"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sauron ROTK Örkki armeijaan?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

:D Capucapucapu.. Otappa kirja nyt syyläiseen käteesi ja ala lukemaan. ;)
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Lunatic^ kirjoitti::D Capucapucapu.. Otappa kirja nyt syyläiseen käteesi ja ala lukemaan. ;)
Kädessäni ei ole syyliä. Kaveritkin yrittää saada lukemaan, mutta on muitakin kirjoja, kuten Dragonlancet. (Muistin juuri, että minun lainaamani dragonlance kirja "test of the twins" on kaksi viikkoa myöhässä kirjastosta. *juoksee kirjastolle*)
Lunatic^

Hahaa. jää seuraavat Miniatyyrit kaupanhyllylle. :p ja toi syyläkäsi oli vain ilmaisu. :D Ja aina nyt Lotr jotkuu´Dragonlancet voittaa. Lueluelue..

[Deceased: Hienoa, nyt varmasti voitte lopettaa Dragonlance-kirjoista puhumisen, kiitos?]
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Lunatic^ kirjoitti:Älä sä mulle. :p moon lukenu lotrin ja silmarillionin ja hobitit ja keskenerästen tarujen kirjat niin montak ertaa että en sekottais noita unissaankaa.. :D

Jihuu. 30 viestiä päivässä. On ilo vuodattaa taas ajatukia tänne. Testailen skenuja heti kun saan lisää figuja ;)
Ei sillä että sekoittaisit ajat, mutta säännöt eivät ole vertailtavissa. Esim. Fingolfin on valovuosia kovempi jannu kuin esim. Aragorn ja Boromir.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
tartunta

"Valovuosia"?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Hmm, siis valovuosi on muistaakseni matka jonka valo etenee vuodessa(aika paljon). Tuo siis kuvastaa mainittujen hahmojen eroa tässä tapauksessa.
tartunta

?
tartunta

?
Lunatic^

En ymmärtänyt tuota Oberon.. :D averren, minä olen lukenut tuon 1&2 agen projektin 1 sivusta loppuun asti ja siellä on aika monessa kohtaa selitetty että niitä ei voi "Sekottaa" ja jos hän on valovuosia kovempi niin miten hem. hän pystyy taistelemaan? *NäsäNäsä* Ukko on vanha ku merirosvolaivan kapteeni.
Oberon

Ei ***** siis, Averren tarkoitti että Fingolfin on ainakin
<---------------------------------------------------------> näin paljon parempi taistelija kuin vaikka Aragorn. Tuo pitkä viiva="valovuosi". Jotenkin noin, vai mitä Averren? Ai niin, ja Fingolfin oli haltia=ikä ei tunnu.
tartunta

Oberon kirjoitti:Ei ***** siis, Averren tarkoitti että Fingolfin on ainakin
<---------------------------------------------------------> näin paljon parempi taistelija kuin vaikka Aragorn. Tuo pitkä viiva="valovuosi". Jotenkin noin, vai mitä Averren? Ai niin, ja Fingolfin oli haltia=ikä ei tunnu.
Miten tämä liittyy keskusteluun? (Sitä minä tuossa äsken ihmettelin)
Oberon

Hmm, Averren puhui jotakin valovuosista ja Fingolfinista, sitten sie laitoit kysymyksen, oletin että halusit selvyyttä Aven viestiin, sitten kun selitin, laitoit 2x saman ?-viestin--.>selitin vähän lisää. Jos et tajua, sano mitä et tajua, pliis.
tartunta

Lue ylempi viestini.
Oberon

Ylempi viestisi on kysymysmerrki, myös sitä ylempi viestisi on kysymysmerkki... Äh, unohda :D
Lunatic^

Kauheeta säätämistä .. Kyllä MINÄ tuon Oberon ymmärsin.. mutta kuhan näsäilin= Näsäviisastelin ja kyllä ikä haltiassakin valovuoden jälkeen painaa niinkun kuninkaan paluussa Elrond sanoo tyttärelleen "Siellä sinä vaellat kunnes mailma on muuttunut ja elinvuotesi hukkaan heitetyt" Haltia ei elä IKUISESTI , Sillä vanheneehan hänkin, tosin vain vähän
tartunta

Tarkoitin sitä ylempää viestiä, joka on tämän sivun alussa.
Lunatic^

Ei mutta hän tarkoitti tuota 2 kysymysmerkkiä peräkkäin. Asianne ovat menneet ristiin..
Oberon

Lunatic^ kirjoitti:Kauheeta säätämistä .. Kyllä MINÄ tuon Oberon ymmärsin.. mutta kuhan näsäilin= Näsäviisastelin ja kyllä ikä haltiassakin valovuoden jälkeen painaa niinkun kuninkaan paluussa Elrond sanoo tyttärelleen "Siellä sinä vaellat kunnes mailma on muuttunut ja elinvuotesi hukkaan heitetyt" Haltia ei elä IKUISESTI , Sillä vanheneehan hänkin, tosin vain vähän
Jeps, tosin jos en ihan väärin muista, tuolla hetkellä Elrondin tytär(jonkinsortin oikosulku, en muista nimeä) oli luopumassa haltianperinnöstään, ja valitsemassa ihmisen kohtalon-->ei enää haltian ikää. En tarkoittanut että haltia olisi kuolematon, mutta ihan sama. Hyvä että edes SINÄ tajusit, nyt vain sitten odotetaan kapteenia :D
tartunta

Hän oli väärässä. Mwuahahahaa!
Oberon

Captain Boromir kirjoitti:Hän oli väärässä. Mwuahahahaa!
Kuka,minäkö? Nevah! Lue ylemmät 45 viestiäni...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”