"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Forest Dwarfs

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
NightBlade

Viesti Kirjoittaja NightBlade »

Niin siis pidetään slayerit 0-1 tai 0-2 mutta että ne olis corea. Mutta jos mietitään fluffia niin ainakin Iron breakerit jää kilpeä kiillottaan. Mulla kun ei ole dwarffi kirjaa niin muitten fluffia en kovin hyvin tunne. Hammererssit vois pitää mukana kun nehän on kingin bodyguard. Ja tämä uusi rotu... Pitäs olla sellanen että sen vois konvata ilman älytöntä vaivannäköä.
MinerMe

Viesti Kirjoittaja MinerMe »

änkekää metsäkääpiöille unitti drunkendwarffeja rareslotin täytteeksi.
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
NightBlade

Hei Shiinä se. Drunken dwarf skirmishereitä. Siinä on uus uniitti. Jotakin sääntöä pitää vaan olla
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Jeps, ja se selittääkin sitten sen, miksi ne eivät ole löytäneet/halunneet takaisin(jos tämä perustetaan tuohon gold rush fluffiin). Slayreita ei kyllä tarvitse rajoittaa minnekkään ne, jo valmiit 0-1 choise ja 10-30 unitti size, riittävät. Rangerit varmaankin coreksi ja Rangereillä voisi olla aseena Crossbow ja hand weapon. Heitto kirveen saisi ostettua +3p. ja GW.

BUSHMEN DWARFS :D

Core: Rangers, Crossbowmens, Slayers.
Special:0-1 Hammerers, Longbeards, 0-1 Miners, Bolt throwers.
Rare: Drunken dwarfs, Gyrocopter.
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Tangereilla on heittokirveet... ja olen itse Drunken Dwarffeille statsit tehnyt en vain löydä niitä..
chokka

Lunatic^ kirjoitti:Tangereilla on heittokirveet... ja olen itse Drunken Dwarffeille statsit tehnyt en vain löydä niitä..
Njoo, ajattelin, että metsään sopisi Crossbow:t paremmin ja ne voisivat halutessaan ostaa heittokirveet.
Lunatic^

Tangereilla. hups. no mutta heillehän voisi laittaa jotain ansoja, siis jos on jokin tietty unit armyssa ne voi laittaa pisteitä vastaan pelikentälle 1-2 ansaa. joiden teho määriteltäisiin.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Chokka_ kirjoitti:BUSHMEN DWARFS :D

Core: Rangers, Crossbowmens, Slayers.
Special:0-1 Hammerers, Longbeards, 0-1 Miners, Bolt throwers.
Rare: Drunken dwarfs, Gyrocopter.
Ihan mukavalta näyttää, mutta kovin on rajoittunut. Mitä jos coreksi sallittaisiin normaali warrutkin? Lisäksi gyro ei sovi ollenkaan metsäiseen teemaan, koska osuisi liian helposti puihin.

Anteeksi nyt vain, mutta minun mielestäni tällainen teema ei sovi kääpiöille sitten ollenkaan. Lisäksi vaikea toteuttaa niin fluffillisesti kuin käytännössäkin.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Lunatic^

Ei minustakaan.. tai saisis olla aika taikuri että saisi hienon Fluffin ja muut ;)
NightBlade

Kyllä sen hienon fluffin aikaan saa. Warruja coreen. Älkää nytten kääpiöpelaajat suuttuko jos me tällasta rakennetaan. Kyllä minunkin mielestä kääpiöiden tulisi pysyä kiven sisässä. Mutta tässä nyt luodaan klaania joka ei osaa enää takaisin vuorille(Ovat liian kaukana ja näitten kartanlukija on yksi näistä juopoista. Joo gyro osuu puihin.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

NightBlade kirjoitti:Kyllä sen hienon fluffin aikaan saa. Warruja coreen. Älkää nytten kääpiöpelaajat suuttuko jos me tällasta rakennetaan. Kyllä minunkin mielestä kääpiöiden tulisi pysyä kiven sisässä. Mutta tässä nyt luodaan klaania joka ei osaa enää takaisin vuorille(Ovat liian kaukana ja näitten kartanlukija on yksi näistä juopoista. Joo gyro osuu puihin.
Juu, no jos tässä minun viestiini viitattiin, niin en ensinnäkään ole kääpä pelaaja ja en missään nimessä suuttunut :). Se oli vain minun mielipiteeni. Ja tämähän on ainoastaan positiivinen asia, että luodaan jotain omaa. Keep up the good work :).
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
NightBlade

