Helevetin valaiseva vastausKauppias kirjoitti:Joku omiin skenuihin liittyvä juttu.
Vähiten käytetty sääntö
-
Oberon
vastahan Cython sanoi ettei ole käsitelty missään kirjassa... common sense ju nouCython kirjoitti:Tämä vapaaehtoinen panikkitesti on siis sellainen, jossa molemmat pelaajat päätyvät testaamaan panikoiko yksikkö syystä, jota ei ole käsitelty sääntökirjassa, mutta on realistisuuden(?) kannalta järkevä. jne---
siis se, että kuinka monta saa lyödä takas chargeejia jne. jne. siis oon aina pelannu niin että kaikki mun tyypit eturivistä(jos ei spearia) saa lyödä takas chargeajia vaikka ne olisivat kerenneet tappaa esim. 4 mun tyyppiä ja eturivissä on 5 tyyppiä......I.C. Wiener kirjoitti:Takas lyömis mahdollisus? Que? Eikös Chargen jälkee aina lyödä?Rishadan kirjoitti:Jaahas... taitaa olla snaking ja sit chargessa takasin lyömis mahollisuus juttuen osaa selittää paremmin
"Vade retro, alter ego!"
Eli mitä sitten, jos sinä tunnustat pelanneesi väärin tai huijanneesi? Kyllä me kaikki muut olemme vähentäneet hyökkäyksemme kuuliaisesti niin kuin säännöt sanovat. Tämä on _hyvin_ oleellinen sääntö.Rishadan kirjoitti:siis se, että kuinka monta saa lyödä takas chargeejia jne. jne. siis oon aina pelannu niin että kaikki mun tyypit eturivistä(jos ei spearia) saa lyödä takas chargeajia vaikka ne olisivat kerenneet tappaa esim. 4 mun tyyppiä ja eturivissä on 5 tyyppiä......
Aamen, miten charge muuten ratkaisisi mitään... pelin taktisuus yhtäkkiä romahtaisiMurhe kirjoitti:Eli mitä sitten, jos sinä tunnustat pelanneesi väärin tai huijanneesi? Kyllä me kaikki muut olemme vähentäneet hyökkäyksemme kuuliaisesti niin kuin säännöt sanovat. Tämä on _hyvin_ oleellinen sääntö.Rishadan kirjoitti:siis se, että kuinka monta saa lyödä takas chargeejia jne. jne. siis oon aina pelannu niin että kaikki mun tyypit eturivistä(jos ei spearia) saa lyödä takas chargeajia vaikka ne olisivat kerenneet tappaa esim. 4 mun tyyppiä ja eturivissä on 5 tyyppiä......
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
-
MangaReaper
Itse asiassa mekään emme käyttäneet tuota "ruumiit ei lyö" sääntöä aikanaan. Voinette kuvitella haltiapelaajan suuren ilon kun huomasimme tämän lisäksi vielä initiativen merkityksen samoihin aikoihin (voi voi miten toivotonta tuo pelaaminen on joskus ollut).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
-
Vieras
snaking: ei. rangereilla tulee käytettyä kun ovat scoutteja muttei skirmishereitä. ainakin rakennuksissa.
change formation/reform jne: ei. joskus fast cavarly pääsee flankkiin (siis ei closikseen vielä) ja silloin pitää valmistautua jos ei vihuja ole missään muualla.
ai mikä sitten unohtuu? no minereiden kentälle tulo testi.... [moni varmaan nauraa]
change formation/reform jne: ei. joskus fast cavarly pääsee flankkiin (siis ei closikseen vielä) ja silloin pitää valmistautua jos ei vihuja ole missään muualla.
ai mikä sitten unohtuu? no minereiden kentälle tulo testi.... [moni varmaan nauraa]
Saattaisin hyvinkin antaa ääneni Very Difficult Terrainille tai sitten rakennuksiin sisään menemiselle. Näihin ei paljonkaan ole törmännyt. Snaking sen sijaan on yleistä fast cavalrylle. Näin ne voi esimerkiksi ahtaa tiukasti pakattujen yksiköiden väliin alussa tai tehdä muuta mukavaa.
Tähän "ai täällä on tälläinenkin sääntö" sarjaan: Pelasimme useita pelejä uutta laitosta, ennenkuin huomasimme, että kenraalin kuolemisesta ei tarvitse ottaa paniikkitestiä...
Tähän "ai täällä on tälläinenkin sääntö" sarjaan: Pelasimme useita pelejä uutta laitosta, ennenkuin huomasimme, että kenraalin kuolemisesta ei tarvitse ottaa paniikkitestiä...
- I.C. Wiener
- Viesti:
Oli aika ankeeta huonon LD omaavilla armeijoilla. Örkkini juoksivat melkein aina karkuun. :|Eraphion kirjoitti:Se kenraalin kuolemisen paniikkitesti oli just hieno systeemi =)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Umm taas kerran vihjaan tähän stooriin karl franz vs örkkipomo jossa örkit murtuvat kun bossi kuolee.. Eikä örkeillä ole huono Ld! =PI.C. Wiener kirjoitti:Oli aika ankeeta huonon LD omaavilla armeijoilla. Örkkini juoksivat melkein aina karkuun.Eraphion kirjoitti:Se kenraalin kuolemisen paniikkitesti oli just hieno systeemi =)
Eye is green.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Ei ei örkeillähän on aiva loistava Ld :b. Etenkin kun vertasi pelikavereiden armeijoihin. Käävät, Kaamos ja Lissut. Mutta ei sillä ollut oikeestaan mitään merkitystä. Yritä siinä jollain örkki herolla tappaa juusto kaaoslordia tai slannia :(Eraphion kirjoitti: Umm taas kerran vihjaan tähän stooriin karl franz vs örkkipomo jossa örkit murtuvat kun bossi kuolee.. Eikä örkeillä ole huono Ld! =P
Ja miten joku fluffi liittyy mihinkään? Eihän niillä ole mitään tekemistä itse pelin kanssa. ;)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45