"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kyllästyminen

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

mun kaveri kyllästy niihin mut alotti uudestan ku alko ''himottaa''
BEE BEDEE BYI
Roksteri

Viesti Kirjoittaja Roksteri »

Bansku kirjoitti: Maaleista: Maaleja ei alussa tarvitse välttämättä kovinkaan montaa, mutta perusvärit, valkoinen, musta ja pari metallimaalia olisi hyvä löytyä. Mulla menee kahta maalia melkoisen suuria määriä: Bleached Bone ja musta. Pohjamaalaan figut yleensä mustalla sparaylla, joten käytän mustaa pohjamaalin paikkailuun. Bleached Bonea taas sekoitan korostuksia maalatessa muihin väreihin.
Minäkin käytän Chaos Blackiä pohjamaalina, ja sitten maaleina: Chaos Black (paikkailen jos lipsahtaa), Blood Red (Verta aseisiin ja punaiset silmät), Bleached Bonea (esim Shamanien hampaat ja heidän pääkallo koristeet), Snakebite Leather (aseiden varret), Mithril silver (aseet), Chainmail (aseet ja panssarit), Goblin Green (hahmojen iho) ja joku kulta jolla maalaan joitakin koruja. Aikomuksena on viellä ostaa joku ruskea väri, millä maalaisin örkkien kaavut.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Äläpäs osta Citadelin pohjamaalia älyttömän kallis osta joku tavallinen matta spray
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

olen itsekkin ajatellut tuota asiaa ja tullut siihen tulokseen että antaa mennä vain kerranhan täällä eletään.
juma meitä ammutaan...
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Älkääs väheksykö GW:n pohjamaaleja! Säästätte ehkä 7 euroa, joka on varsin vähän ottaen huomioon että maalaatte sillä ~300 euron edestä figuja. Lopputulos on ainakin mun mielestä silmin nähden parempi kuin mastonilla (mukavampi maalata päälle). Tietty ne pari euroa tuntuu jos viikkorahoista ostelee, mutta toisaalta riippuu ihan itsestä mitä arvostaa. Itse olen niillä linjoilla että kun maalaan figuja itselle, maalauksen tulee olla niin hyvää jälkeä että figujen jälleenmyyntiarvo nousee, ei laske. Tuohon tasoon on yllättävän helppo päästä itse asiassa jos vähän näkee vaivaa..

Mutta aloittelijalle suosittelisin vielä yhtä apuvälinettä. Nimittäin pieni 005 koon sakura micron pigma tussi tai vastaava on omiaan kaikenlaisessa rajauksessa ja siistimisessä. Tyylikkäitä figuja saa tehtyä jo pelkästään sillä että maalaa värit paikoilleen ja rajaa kaikki syvennykset. Noita löytyy muuten ihan tavallisista kirjakaupoista..
And they wonder how he dealt with stress so well..
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

[quote="Roksteri"]
Mithril silver (aseet)
[quote]

Tämä saattaa olla, ehkä liian puhtaan näköinen. Örkeille sopii enemmin sellainen ruosteisen näköinen.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Roksteri kirjoitti:
Blood Red (Verta aseisiin ja...
Ahaa, Verinen Kirves-syndrooma...
Roksteri

Viesti Kirjoittaja Roksteri »

Mitä mieltä olette, sopiiko Snakebite leather hyvin örkien kaapujen väriksi vai kannattaisiko käyttää chaos blackia ? Ja onko brown ink hyvä väri aseiden varsiin, lähinnä tietenkin puu osiin.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Roksteri kirjoitti:Mitä mieltä olette, sopiiko Snakebite leather hyvin örkien kaapujen väriksi vai kannattaisiko käyttää chaos blackia ? Ja onko brown ink hyvä väri aseiden varsiin, lähinnä tietenkin puu osiin.
Itse käytän snakebite leather + brown ink comboa nahkaosiin, toimii mainiosti. Kaippa sitä mustaakin voi käyttää mutta itse pyrin välttämään mustaa(saanyt kyllikseni siitä väristä).

Brown inkkiä aseiden varsiin en ole käyttänyt. Yleensä ne on vaan bestial brownilla drybrushatty mustan päälle.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Malboro kirjoitti:Hyvät sotavasaralaiset älkää myykö ukkojanne, vaikka kylläistyisitte kerämään näitä vaan pistäkäää ne ukkonne ullakolle (siis korjuun). Sitten te löydätte ne jonkun ajan päästä ja alatte taas kerämään :D, niin ei mee rahat hukkaaan.
Tuo nyt riippuu ihan tilanteesta.
Jos olet omaan sijaisasuntoon muuttava opiskelija, rahapula painaa eikä WHoolle ole aikaa, niin eikös olisi ihan järkevää myydä ne pois?
Kun niille sitten joskus löytyy aikaa, niin on jo uusi edikka ja lattia täyttyy oksennuksesta vanhoja rupu-ukkoja katsellessa.
hawauk

Viesti Kirjoittaja hawauk »

Roksteri kirjoitti:Mitä mieltä olette, sopiiko Snakebite leather hyvin örkien kaapujen väriksi vai kannattaisiko käyttää chaos blackia ? Ja onko brown ink hyvä väri aseiden varsiin, lähinnä tietenkin puu osiin.
Voihan sitä brown inkkiä metalliosiinkin laittaa niin tulee ruosteisen näköistä mikä sopii örkeille (ainakin mun mielestä).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”