Pitäisikö Pure Grey Knight armeijat kieltää?
Helsingistä ja PK-seudulta löytyy kyllä paljon peliseuraa, jos asennevammaiset ei kiinosta.
Tosin jos saisit heidät/hänet pelaamaan edes yhen pelin, niin he huomaavat ettei armeija ole mitenkään ylivoimainen.
Ja kerro myös tarkasti DH:n säännöistä, sillä usein kieltäytyjät ei tiedä armeijasta mitään muuta kuin kaverin kertomia juttuja.
Tosin jos saisit heidät/hänet pelaamaan edes yhen pelin, niin he huomaavat ettei armeija ole mitenkään ylivoimainen.
Ja kerro myös tarkasti DH:n säännöistä, sillä usein kieltäytyjät ei tiedä armeijasta mitään muuta kuin kaverin kertomia juttuja.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- Henri Ketonen
IG:n arsenaali on kyllä väärällään vehkeitä millä saa ilmat pois GK Grand masterista... Voisit ehkä sanoa, että opettelevat pelaamaan armeijallaan.
Ja vaikka GM ei kuolisikaan, niin jos sen swamppaa 50 whiteshieldillä joita commissaari valvoo, niin ei se ehdi kuitenkaan tappaa kuin puolet niistä koko pelissä... Pisteissä tämä ei paljon IG:llä pitäisi tuntua.
Loppu armeijalla voi sen ajan pamautella basiliskeillä ja russeilla knihtejä keisarin pyhään valkeuteen takaisin. Demolisherillä lähtee GM kaikkine kavereineen kertalaakilla, jos sihti on kohdallaan.
Eli jos ei IG:llä DH:lle pärjää, on vika kyllä IG pelaajassa. Tai sitten sinä olet ylihyvä kavereihisi suhteutettuna
Ja vaikka GM ei kuolisikaan, niin jos sen swamppaa 50 whiteshieldillä joita commissaari valvoo, niin ei se ehdi kuitenkaan tappaa kuin puolet niistä koko pelissä... Pisteissä tämä ei paljon IG:llä pitäisi tuntua.
Loppu armeijalla voi sen ajan pamautella basiliskeillä ja russeilla knihtejä keisarin pyhään valkeuteen takaisin. Demolisherillä lähtee GM kaikkine kavereineen kertalaakilla, jos sihti on kohdallaan.
Eli jos ei IG:llä DH:lle pärjää, on vika kyllä IG pelaajassa. Tai sitten sinä olet ylihyvä kavereihisi suhteutettuna
Ei siinä pitäisi olal valittamista, jos jollakin on pöydällä tuo Grand Master ja GK-armeija, kaikki munat samassa korissa ja niistä varsinkin kaarti teke todella helposti kokkelia.
Viimeksi muokannut Ruutiukko, Ke 17.03.2004 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
Mutta tämähän ei tietenkään ole suoranaisesti DH pelaajan vika... Tottahan se on, että pelkillä lasguneilla voi olla vaikea voittaa pelejä, mutta turha siitä on muille pelaajille valittaa kyllä.pstj kirjoitti:Pointti saattaa olla se ettei kaartipelaajalla ole sitä tarvittavaa tulivoimaa, jos ei esim. tankkeja ole tullut hankittua.
Ei tankkeja tarvitse olla että on tulivoimaa.pstj kirjoitti:Pointti saattaa olla se ettei kaartipelaajalla ole sitä tarvittavaa tulivoimaa, jos ei esim. tankkeja ole tullut hankittua.
Kaartilla sitä saa ihan uskomattomat määrän jalkaväelläkin, ellei jopa enemmän.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Grand Admiral Prawn
Tuskin tuleekaan saamaan, battle cannonin AP ei oikein pure termipanssariin. Lascannoneita minä hommaisin jos olisin IG-pelaaja, sekä plasmapyssyt kaikille jotka niitä saavat. Sitten onkin jo grey knight jengi pahemmassa kuin pulassa.Pelikone kirjoitti:siis onhan sillä olemassa ihan demolisher tankkia ja sitä battle cannon värkkiä, mut se ampu tossa mun GK GM:mmää sillä battle cannoinilla ni eihä se sille mitää saanu aikaa, mut joo On sil tankkeja
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
sitä se viimeksikin kokeili mutta otti iha huolella turpaan, luovutti sen jälkeen kun yritti ampua demolisher tankilla sellasta termis ryhmää joka oli siitä 7" päässä... Onneton demolisher otti ja ampui itseään, ja siinähän se... Jysähti komeasti ilmaan. Hyvin ammuttu
mutta sen jälkeen kaveri tosiaan sanoi että lopettaa pelin siihen...
Pelikone kirjoitti:sitä se viimeksikin kokeili mutta otti iha huolella turpaan, luovutti sen jälkeen kun yritti ampua demolisher tankilla sellasta termis ryhmää joka oli siitä 7" päässä... Onneton demolisher otti ja ampui itseään, ja siinähän se... Jysähti komeasti ilmaan. Hyvin ammuttumutta sen jälkeen kaveri tosiaan sanoi että lopettaa pelin siihen...
Ehkäpä oppii pistämään templaatin jatkossa niin, että reuna on vähintään 6,1" päässä omasta tankista...
-
Grand Admiral Prawn
Mikä tässä on niin ankeaa? Termikset eivät tulovuorollaan chargaile yhtään mihinkään, mikä meinaa että ne istuvat kierroksen IG:n plasma- ja lasertykkien vieressä. Ei kai kukaan tosissaan kuvittelekaan että tappaa GK-armeijan pelkillä lasguneilla ja parilla tankilla. Kerro sille että ottaa sitä plasmaa...Pelikone kirjoitti:Sen suurin valituksen syy on lähinnä se että mun uljaat Grey Knightit (sen mielestä vihuliaat nilkit) saa teleporttaa 75%+ armeijastaan kentälle
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.