"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: WIP scout with autocannon

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
popsickle

Viesti Kirjoittaja popsickle »

pikkumies kirjoitti:Vaihtaisit lippaan johonkin isokaliiperisempaan. Näyttää hassulta noin.
Joo, näyttää hassulta pakko myöntää, mutta syy jonka takia en ole panosten kaliiperia isommaksi vaihtanut on aseen ejektorin koko. IMO ammusten täytyy olla aseen ejektoriin nähden oikeaa kokoa, (ja kohta joku sanoo jotain piipun koosta, mutta tiedän, liian iso. :)) ja koska tuon kyseisen osan kokoa en osaa ruveta vaihtamaan en myöskään ruvennut panosten kokoa vaihtamaan. Tarkoituksena on kyllä vaihtaa lippaan kohdalle jotain erikoisempaa (panosvyö...), jahka saan tarvittavia osia.
nysse kirjoitti:Toimis hyökätessä seipäänä =)
Hei, hyvä pointti. Tohon päähän vaan pistin niin saadaan sille se seiväs. Noh, ei ehkä kuitenkaan. :)

Kiitoksia kaikille tähänastisista kommenteista ja neuvoista!
"Pain is the price of stupidity."
-Aaron Bunt
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

40k:ssa ase ei ole koskaan liian suuri...

Tuo HB:n piipun pois viilaaminen olisi hyvä juttu. Panokset ovat peliteknisesti ok, jos vertaa niitä vaikka kaaoksen uuteen autocannoniin. Näyttäisi olevan boltterin ammusten kokoa nekin. Tosin isommat ammukset näyttäisivät paremmalta.

Itse miellän tuon Auto Cannonin sellaiseksi antitank kivääriksi, jolloin järjeton piippu ja suuret ammukset ovat ehdottomasti plussaa.
Link

Viesti Kirjoittaja Link »

Mä siirtäisin ton piipun keskemmälle jos pystyisin. Kyll mun pitää ryhtyy muiden kantaan ett toi piippu on liian pitkä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”