"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vähiten käytetty sääntö

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Kauppias kirjoitti:Joku omiin skenuihin liittyvä juttu.
Helevetin valaiseva vastaus :D
Eye is green.
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Tämä vapaaehtoinen panikkitesti on siis sellainen, jossa molemmat pelaajat päätyvät testaamaan panikoiko yksikkö syystä, jota ei ole käsitelty sääntökirjassa, mutta on realistisuuden(?) kannalta järkevä.

Toivottavasti tämä nyt selventää vähän...
Eraphion

Missäköhän kirjassa tosta mainitaan?
Eye is green.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Cython kirjoitti:Tämä vapaaehtoinen panikkitesti on siis sellainen, jossa molemmat pelaajat päätyvät testaamaan panikoiko yksikkö syystä, jota ei ole käsitelty sääntökirjassa, mutta on realistisuuden(?) kannalta järkevä. jne---
vastahan Cython sanoi ettei ole käsitelty missään kirjassa... common sense ju nou ;)
Eraphion

Noh..lukutaito on yliarvostettu asia..
Eye is green.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Eraphion kirjoitti:Missäköhän kirjassa tosta mainitaan?
Psykologia osiossa paniikin kohdalla s.81.
Rishadan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

I.C. Wiener kirjoitti:
Rishadan kirjoitti:Jaahas... taitaa olla snaking ja sit chargessa takasin lyömis mahollisuus juttu :P en osaa selittää paremmin
Takas lyömis mahdollisus? Que? Eikös Chargen jälkee aina lyödä?
siis se, että kuinka monta saa lyödä takas chargeejia jne. jne. siis oon aina pelannu niin että kaikki mun tyypit eturivistä(jos ei spearia) saa lyödä takas chargeajia vaikka ne olisivat kerenneet tappaa esim. 4 mun tyyppiä ja eturivissä on 5 tyyppiä......
"Vade retro, alter ego!"
Murhe
Valvoja

Rishadan kirjoitti:siis se, että kuinka monta saa lyödä takas chargeejia jne. jne. siis oon aina pelannu niin että kaikki mun tyypit eturivistä(jos ei spearia) saa lyödä takas chargeajia vaikka ne olisivat kerenneet tappaa esim. 4 mun tyyppiä ja eturivissä on 5 tyyppiä......
Eli mitä sitten, jos sinä tunnustat pelanneesi väärin tai huijanneesi? Kyllä me kaikki muut olemme vähentäneet hyökkäyksemme kuuliaisesti niin kuin säännöt sanovat. Tämä on _hyvin_ oleellinen sääntö.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Murhe kirjoitti:
Rishadan kirjoitti:siis se, että kuinka monta saa lyödä takas chargeejia jne. jne. siis oon aina pelannu niin että kaikki mun tyypit eturivistä(jos ei spearia) saa lyödä takas chargeajia vaikka ne olisivat kerenneet tappaa esim. 4 mun tyyppiä ja eturivissä on 5 tyyppiä......
Eli mitä sitten, jos sinä tunnustat pelanneesi väärin tai huijanneesi? Kyllä me kaikki muut olemme vähentäneet hyökkäyksemme kuuliaisesti niin kuin säännöt sanovat. Tämä on _hyvin_ oleellinen sääntö.
Aamen, miten charge muuten ratkaisisi mitään... pelin taktisuus yhtäkkiä romahtaisi
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Itse asiassa mekään emme käyttäneet tuota "ruumiit ei lyö" sääntöä aikanaan. Voinette kuvitella haltiapelaajan suuren ilon kun huomasimme tämän lisäksi vielä initiativen merkityksen samoihin aikoihin (voi voi miten toivotonta tuo pelaaminen on joskus ollut).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Murhe
Valvoja

Näitä välähdyksiä sarjassamme: "Oletteko huomanneet, että käsiaseesta ja kilvestä saa +1 bonuksen lähitaistelussa?", joita tapaa aina silloin tällöin (Tällä karmalla joku vielä herää kysymään, että pitääkö tämä paikkansa, jotta siitä saa sen bonuksen).
blurred

Viesti Kirjoittaja blurred »

We've all been noobs once... ;)
...and hell came with him...

"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

snaking: ei. rangereilla tulee käytettyä kun ovat scoutteja muttei skirmishereitä. ainakin rakennuksissa.

change formation/reform jne: ei. joskus fast cavarly pääsee flankkiin (siis ei closikseen vielä) ja silloin pitää valmistautua jos ei vihuja ole missään muualla.

ai mikä sitten unohtuu? no minereiden kentälle tulo testi.... [moni varmaan nauraa]
Chade

Viesti Kirjoittaja Chade »

Saattaisin hyvinkin antaa ääneni Very Difficult Terrainille tai sitten rakennuksiin sisään menemiselle. Näihin ei paljonkaan ole törmännyt. Snaking sen sijaan on yleistä fast cavalrylle. Näin ne voi esimerkiksi ahtaa tiukasti pakattujen yksiköiden väliin alussa tai tehdä muuta mukavaa.

Tähän "ai täällä on tälläinenkin sääntö" sarjaan: Pelasimme useita pelejä uutta laitosta, ennenkuin huomasimme, että kenraalin kuolemisesta ei tarvitse ottaa paniikkitestiä...
Eraphion

Se kenraalin kuolemisen paniikkitesti oli just hieno systeemi =)
Eye is green.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Eraphion kirjoitti:Se kenraalin kuolemisen paniikkitesti oli just hieno systeemi =)
Oli aika ankeeta huonon LD omaavilla armeijoilla. Örkkini juoksivat melkein aina karkuun. :|
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Eraphion

I.C. Wiener kirjoitti:
Eraphion kirjoitti:Se kenraalin kuolemisen paniikkitesti oli just hieno systeemi =)
Oli aika ankeeta huonon LD omaavilla armeijoilla. Örkkini juoksivat melkein aina karkuun. :|
Umm taas kerran vihjaan tähän stooriin karl franz vs örkkipomo jossa örkit murtuvat kun bossi kuolee.. Eikä örkeillä ole huono Ld! =P
Eye is green.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Eraphion kirjoitti: Umm taas kerran vihjaan tähän stooriin karl franz vs örkkipomo jossa örkit murtuvat kun bossi kuolee.. Eikä örkeillä ole huono Ld! =P
Ei ei örkeillähän on aiva loistava Ld :b. Etenkin kun vertasi pelikavereiden armeijoihin. Käävät, Kaamos ja Lissut. Mutta ei sillä ollut oikeestaan mitään merkitystä. Yritä siinä jollain örkki herolla tappaa juusto kaaoslordia tai slannia :(
Ja miten joku fluffi liittyy mihinkään? Eihän niillä ole mitään tekemistä itse pelin kanssa. ;)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
blurred

Viesti Kirjoittaja blurred »

Jep...kenraalin kuolemisesta aiheutuva paniikki oli aivan liian iso tekijä edellisessä editiossa. Hyvä, että poistivat mokoman säännön...
...and hell came with him...

"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
Wanderer

Viesti Kirjoittaja Wanderer »

Kiva vaan, että DoWeilla on se yhä: Jos Paymasterin teilaa, koko armeija ottaa panic-testejä (okei, BSB ei ole kentsu, mutta muutoin sama), tosin sen jälkeen kaikki vihaavat Paymasterin tappanutta yksikköä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”