Pikkusiskon Bretonnit
Älkääs nyt tuomitko, minä opetin eilen pikkusiskon pelaamaan. Ei se vielä tietenkään tiedä miten mikäkin ws ja bs tarkoittaa tai mitään muutakaan mitä mä en oo kertonut. Mutta kyllä se perusasioita hallitsee. tietää paljon menee movementtia kun kääntyy 180 astetta ja miten ammutaan ratling gunilla ja paljonko saa liikkua ja miten lähitaistellaan jne. Ja hän on vasta 9 
"mielestäni muuten hieno mutta ehkä pieni lisäväri olisi poikaa." XD
-
NightBlade
-
Little_Elf
ei se oikeastaan iästä johdu jos ei jaksa keskittyä... (ainakaan paljoa:P)
itse pelasin isoveljen ja sen kavereiden kanssa roolipelejä 5-10
vuotiaana. ja alotin 12 warhammerien keruun...
nyt olen tehnyt kauhean urakan maalatessani uudestaan kaikki vanhat örkit jotka oikeastaan näytti ihan
¨hyviltä¨
silloin kun ne tuli maalattua
kaikkea hyvää siskon warhammer harrastukselle!
itse pelasin isoveljen ja sen kavereiden kanssa roolipelejä 5-10
vuotiaana. ja alotin 12 warhammerien keruun...
nyt olen tehnyt kauhean urakan maalatessani uudestaan kaikki vanhat örkit jotka oikeastaan näytti ihan
¨hyviltä¨
silloin kun ne tuli maalattua
kaikkea hyvää siskon warhammer harrastukselle!
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
- The Captain
- Valvoja
Noh, naispelaaja ja naispelaaja... Siihen mennessä, kun tuota voisi naiseksi kutsua, alkaa meikäläinen olla jo niin harmaahapsinen, että hulttionuoriso nauraa vaarin ulos turnauksista.Zherec kirjoitti:Kukaan ei kuule koskaan pahastu jos tulee yksikin naispelaaja lisää.
Yhtä lailla kai voisi odottaa Grondin avatarinakin esiintyvää vesseliä tuomaan naiskauneutta harrastuksen pariin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Balrogofmoria
Olet osaksi väärässä, oma pikkuveljeni aloitti keräilyn 9 vuotiaana ja on edelleen hyvin innostunut figuilusta, opetteli Lotrin säännöt yksin ja opettelee parhaillaan WH:n sääntöjä jotka ovat jo miltei handiksessa (tosin tuo järjestys on mennyt tyypiltä sekaisin, esim.Flee,compulsory ja Charge movet on ihan sekaisin ja menee joka vuoro eri järjestyksessä mutta kyllä hän ne kohta oppii.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Ok... Noh, voin sanoa että tuskin siitä mitään tulee (No offense).Little_Elf kirjoitti:Kohta täyttää kymmenen.
Sillä noin nuoren keskittymiskyky tuskin riittää figuihin ja pelaamisesta on turha puhuakkaan (figut lentelee seinille kun ei opi jotain sääntöä).
Joten suosittelen odottamaan muutaman vuoden ja kysyä sitten onko innostusta. Ei? Sitä minäkin.
Osaa maalata ihan OK (annoin hänen maalata Carnosaurini ja sanon, ei ole ihan turhan näköinen!).
Tämän kerääjä kaverit ovatkin sitten eri juttu...
Tästä ikäkysymyksestä on keskusteltu jo.
Ja itseasiassa täysin samankaltaisessa ketjussa. Minä aloitin vuonna... keppi, ala-asteen puolella. Olisiko ollut joskus kymmenen paikkeilla, ja aivan täysillä minä olin ainakin tässä mukana. Ja miksei tyttökin voisi olla, samalle päälle sattuessaan innostuu vastakkainenkin sukupuoli harrastuksesta kuin harrastuksesta aivan yhtä paljon kuin miespuolikin. Ja suoraan sanottuna hyvä näin.
Realminihdejä, lisää realminihdejä, heero, maagi ja trebutchet. Ja jos rahaa ja vaivaa, sekä innostusta riitää, niin hemmetinmoinen kasa Lantsareita ja sitten questing nihdejä, ovat aika koviksia.
edit\\ Lotr puolella pyöri vielä joskus aikaa sitten joku naishenkilö, olisiko nickikseen sanonut Rasvamaggara, tai vastaavaa. Aika pelottavaa, eikö?
