iskua redemptionisteille, eikä yksikään mariini kuollut :)
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

Kuulkaas nyt. Ne kaartilaiset on kyllä pirun käteviä closiksessa. Pure infantrya ja kyllä vastustaja ihmettelee että mitäs helekuttia minä tällä Lascannon-armeijalla nyt teen?. Näin se menee.

Ja tuo Shas´la juttu on kyllä outo. Itsekin olen huomannut sen pelatessani Taulla; Silloin kun yksitoista shas´laa tappaa Bloodthirsterin, niin oli siinä minulla hymyssä pitelemistä :D.

Niin, HtH on päivän laulu, ja kaartti hoilaa sitä aika hyvin ;)
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Olen samaa mieltä noista Kaartin lähitaistelu kommenteista.

Ne pärjää kyllä mainiosti lähitaistelussa, jos niitä tukee oikein (upseerit, sentinelit yms.)

Uusi codexi antaa Kaartille vielä lisää kontaktikykyä Close Order Drillin ja Conscriptien myötä.

Oma armeijani on nykyään enemmän liikkuvuuteen ja massalähitaisteluun orientoitunut, sillä en enää jaksa perinteistä "shit and shoot" taktiikkaa (sitä on jo monta vuotta leikitty).

Tosin myönnän etten ole Demon prinssia Guardsmeneilla tappanut, mutta kaikkea pienempää kyllä on tullut alas riippumatta panssarista.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

sivut on taas päivittyny. kannattaa käydä chekkaa.
Järjenkäyttö sallittu!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”