Jännitystä elämään?Oba kirjoitti:Mitäköhän mielenkiintosta siinä Book of Divinationis vaimikäihmees luki? Miksköhän kummassa sitä sitten pidetään siellä kirjastoissa, jos lähes jokaisesta joka sen lukee tulee seuraava Lord of the end times. Hyvä empire! pisteet teille..
Archaonin synty
- Peltimarsu
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"
Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
-
Zymeth Salkir Dkhan
- Cannonball
Niinhän se on, ja se on suljettu useammalla maagisella suojauksella kuin old worldissä on asukkaita. Sen lisäksi sitä tutkimaan haluavat, joista harva päästetään, joutuu istumaan vuorokauden paikoillaan, kun heille loitsitaan satoja suojia kirjan tietoisuuden korruptoivaa vaikutusta vastaan. Tiedä häntä miksei samalla lailla menetellä Book of Divinationsin kanssa?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Henri Ketonen
- Cannonball
Kenties siellä kerrotaan totuus jumalista, elämästä ja kuolemasta, sekä kuoleman ja elämän tarkoitus? Mikä taas pikkaisen vinksauttaa pelkän kuolevaisenlukijaparan päässä jotain, ja hän koettaa nousta jumalaksi paetakseen tätä väistämätöntä päämäärää...
Sen pitäisi kyllä olla jotain sellaista ettei kuolevainen voi sitä itse kuvitella, joten sen sisältöä emme me voi täällä arvailla.
Sen pitäisi kyllä olla jotain sellaista ettei kuolevainen voi sitä itse kuvitella, joten sen sisältöä emme me voi täällä arvailla.
Väitä vastaan, olen mestari.
-
Scar-Veteran
Eikä kannata toistaa monta kertaa kerrottua.Scar-Veteran kirjoitti:Archaon ei aina ollut Archaon vaan joku warrior priest tai vastaava. Kun Archaon luki sitä kirjaa niin se tappo perheensä vaihto nimensä jne.
Mutta tosiaan. Ei kannata harrastaa Warhammereita ja haluta fluffia jos ei itse jaksa lukea.
Eye is green.