Ongelma Isengard teeman kanssa...
-
Amroth Elensar
OT: Saakutti kun mua häiritsee semmonen, että en ilmeisesti oo nähnyt kummastakaan jo ilmestyneestä LOTR leffasta kun ne normaalit versiot...
Mutta ei rautapiha kuitenkaan mikään hirveän tylsä ja suppea armeija ole, (unohdin listastani muuten uruk-hai shamaanin...) two towersista, leffasta ja kirjasta löytyy kuitenkin niin paljon kohtia, jossa rautapiha on mukana, ja minä pitäisin Moriaa kaikista suppeimpana armeijana, pahoista siis, kun niille ei saa kuin perus warruja, trolleja, shamaaneja, kapuja, durbutzin, (balrogin,) rummut ja... siinä se sitten oli.
Mutta ei rautapiha kuitenkaan mikään hirveän tylsä ja suppea armeija ole, (unohdin listastani muuten uruk-hai shamaanin...) two towersista, leffasta ja kirjasta löytyy kuitenkin niin paljon kohtia, jossa rautapiha on mukana, ja minä pitäisin Moriaa kaikista suppeimpana armeijana, pahoista siis, kun niille ei saa kuin perus warruja, trolleja, shamaaneja, kapuja, durbutzin, (balrogin,) rummut ja... siinä se sitten oli.
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
Kellokoneisto
Yksi, mistä minä en Gobboissa pidä on 2k aseiden puute... Aseet ja armeijat kirjan mukaan hilparit olivat gobbojen käytetyin ase, jos oikein muistan... Eikä niitä pahemmin näy... Elokuvassakin niitä on... Ainakin kohdassa, jossa gobbot rikkovat mazarbulinin(tjsp) kammion porttia, läpi tulee pari hilparia ja pari keihästä... Kiviäkin kiinnostaa...mutta, siis gobbot käyttivät 2k- aseita...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
-
Viljanderi
Mutta eikö tässä tapauksessa mahdollisuus ottaa tavis örkkejä ole vain voiton kannalta hyvä asia?Maedhros kirjoitti:Tällainen on tyypillinen tekosyy häviöön. "Kyllä minä muuten, mutta kun minulla on fluffillinen armeija..."HarmaaKääpiö kirjoitti:Muut eivät meinaa, minä meinaan. Minä haluan noudattaa (ainakin jotenkin) Kirjaa.Rautapihan urukkeja sekä Mordorin röllejä mukaanluettuina kaiken maailman heeroksia, niin siinä alkaa saada jo toimivaa armeijaa.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
en sitä sanonutkaan ettei heppu olisi mordorista, mutta tarkoitin että siitä saa tehtyä rautapiha teeman jossa on mukana mordorista tullut grishnakh örkki kapu ja hänen normi örkkejään + uglug ja hänen urukinsaAverren kirjoitti:Kellokoneisto on oikeassa. Kllä se Grishnakh Mordorin maasta on, indeed.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
- makkarafolio
Re: Ongelma Isengard teeman kanssa...
no huh... Mitäs helffeille ottais?Balrogofmoria kirjoitti:Vaikuttaa nääs nuo armeijat aika ankeilta kun on noin vähän teemallisia yksiköitä...
Herot: [joita ei useimiten ole kuin yksi per armeija hintojensa vuoksi.]
Gillu
Elrond
Arwen
Veljekset
Gloro
Kaput
Yksiköt:
Perushaltiat
Että turha valittaa Rautapihan tylsyydestä kun on sentään yksikköjäkin enemmän, kuin yhtä tyyppiä.
-
Oberon
Sankaria vai core-tyyppiä(niinkuin perushelffit)? Kun tollanen S4 A2 tyyppihän on jo(useitakin):veikat(yhdellä miekalla), kaput, Leksu, jne jne... A1 S4 tyyppejä minäkin kaipaisin,toi ylimääräinen hyökkäys olisi jo vähän liikaa...vain minun he-jousimieheni ovat noin verenhimoisia raivopäitä että ansaitsisivat ylimääräisen hyökkäyksen
(kun joku tulee lähelle, juoksevat kasaan vastustajan ympärille ja pistävät tikareillaan kuoliaaksi, erittäin tehokasta.)
Mutta, Ei minusta haltioiden kohdalla ole valinnanvarasat puutetta, ainakaan sankarien kohdalla, niitä meillä riittää(vaikken käytäkkään kuin veikkoja+kapua).
Mutta, Ei minusta haltioiden kohdalla ole valinnanvarasat puutetta, ainakaan sankarien kohdalla, niitä meillä riittää(vaikken käytäkkään kuin veikkoja+kapua).
