"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä värejä tarttee D.ELF?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Elfling kirjoitti:Eli kannattaako ostaa tota imperial purplee mielummin ku tota Liche purplee??
Mihis oot käyttäny tota skull whitee??
Skull whitea tarvitsee silmiin ja muiden värien vaalentamiseen, jotta saa tehtyä highlighteja (ei välttämättä ihan aluksi kannata vaivata päätään tällä, mutta se on aika helppo homma, kun sen oppii). Itse tykkään hyvin paljon imperial purplesta, mutta kyllä minä liche purpleakin käytän...paha valinta.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Elfling

Viesti Kirjoittaja Elfling »

Juu olisiko sulla muute kuvia sun miniatyyreisä??
Nii näkisin minkä näköseltä tuo väri näyttää...
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nólimon »

Elfling kirjoitti:Elikkä ostan huomenna warrior regimentin ja nää värit:
Chaos Black
Elf Flesh=kertokaa mihi tätä tarvii onko tää ihoon?
Liche/Imperial Purlpe
Mithril Silver
Bolgatus Metal
Skull White
.........................................................................
Elikkä siinä oli kaikki kertokaa jos jonkun tilalle ois parempi ottaa joku toinen tai joku joka puutuu tai joku jota ei tarvi tossa mun listalla!!
Nii kannattaako tolle tekä että ostaa ton Bolgatus Metal tehä siitä pohja ja Brushata siihen tota Mithril Silver???
Ei sun tartte mun mielestä ostaa ku yksi purple ja yksi metalli väri. Mun mielestä nää ois Liche purple ja Boltgun metal. Ukkojen rengashaarniska on helppo tehä vaan boltgun metallilla mustan päällä dry brushaamalla. Korostukset ja varjot saat tuohon purpleen sekottamala mustaa ja valkosta. Ehkä tuohon kannattis ottaa vielä mukaan vaikka dark flesh tai joku muu tumma väri ihon varjotukseen.
Elfling

Onko tuo dark flesh hyväki???
Elikkä eka värjään ihon tolla Elf Flesh ja sit varjostaisin tolla dark fleshillä vai???
Nólimon
Peliporukkavalvoja

onko sulla sitä Delf army bookkia? Siellä on aika hyvä ohje kuinka maalata warrior. Elikkä iho maalataan eka vaikka dark fleshillä tai jollain muulla tummalla ja päälle vaikka sitä elf fleshiä ja sitte voi pistää vaikka ihan korkeimpiin kohtiin ihossa valkosella vaalennettua elf fleshiä. Ite maalaan kyllä kaikki ihot käyttäen bronzed fleshiä, snakepite leatheria ja valkosta eri määrin sekotellen.
Elfling

Jaa ei mulla oo sitä bookia ku oon alottelija meen vasta tänään ostamaa warrioreja...
Elikkä ppätin pohjavärkisi mustan riitääkö siihen päälle Elf Fleshiä??vai pitääkö osta erkiseen tuo Dark Flesh??
Nólimon
Peliporukkavalvoja

kaippa tuo riittää... se elf flesh eikä se nuissa warrioreissa oo niin välii ainakaan jos oot alottelija että onko ihossa montaa värii yks värinenki pelittäää iahn hyvin jos on siististi tehty. Aattelitko muuten sitte värjätä sprayllä pohjat vai käsin?
Elfling

Tän ekan rykmentin varmaankin käsin...
Sitten seuraavat varmaanki spraylla...
Miten niin??
Elfling

Ja muuten onko toi Chaos Black hyvä pohja väri??
Jos ei oo ni sanokaa joku hyvä musta pohjaväri!!
Nólimon
Peliporukkavalvoja

Kaikkein paras mun mielestä on ostaa jostain maalikaupasta mustaa sprayta. saa halvalla jotain 4€ purkki ja ne toimii hyvin. Käsin voi sitte korjailla jos joihinki paikkoihin ei mee maalii. Ja tieten mustan sprayn kanttii olla mattaa. Jos käsin maalaa pohjat ni pitää olla melkosen ohutta maalii. Mie joskus harvoin yksittäisiä figuja pohjustan käsin ja sillon aina laimennan maalei tosi paljon.
Käsin menee muuten aika tuhottomasti aikaa ison kasan pohjustamiseen joten suosittelen heti alkuun sprayta.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Elfling kirjoitti:Ja muuten onko toi Chaos Black hyvä pohja väri??
Jos ei oo ni sanokaa joku hyvä musta pohjaväri!!
Chaos black on ainoa Citadelin musta maali, jos siis meinaat GW:lle uskollisena käyttää vain niitä. En näe mitään syytä pohjamaalata dark elffejä muulla kuin mustalla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Elfling

Jaa elikkä pitäis löytää jostai kaupasta Mustaa sprayta siis mattaa semmosta :D...
Mutta tänään nähdää mien käy kun käyn fantsussa XD
Elfling

Nonnih Fantsussa on käyty ostin D.Elf warrioreita :D
Elikä mites mun kannattaa koota ne??
Sillee että niist tulee warrior vai archer???
Ostin noi värit mitä oon aikasemmin maininnu, muute ostin myös D.Elf Sorcerin :D
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Elfling kirjoitti:Nonnih Fantsussa on käyty ostin D.Elf warrioreita :D
Elikä mites mun kannattaa koota ne??
Sillee että niist tulee warrior vai archer???
Ostin noi värit mitä oon aikasemmin maininnu, muute ostin myös D.Elf Sorcerin :D
Yhdestä paketista ei saa vielä järkevän kokoista spear-yksikköä. Kahdesta boxista tekisin 20 spearelffiä ja 12 repeater crossbowmäniä. Eli voit kasata ensimmäiset 16 miten haluat, jos haluat kokeilla molempien kasaamista niin tee vaikka 12 crossboweilla ja 4 spearmäniä, ja seuraavan boksin kasaat sitten kokonaan spearmäneiksi. Tai toisinpäin, kasaat nyt kaikki spearmäneiksi, ja teet seuraavasta boxista vielä 4 lisää ja 12 crossbowmiestä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”