Uusi alku (Delilan tarina, osa 1)
jos nyt tuotat pettymyksen, niin vaadimme uuden tarinan vielä, joka korjaa vanhat virheet/huonot kohdat. Ja kun se kuitenkin tulee taas olemaan mahtava, hyvin ajateltu stoori, niin vaadimme jälleen lisää. Eli kannattaa van tehdä meidät tyytyväisiksi, niin saat kunnioitusta ja "satusetä"-tittelin!
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- The Captain
- Valvoja
Delilan tarinan toinen osa, Paluu Commorraghiin, on juuri ilmestynyt.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Henri Ketonen
Kyllä sellainen suomi-englanti sekamelska on loppuviimeksi aika rasittavaa luettavaa. Noita suomennoksia on vaan joskus vaikea keksiä ja joskus täytyy pitää kiinni englanninkielisistä versioista että tulee ymmärretyksi. Itse kuitenkin näkisin että tulisi suomentaa jos vain mahdollista.Sieni2 kirjoitti:Hei älä suomenna noita Wh40k juttuja kuten Kabal jne.
- Henri Ketonen
- The Captain
- Valvoja
Silloin, kun minä kirjoitan suomeksi, minä kirjoitan suomeksi. Tietysti sinne jää joitakin lainasanoja sekaan, mutta jos sanalle löytyy suomennos, joka ei kuulosta täysin idioottimaiselta, minä käytän sitä. Jos suora suomennos kuulostaa idioottimaiselta, keksin oman vastineen. Ei tässä turhaan ole käännöstiedettä opiskeltu.
Finglish on typerintä luettavaa, mitä voi löytyä. Sen kun yhdistää huonoon suomen kielen kirjoitustaitoon, ei voi enää enempää päin mäntyä mennä.
Finglish on typerintä luettavaa, mitä voi löytyä. Sen kun yhdistää huonoon suomen kielen kirjoitustaitoon, ei voi enää enempää päin mäntyä mennä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?