"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä on tylyin korvike?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
sanp0

Viesti Kirjoittaja sanp0 »

Mulla yhen kerran toiminu 2 eldar jetbikea LandRaiderina, kun en jaksanu ostaa yhteen peliin sitä testin vuoksi.
Ja on toinenkin hyvä, kun yhellä kaverilla oli jotain trolleja esittämässä dreadghnoutteina. Siin ei olis heti arvannu.
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Jonkun verran on tullut käytettyä kahta normaali cadiania heavyweapon teeminä. Hauskin ehkä, kun mulla oli espanian sanakirja basiliskina :D
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Juu onhan noita kaveripöydissä nähty, esim. land speederiä on näytellyt mm. vyper ja reaver jetbike. Pahin kuitenkin oli kun 'speederinä toimi pelkkä flying base. Eihän sitä nyt tiedosta erkkikään että katos tossa edessä on tommonen hvy.flamer & -bolter speederi :D
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Yks mun viimesimmistä peleistä (josta on jo n. 3kk) oli kyllä mun Skaveneitten osalta aika proxykäs.
http://koti.mbnet.fi/viemari/WH/Nahkavs ... 400005.JPG <- kuva

selitykset:
pankkikirja: Warplightning cannon.
epämääräinen läjä figuja: jezzaileita.
sheriffi ja packamasteri: warlockeja.

ei niitä ollukkaan niin paljon kun muistelin mutta ihan mukavasti kumminkin ja suhteellisen outoja.
1+1=10
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

En ole itse sen pahempiin proxyttämiseen sortunut, kuin että olen käyttänyt Slayereita Ironbreakereiden takarankkina. Mutta maasto sitten... Muistan edelleen kun urhea kaaos-sorcerer eteni tarmokkaasti pyhälle kukkulalle, jossa luki Scrabble... Muutenkin on maasto ollut peleissämme hiukan värikästä.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

JarLoz kirjoitti:Mutta maasto sitten... Muistan edelleen kun urhea kaaos-sorcerer eteni tarmokkaasti pyhälle kukkulalle, jossa luki Scrabble... Muutenkin on maasto ollut peleissämme hiukan värikästä.
Siitä varmaan riittäis kanssa juttua ihan urakalla. Wraithit vaanivat pahaa-aavistamattomia firewarrioreita 4-viljan Nalle-metsän takana... :D
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Itselläni on erittäin hauskan näköinen Jättiläinen joka on konvertattu vanhasta He-Man ukosta. Se on aika koominen.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Muistan kun pelattiin Mage Knightiä... Maastoa oli mm. kokispullo, banaani, voileipä ja muuta syötävää, noppia jotka erehdyksessä heitettiin jossakin kohtaa peliä, MTG - kortteja, pahvinboksi ja reppu.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Kaverini käytti tzeenzin greater demonia helffi magen familiarina viime laitoksessa. Ainiin toinen taas täytti demonette rykmentin örkeillä tais olla 6 oikeaa demonettea ja loput oli örkkejä.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Multani

Viesti Kirjoittaja Multani »

paras proxy:

lego technik ukko gianttina, oltermanninkansi tankkina
Juustoa komisario Palmu
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Juups. Kysykää vaikkapa joltain muulta Lepralegioonalaiselta miun proxyista, kaikenlaista on ollut.

Paras on kuitenkin kaverin armeija, 2000pts liskoja jotka se rakensi pahvista testatakseen niitä. Näin minäkin olen tehnyt, tietysti :P, mutta nämä oli niin tyylillä tehty. Alustoista saa jokaisen figun nostettua erikseen, ja jokainen on piirretty siihen pieneen pystyssä töröttävään kohtaan. Nämä saa sitten painettua alas sitä mukaan kun kuolevat.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Minun kaverini on proxyttanut Hellblasterin Leathermanista, kolmesta kuulakärkikynästä ja miehistön Helffi keihäsmiehistä. Se tosin jyrättiin 3. vuorolla...
U fail.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Separi kirjoitti:Itselläni on erittäin hauskan näköinen Jättiläinen joka on konvertattu vanhasta He-Man ukosta. Se on aika koominen.
Se on siis sinun jätti jolle ollaan aina turnauksissa naurettu.

Kaverin kanssa ollaan usein pelattu lattialla pahvilaatikko maastolla testipelejä (avoin laatikko=metsä, suljettu=mäki tai talo).
Näissä peleissä on näkynyt myös villejä proksyjä. mm. laskin ja lompakko päällekkäin larppaamassa whirlwindiä.
Paras itsekäyttämäni oli erään transformerin (sellaisen kilpikonna jätkän jolla on kaksi tykkiä selässä) käyttö defilerinä.
keppi sankari

Viesti Kirjoittaja keppi sankari »

Pelaan yhen tyypin kaa joka käyttää azzakin korvikkeena blisterin pehmuste osaa... :roll:
"Ei kolla ole väliä, vaan kuinka sitä käyttää"
Mortarin miehistö Great cannonille
jU-Ha

Viesti Kirjoittaja jU-Ha »

Ite tein kerran LOTR:iin Sauronin leegopalikoista...
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Itsekin olen sortunut proxyttamiseen:
-boneripperin yläruumis maalaamaton=chaos spawn:D
-skaven clanratit keihäillä=helf spearmen unit
-skaven thanquol(vaimitensenytoli)=chaos sorcress
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Pelasimme muuten juuri MagnuMin kanssa pelin, jossa MagnuM proxytti tykin puujalustalla olevasta pultista. Itseasiassa se oli aika hyvä proxy, koska hökötys oikeasti muistutti tykkiä. Tykkimiehinä olikin sitten Dark Elfr Shadeja, ne naurattivat vähän enemmän...
Warma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warma »

Joo...Onhan sitä ittekkin joskus proxytetty. Ensin laitoin spirit hostin pöydälle ja sanoin että tässä on reaper bolt thrower(delf), sitten kaveri antoi skaveneiden warp lightning cannonin: "tää nyt sentään ees ampuu oikeesti jotain!" :D
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

EDIT: hups...
Viimeksi muokannut Deetwo, Su 09.11.2003 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”