En ole nähnyt. Joko se WD ilmestyi?Maedhros kirjoitti:Sentinelit muuten ovat Wood Elffeille (Mirkwood) kovia, mikäli (uskoisin) kaikki ovat niiden statsit, tai pikemminkin skillin nähneet.
En meinannut Oberon ketään heroa nyt. Ihan perus yksikköä, kuten jotain kuninkaan kaartia tai jotain, joilla olisi S4 ja A2. Ei raivohulluutensa takia, vaan nopeutensa ja taitojensa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Oberon
Hmm, A2 perusmököt: bersut, ja se siitä. muut korkearvoisemmat perusmököt omaavat sitten joko paremman F:n ja/tai korkean deffan/strenan... Korkeampaa F:ää ei helffille oikein viitsisi antaa(tarpeeksi kova jo nyt, paitsi elrondilla), helffin ei kuulukkaan olla hervottoman vahva, vaan taitava(jolloin F-bonus olisi oikeutettu, mutta yritä nyt 6:sta nostaa ilman että muut suuttuu)... hmm, olet oikeassa, hyvä tapa toteuttaa kaartia olisi antaa toinen isku, strenalla ei niin väliä IMHO...
Samaa mieltä. A2 sopisi helffien ketterään ja nopeaan tyyliin. Hienoa Oberon, en siis ole ainoa kenen mielestä Elrondin taidot mättää!!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
Oberon
siis, Elrond on he-kapteeni jousta vaille kaikilla kamoilla, ilman kilvetysmahdollisuutta, tuplahinnalla, yhellä ylim. mightilla ja 2 ylim. fatella ja willillä, on nimihero, ja aikansa mahtavin haltia(jos Galadrielia ei lasketa), siis vautsi! Okei, on se tosi hyvä, mutta saisi olla parempi *odottaa TLA-lisäriä*
Ja lisä A:lla ja Woundilla. Mutta kyllä sille nyt jotain Special Rulea ja ainakin F7 pitäisi laittaa.
Samaa olen tolkuttanut jokapaikassa. Aikansa mahtavin haltia, mutta millä stateilla. TLA:ssako sitä parannetaan? Itse olen siihen luottanut.
Samaa olen tolkuttanut jokapaikassa. Aikansa mahtavin haltia, mutta millä stateilla. TLA:ssako sitä parannetaan? Itse olen siihen luottanut.
Haltioista saisi muokata ainoastaan Celebornia, jolle pitäisi antaa toinen atakki. Elrond on ihan hyvä, sen ei kuulukkaan olla mikään hirvittävä mättäjä, vaan parantaja/ihmekemisti. Ellen nyt ihan väärin ole ymmärtänyt. :E
Evolution was never true
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Olet ymmärtänyt väärin. Elrond komensi viimeisen liiton mätössä kolmannesta haltiajoukoista, ja olikin kolmanneksi kovin paikalla ollut kaveri. Vain Gil-Galad oli tuolloin paikalla olleista kovempi, ja Cirdan suunnillen samaa tasoa. Ja koska Gil-Galadia ei ole, Ovat Galadriel ja Elrond nyt mahtavampia, Cirdan laivanrakentajan, pimentohaltian ja ensisyntyisen voimien vähetessä idässä ihmisten nousun myötä. Mutta Gladriel on saanut osakseen suuren mahdin, jota Celebornin rakkaus vahvistaa. Tämän johdosta on hän itäisten maiden "mahtavin" eldar, sillä hän kuuluu noldoriin jotka ovat nauttineet Valinorin puiden valosta. Hänen jälkeensä tulee Elrond, sillä hänen ihmisverensä vahvistaa häntä ihmisten nousun myötä, ja siksi hänen mahtinsa ei hiivu yhtä nopeasti kuin muiden. Myös Elrond polveutuu noldorista. Cirdan on kaikista itäisten maiden olennoista kaikkein pitkänäköisin, sillä hän on yksi esikoisista, ja vaikka jäikin itäisille maille Suuren Matkan aikaan, on hänen maailmanymmärryksensä silti vailla vertaa. Nämä kolme muodostavat Keskimaan kovimman kolmikon, ja kauniisti tajutaan hedät jopa elokuvassa sijoittaa Harmaisiin satamiin tasavertaisina (jos nyt oikein muistan, on Círdan paikalla RotK:n loppukohtauksessa)
Kiitos
Kiitos
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Enpä tuosta "parhausjärjestyksestä" sano mitään, mutta et sinäkään Garoth voi kieltää Elrondin mahtia. Mutta TLA:sas oli toki myös Elendil, ei hänkään turha hemmo.