Sauron ROTK Örkki armeijaan?
Kädessäni ei ole syyliä. Kaveritkin yrittää saada lukemaan, mutta on muitakin kirjoja, kuten Dragonlancet. (Muistin juuri, että minun lainaamani dragonlance kirja "test of the twins" on kaksi viikkoa myöhässä kirjastosta. *juoksee kirjastolle*)Lunatic^ kirjoitti:Capucapucapu.. Otappa kirja nyt syyläiseen käteesi ja ala lukemaan.
-
Lunatic^
Ei sillä että sekoittaisit ajat, mutta säännöt eivät ole vertailtavissa. Esim. Fingolfin on valovuosia kovempi jannu kuin esim. Aragorn ja Boromir.Lunatic^ kirjoitti:Älä sä mulle.moon lukenu lotrin ja silmarillionin ja hobitit ja keskenerästen tarujen kirjat niin montak ertaa että en sekottais noita unissaankaa..
Jihuu. 30 viestiä päivässä. On ilo vuodattaa taas ajatukia tänne. Testailen skenuja heti kun saan lisää figuja
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Oberon
-
Lunatic^
En ymmärtänyt tuota Oberon..
averren, minä olen lukenut tuon 1&2 agen projektin 1 sivusta loppuun asti ja siellä on aika monessa kohtaa selitetty että niitä ei voi "Sekottaa" ja jos hän on valovuosia kovempi niin miten hem. hän pystyy taistelemaan? *NäsäNäsä* Ukko on vanha ku merirosvolaivan kapteeni.
-
Oberon
Miten tämä liittyy keskusteluun? (Sitä minä tuossa äsken ihmettelin)Oberon kirjoitti:Ei ***** siis, Averren tarkoitti että Fingolfin on ainakin
<---------------------------------------------------------> näin paljon parempi taistelija kuin vaikka Aragorn. Tuo pitkä viiva="valovuosi". Jotenkin noin, vai mitä Averren? Ai niin, ja Fingolfin oli haltia=ikä ei tunnu.
-
Oberon
-
Oberon
-
Lunatic^
Kauheeta säätämistä .. Kyllä MINÄ tuon Oberon ymmärsin.. mutta kuhan näsäilin= Näsäviisastelin ja kyllä ikä haltiassakin valovuoden jälkeen painaa niinkun kuninkaan paluussa Elrond sanoo tyttärelleen "Siellä sinä vaellat kunnes mailma on muuttunut ja elinvuotesi hukkaan heitetyt" Haltia ei elä IKUISESTI , Sillä vanheneehan hänkin, tosin vain vähän
-
Lunatic^
-
Oberon
Jeps, tosin jos en ihan väärin muista, tuolla hetkellä Elrondin tytär(jonkinsortin oikosulku, en muista nimeä) oli luopumassa haltianperinnöstään, ja valitsemassa ihmisen kohtalon-->ei enää haltian ikää. En tarkoittanut että haltia olisi kuolematon, mutta ihan sama. Hyvä että edes SINÄ tajusit, nyt vain sitten odotetaan kapteeniaLunatic^ kirjoitti:Kauheeta säätämistä .. Kyllä MINÄ tuon Oberon ymmärsin.. mutta kuhan näsäilin= Näsäviisastelin ja kyllä ikä haltiassakin valovuoden jälkeen painaa niinkun kuninkaan paluussa Elrond sanoo tyttärelleen "Siellä sinä vaellat kunnes mailma on muuttunut ja elinvuotesi hukkaan heitetyt" Haltia ei elä IKUISESTI , Sillä vanheneehan hänkin, tosin vain vähän
-
Oberon