No sinun viestiin ja vähän yleisestikin joillekin haudanvakaville kääpiö pelaajille. Niin ja huumorin kanssa minä tätä teen. Itse pelaan pelkästään Helffeillä mutta kaveri pelaa kääpiöillä. Eikä tuo mahdotonta ole että joku kääpiö klaani asustaa metsissä. Tästä vois tulla jotain jolla vois pelatakin.
chokka

zakug_the_insane kirjoitti: Ihan mukavalta näyttää, mutta kovin on rajoittunut. Mitä jos coreksi sallittaisiin normaali warrutkin? Lisäksi gyro ei sovi ollenkaan metsäiseen teemaan, koska osuisi liian helposti puihin.

Anteeksi nyt vain, mutta minun mielestäni tällainen teema ei sovi kääpiöille sitten ollenkaan. Lisäksi vaikea toteuttaa niin fluffillisesti kuin käytännössäkin.
Olen samaa mieltä, ollut jo monessa viestissä. Ei kääpiöitä metsään!

Mutta kuitenkin. Miksi joku vuori ei voisi seistä keskellä metsää?

Ja kyllähän Gyro voisi nousta ilmaan joltain aukealta ja käydä tiedustelu reissulla, sitten tulisi takaisin. Waeva.
Lunatic^

Tässä kyllä rikotaan kääpiöiden perus ideaa, oikeasti jos he eivät löytäisi vuorta/kiveä he tappaisivat itsensä ennemmin kuin jäisivät metsään asumaan.
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

Hmm ei kääpiöt missää metässä asu vuorille ne. No kuitenki jos nämä luopiot ni sotakoneet on vähä huonoi metässä. no normaaleit warrioreit ja rangereit. Niil kuuluu olla ja sit kensuna joku thaani ei mitään kauheen kovaa.
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Öööö...mielestäni on hyvin mahdollista että vuoren rinteillä ja juurella kasvaa metsää ;), ja näissä metsissä asuvat rangerin (rangerit core unitteja) ja muutamat kääpiöt. Vuoren ei tarvitse olla kilometrien päässä joten kääpiöille niin rakas vuori on lähellä minne paeta. Eikös se ollut silleen että rangerit vartioivat rajoja ja ilmoittavat vaarasta? metsät ovat oiva paikka vartioida :)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Lunatic^

Kyllä mutta sinne ei sitten saisikaan mitään tykkejä.. tykit ovat linnassa.. tai ehkä mah. 2 bolttista.. ja Cyrokin nyt vähän on.. ehkä johonkin eliitti ryhmään mikä putsaa alueen saastoista. ;)
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

NightBlade kirjoitti:Kyllä minunkin mielestä kääpiöiden tulisi pysyä kiven sisässä.
Täh! Vankilassa? Joo taidat tarkoittaa vuorta...

Ei nyt lannisteta tätä yritystä luoda uusi puskajussi rotu. Siis mielstäni tämä on mahtava idea. Fluffikin löytyi. Etsivät kultaa, eksyivät liian kauas ja kartan lukia oli ottanut liikaa (kääpiö mittapuulla) väkeviä, joten sai sydärin. Sitten huomasivat olevansa keskälle metsää ja sitten totesivat että siellä on hyvä asua.

Niin sitten kyllä teidän pitää saada joku lisä unitti tähän listaan. Mutta eikös stonis voisi olla rare? Mutta ilmoitelkaa sitten kun olette valmiita (jos koskaan tulette olemaan)
"So long as there is light, there is a shadow"
NightBlade

Scar-Veteran kirjoitti:
NightBlade kirjoitti:Kyllä minunkin mielestä kääpiöiden tulisi pysyä kiven sisässä.
Täh! Vankilassa? Joo taidat tarkoittaa vuorta...

Riippuu paikasta. Old World=vuori
Ulthuan=Tyrmä
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Joo tykkejä ei olis lainkaan tai sitten rare 0-1 :) oliko jotain juttua drunken dwarfeista ? ne vois heittää D6 joka liikkumis vuoron alussa --> 1 liikkuminen puolittuu, 2-3 frenzy, 5 hatred ja 6 + 1 toughnes. Niillä ois kaksi asetta, ne ois stubborn ja skirmisher. mitä mieltä ? :)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”