Ninnu kanssa, taitavat jäädä ainuiksi.
edit\\ Lotr puolella pyöri vielä joskus aikaa sitten joku naishenkilö, olisiko nickikseen sanonut Rasvamaggara, tai vastaavaa. Aika pelottavaa, eikö?
Oikeastaan, kysynnällä tehdään tuote, aka. kysyntä määrää tuotantoa. Älä lyö älä lyö!Tohtori-SyFilis kirjoitti:Kysynnälle ei tehdä tuotetta, tuote tekee kysynnän. Joten hopihopi suunnittelemaan!Teräratas kirjoitti:Voisi melkein joskus äärimmäisen tylsämielisyyden vallitessa vääntää jotkun kevyt hammer säännöt ihan piruuttaan, eli warhammeria maksimissaan parille kymmenelle figulle, ja monimutkaisuus luokkaa Hero Quest. Olisikohan moiselle kysyntää nuorempien keskuudessa..?
Ehkä ostat rasiallisen perusknittejä, ja pari purkkia maalia sekä pensselin, niin sisko saa maalailla, ja sillä selvä? 9-vuotiaalla ei varmaan ole montaa sataa euroa armeijan kokoamiseen, eikä isäpappa ehkä halua kustantaa kolmensadan bretonniaarmeijaa pikkuprinsessalle.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
-
NightBlade
Ostakoot vaikka kaksi boxia KotR:eja, ja sitten jos huvittaa niin voisi lisätä vaikka Grail Nihtejä soppaan. Siitä tulisi jo about... *laskee päässään, mikä kestää* Öhh... *luovuttaa ja laskee kännykällä ja armybookin kera* kuutisensataa, ja siihen kun ostaa vielä charruja: Paladiini, Army Standard, 2 Damselia... Siitä on hyvä aloittaa.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Army book kertoo.
Mutta yksi Knight of the realm yksikkö täytyy olla, yksi vapaavalintainen hero täytyy olla, ja sitten tietty loput pakolliset, vapaavalintaiset coreyksiköt. Siitä on hyvä lähteä sitten laajentamaan.
edit\\ Plääh, brettien vika.
Mitäs ovat sellaisia vastarannankiiskejä, etteivät noudata GW:n perusmuottia. 
edit\\ Plääh, brettien vika.
Viimeksi muokannut Rune, Su 13.06.2004 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väärin:
En tiedä onko Border patrollissa jotain sääntöä, joka vapauttaa Bretit tästä pakosta, koska en ole Bp sääntöjä lukenut. Joku viisaampi saa kertoa jos tietää.
Oikein: Bretti armeijassa pitää aina olla vähintään kaksi heroa: yksi pakollinen Battle Standard Bearer ja pakollinen kenraali. (Bretti army book sivu 64) Muilta osin Runen lista oli oikein.Rune kirjoitti:--yksi vapaavalintainen hero täytyy olla--
En tiedä onko Border patrollissa jotain sääntöä, joka vapauttaa Bretit tästä pakosta, koska en ole Bp sääntöjä lukenut. Joku viisaampi saa kertoa jos tietää.
On, Brettien ei tarvitse ottaa BSB.tä Patrollissa.Jos kirjoitti:En tiedä onko Border patrollissa jotain sääntöä, joka vapauttaa Bretit tästä pakosta, koska en ole Bp sääntöjä lukenut. Joku viisaampi saa kertoa jos tietää.
Viimeksi muokannut Ropetus, Su 13.06.2004 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eeeeg.. Aluksi tehdään tuote, jos ihmiset mieltyy ja alkaa ostamaan (=kysyntä) niin tuotetta aletaan tehdä enemmän.
Se, että aluksi tulee kysyntää ja sille tehdään tuote on sama kuin pikkuiset tyttö-(ja poika)lapset vinkuvat jotain pfft laulajaa ja levy-yhtiö keksii pitää idols kilpailun joka tuottaa pfft laulajia oikein olan takaa.
Se, että aluksi tulee kysyntää ja sille tehdään tuote on sama kuin pikkuiset tyttö-(ja poika)lapset vinkuvat jotain pfft laulajaa ja levy-yhtiö keksii pitää idols kilpailun joka tuottaa pfft laulajia oikein olan takaa.
Eye is green.