mikä joukko on paras kaaoksilla
-
Zymeth Salkir Dkhan
Henk.kohtaisesti tzeentch magiassa on yksi combo jota pelkään ylitse kaiken. Useampi exalted champpion, nopeata sellaista, jotka heittelevät rerollaa kaiken combatissa loitsua. Tuollainen kun iskee päin niin se tuntuu ja pahasti.
Onneksi tuon loitsun saaminen ei ole taattua, miksi tzeentch magia tuntuu olevan pahempi mitä enemmän velhoja siellä on. Jopa enemmän kuin muilla roduilla on taikojien lukumäärällä väliä.
Vain oma mielipiteeni joka perustuu tzeentchiä vastaan pelattuihin peleihin.
Onneksi tuon loitsun saaminen ei ole taattua, miksi tzeentch magia tuntuu olevan pahempi mitä enemmän velhoja siellä on. Jopa enemmän kuin muilla roduilla on taikojien lukumäärällä väliä.
Vain oma mielipiteeni joka perustuu tzeentchiä vastaan pelattuihin peleihin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kyllähän tuo Tzeentch on mukavin pelattava. Saa paljon magiaa, ja kovia charruja ja siitä minä henk. kohtaisesti pidän suuresti. Uusi suosikkini Tzeentchin listassa on lordi + lohikäärme väkerrys. Vallan mainio yhdistelmä...
Kyllähän se Tzeentch on ihan mainio joukkio, psykologia saattaa välillä tuottaa ongelmia (minun tapauksessani aina), muttei se loppupeleissä yhtään hullumpi lista ole...
Kyllähän se Tzeentch on ihan mainio joukkio, psykologia saattaa välillä tuottaa ongelmia (minun tapauksessani aina), muttei se loppupeleissä yhtään hullumpi lista ole...
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Siksi, että kaikki muut merkit saavat etua psykologiassa.
- Undivided rerollaa kaiken.
- Nurgle voi ajella surutta undeadeja päin.
- Khornea ei totisesti kiinnosta mikään, kun ravataan vaahto suussa.
- Slaaneshia...ei kiinnosta.
Breikkitestit joutuu tietysti ottamaan samaan malliin merkistä riippumatta, mutta ei se kähmän voittaminen yleensä ole kaaoksen suurin ongelma.
Tzeentchin loressa ei tosiaan ole mitään game winner -spelliä, mutta vähän panostamalla saa kaadettua sitä magiaa niin armottomat määrät vastustajan niskaan, että aina jossain sattuu. Jokaista tulipalloa ei ehdi dispelloida. Itse haen settiin vaihtelua käyttämällä undivided-shamaaneja. Ne ovat oikein näppäriä poikia, kuten toisinaan on havaittu.
- Undivided rerollaa kaiken.
- Nurgle voi ajella surutta undeadeja päin.
- Khornea ei totisesti kiinnosta mikään, kun ravataan vaahto suussa.
- Slaaneshia...ei kiinnosta.
Breikkitestit joutuu tietysti ottamaan samaan malliin merkistä riippumatta, mutta ei se kähmän voittaminen yleensä ole kaaoksen suurin ongelma.
Tzeentchin loressa ei tosiaan ole mitään game winner -spelliä, mutta vähän panostamalla saa kaadettua sitä magiaa niin armottomat määrät vastustajan niskaan, että aina jossain sattuu. Jokaista tulipalloa ei ehdi dispelloida. Itse haen settiin vaihtelua käyttämällä undivided-shamaaneja. Ne ovat oikein näppäriä poikia, kuten toisinaan on havaittu.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Minulla suosikki poppoo koostuu lähinnä Slaaneshin ja Nurglen joukoista, jota yleensä johtaa UD kentsu, demoni tai mortali.
Toimivat yllättävän hyvin yhdessä, Nurgle ottaa iskua/ammuksia vastaan samalla kun Pervot flankkaa tai toimii tykinruokana...
Nyt kun GW vielä yhdistäisi Nurglen ja Slaaneshin uudeksi Jumalaksi!
Toimivat yllättävän hyvin yhdessä, Nurgle ottaa iskua/ammuksia vastaan samalla kun Pervot flankkaa tai toimii tykinruokana...
Nyt kun GW vielä yhdistäisi Nurglen ja Slaaneshin uudeksi Jumalaksi!
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.