Onko tämä hyvä Eldar armeija?
Onko aspect warrioreista puhuminen muka off topiccia 40k: taktiikat osiolla olevassa eldareihin liittyvässä threadissa?
Nyt en kyllä ymmärrä yhtään. Pitäiskö joka aspektille olla oma threadi, vai mistä höpiset?Kyllä, jos kyseessä ei ole thread nimeltä "Aspect Warriorit - hyödyt ja haitat" tai jotain...
And they wonder how he dealt with stress so well..
- Cacodemoni
paluu juurille...
jönsses, tämä antaa hyvän kuvan eldar pelaajista...
onneksi en ole sellainen. :lol:
mä laitoin noi mun mielipiteet eldarista tonne jotta vois saada jotain palutetta/ keskustelua aiheesta. Itse olen kerran pelannut ko. armeijalla. joten mun mielipiteet voi haukkua.
jäi mulle vielä auki oliko armeijan tarkoitsu ampua vai mennä closikseen?
onneksi en ole sellainen. :lol:
mä laitoin noi mun mielipiteet eldarista tonne jotta vois saada jotain palutetta/ keskustelua aiheesta. Itse olen kerran pelannut ko. armeijalla. joten mun mielipiteet voi haukkua.
jäi mulle vielä auki oliko armeijan tarkoitsu ampua vai mennä closikseen?
9th Age duunari
Otan nuo Spiderit joka tapauksessa koska MINÄ pelaan armeijallani ja MINÄ osaan käyttää niitä niin, että niistä on jotain hyötyä.
On totta, että Spiderit eivät ole esim. 2000p. taisteluissa välttämättä hintansa väärtejä, mutta pelaamme yleensä 1000-1500p. taisteluja niin ne pääsevät tärkeämpään rooliin.
Ihan mukavaa ja hyödyllistä palautetta on tullut, mutta kannattaisikohan ottaa rangereja enemmän?
Tämä ei siis ole muuten koko armeija vaan vain se osa joka ostetaan tämän vuoden puolella, joten tulivoimaa tulee vielä PALJON lisää.
On totta, että Spiderit eivät ole esim. 2000p. taisteluissa välttämättä hintansa väärtejä, mutta pelaamme yleensä 1000-1500p. taisteluja niin ne pääsevät tärkeämpään rooliin.
Ihan mukavaa ja hyödyllistä palautetta on tullut, mutta kannattaisikohan ottaa rangereja enemmän?
Tämä ei siis ole muuten koko armeija vaan vain se osa joka ostetaan tämän vuoden puolella, joten tulivoimaa tulee vielä PALJON lisää.
- Pathfinder
Re: Onko tämä hyvä Eldar armeija?
[quote="Mikke"]
Falcon: Bright lance, scythes, spirit stone, holofield
Eikös tuossa Falconissa ole väärä ase. Siinä on vakiovarusteena Pulse Laser ja twin-linked shuriken catapults. Lisäksi voi laittaa esim. Scatter Laserin, joka on pakkauksessa mukana, tai jonkun paremman voi konvata siihen.
Falcon: Bright lance, scythes, spirit stone, holofield
Eikös tuossa Falconissa ole väärä ase. Siinä on vakiovarusteena Pulse Laser ja twin-linked shuriken catapults. Lisäksi voi laittaa esim. Scatter Laserin, joka on pakkauksessa mukana, tai jonkun paremman voi konvata siihen.
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Armeijan valinta
Osta saman tien Biel-Tan Megaforce ja maalaa koko homma yhdellä rysäyksellä niin pääset, mies, vähemmällä! Siihen pitää tosin vielä lisätä pari Wave Serpentiä, mutta muuten se on tosi kattava ja taisteluvalmis paketti. Pelatkaa Biel-Tania, ihmiset! AAMEN!
Pelaan IG:llä olen siis saletisti hot.
Jos pelaat siis alaitocilla niin lisää ihmeessä path finderit army listiisi ne tuo joka kerta kaksin verroin pisteensä takaisin. Guardeille on ihan turha antaa granuja. 2x15 ryhmää guardeja riittää vallan mainiosti. Lisää rangereita peliin ja WL sekä pari farseeria niin alkaa tapahtua. Kannattaa muistaa ranger distrubtion sääntö!