Proxyttaminen?
-
Amroth Elensar
Hehee, eipäs tullu mieleen noi Army Of Deadit... Meilläpäin on näkynyt Pippin Aragornina, sitä meinaa aina unohtaa, kuinka kohtalokasta se onkaan käydä "Pippinin" kimppuun, ja sitte sen muistaa viime hetkellä, että se on Aragorn. Mun mielestä
yhden figun proxyttäminen on Ok,
kahden on no jaa...,
kolmen ei käy,
eikä viiden,
eikä kymmenen,
mutta koko armeijan rivimiesten proxyttaminen käy.
yhden figun proxyttäminen on Ok,
kahden on no jaa...,
kolmen ei käy,
eikä viiden,
eikä kymmenen,
mutta koko armeijan rivimiesten proxyttaminen käy.
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
Easterling
- Iron-Father
En tiedä onko se sitten niin hirveän tyhmää jos koko joukko ei koostu esim luurangoista ja zombeista. (siis ellei pelaa vamppire counteilla) 
Ei kyllä liity LOTR peleihin mutta joskus toissa vuonna tuli pelattua kahen tonnin peli skaveneilla jotka kahta rykmettiä lukuun ottamatta olivat kaikki proxyjä. Se oli jännää kun kentällä oli esim. kuusikymmentä slave joita esittivät joukko halaltioita ja goblineita. Sen jälkeen en ole mitenkään niin laajamittaisesti proxyttänyt. Kyllähän sitä tulee pienissä määrin tehtyä on melkein aina. (paitsi helffeillä) Kun kerran viikossa viikonloppuisin pelaa ja on juuri aloittanut uuden armeijan niin ei tietenkään ole tarpeeksi ukkoja kokonaiseen armeijaan. Tietenkin olisi hyvä että olisi kokonaan oikeista ukoista koostuva armeija mutta ei voi mitään. Ei ole rahaa kaikkeen. Mutta sitten joskus tulevaisuudessa.
Ei kyllä liity LOTR peleihin mutta joskus toissa vuonna tuli pelattua kahen tonnin peli skaveneilla jotka kahta rykmettiä lukuun ottamatta olivat kaikki proxyjä. Se oli jännää kun kentällä oli esim. kuusikymmentä slave joita esittivät joukko halaltioita ja goblineita. Sen jälkeen en ole mitenkään niin laajamittaisesti proxyttänyt. Kyllähän sitä tulee pienissä määrin tehtyä on melkein aina. (paitsi helffeillä) Kun kerran viikossa viikonloppuisin pelaa ja on juuri aloittanut uuden armeijan niin ei tietenkään ole tarpeeksi ukkoja kokonaiseen armeijaan. Tietenkin olisi hyvä että olisi kokonaan oikeista ukoista koostuva armeija mutta ei voi mitään. Ei ole rahaa kaikkeen. Mutta sitten joskus tulevaisuudessa.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Mun mielestä on ihan ookoo korvata jotain figuja toisilla, jos ei oo rahaa ostaa niitä oikeita tai haluu kokeilla uutta armeijaa. Mutta eks se mee niin että eka mennään kauppaan ostaan uus armeija ja viikon päästä kiroillaan huonoa ostosta ja yritetään epätoivoisesti myydä.
Ja muuten one man army, eikös meidän viime pelissä minassit ollu Rohaneita?;)
-
Easterling
Mut mä tarkotan sellasta proksutusta että otetaan puun palanen ja leikitään se olevan joku mordor trolli, kyllä se on ihan ok että käyttää jotain figuja.klonkku kirjoitti:Mun mielestä on ihan ookoo korvata jotain figuja toisilla, jos ei oo rahaa ostaa niitä oikeita tai haluu kokeilla uutta armeijaa. Mutta eks se mee niin että eka mennään kauppaan ostaan uus armeija ja viikon päästä kiroillaan huonoa ostosta ja yritetään epätoivoisesti myydä.
-
Easterling
Minäpä olen kotipeleissä proxyttanut Pringles-purkkia Balrogina ja lumiukkokynttilää luolapeikkona.
Yleinen linja minulla on, että proxytysta ei suvaita, kuten ei maalaamattomiakaan armeijoita. Pelistä jotenkin katoaa idea muuten.
Isommissa taisteluissa (1000pts.+) saattavat mennä läpi, kunhan ovat tarpeeksi selkeitä. (eli tietyt figut ovat vaikka rangereita jne.)
Yleinen linja minulla on, että proxytysta ei suvaita, kuten ei maalaamattomiakaan armeijoita. Pelistä jotenkin katoaa idea muuten.
Isommissa taisteluissa (1000pts.+) saattavat mennä läpi, kunhan ovat tarpeeksi selkeitä. (eli tietyt figut ovat vaikka rangereita jne.)
-
Badruk ´eadsplitta
- Iron-Father
Hmm miksi tuli Turn singnals on a land raider sarjakuvat mieleen?Captain Boromir kirjoitti:Minäpä olen kotipeleissä proxyttanut Pringles-purkkia Balrogina ja lumiukkokynttilää luolapeikkona.
http://tsoalr.com/comic.php?id=195&save-as=000012.gif
Jep. Taas yksi aivan turha viesti minulta.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
-
Easterling