Jos meinaat siellä mua vastaan pelata (niinkuin tuolla Ropecon-topicissa vähän puhuttiin) niin voitat ainakin yhden pelinRune kirjoitti:Seuraavasta Conista selviäminen tulee varmasti olemaan aikamoinen saavutus, jos siitä pääsen läpi kunnialla...
Saavutuksenne? (Niin fabassa kuin 40k:ssa)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Mites minä olenkaan pelannut? Ainiin Porvoon rupu turnauksia 
Niin aloitetaan:
faba 1k: Ensimmäinen turnaukseni, otin kolme kertaa massacrella turpiin. Olin viimeinen.
Faba Patrolli: Voitin massacrella, ja pelasin tasurin, kolme massacre lossia, olin 6:s
40k Patrolli: Minor tai Solid lossi, Tie ja pari massacre lossia. 6 sija.
Eli olen ehkä Porvoon huonompaan pelaaja kastiin kuuluva pelaaja, mutten huonoin
Ps. Heti kun häviän kaksi peräkkäistä turneeta, olen Porvoon huonoin pelaaja, this is a promise.
Niin aloitetaan:
faba 1k: Ensimmäinen turnaukseni, otin kolme kertaa massacrella turpiin. Olin viimeinen.
Faba Patrolli: Voitin massacrella, ja pelasin tasurin, kolme massacre lossia, olin 6:s
40k Patrolli: Minor tai Solid lossi, Tie ja pari massacre lossia. 6 sija.
Eli olen ehkä Porvoon huonompaan pelaaja kastiin kuuluva pelaaja, mutten huonoin
Ps. Heti kun häviän kaksi peräkkäistä turneeta, olen Porvoon huonoin pelaaja, this is a promise.
En niinkään ole käynyt suurissa turnauksissa, mutta olen 40K:n Pitkäkiekkon Ranking 1. 2003. Tuolla ei oikeen voi mehustella 
Viimeksi muokannut sanp0, Ke 23.06.2004 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Now, One Day I Started To Tell Everyone That `Killing is my Business...`
Noh. Parhaat olisi kai jonkun turussa pidetyn 40k turnauksen jaettu kolmas sija(järjestäjät ykkönen ja kakkonen joten tuli palkinto pokattua matkaan, 20€
) ja hiukan myöhemmin conklaavin 40k turneen neljäs(ja GT lippu oli niin lähellä kuin en vaivautunut kääntämään predatoria hammerheadia päin periaatteella "ei ne smart missilet ikuna tätä tankkia tuhoa"...Just joo. Arvaa ketuttiko jonkin aikaa
).
Ja sitten warmaster turnauksen voitto mutta olikin 3:n pelaajan turnee joista toinen oli newbie joka luovutti kesken kaiken joten voitin järjestäjän ja forgen warmaster linna pala oli minun(eikä voitto ollut vaikea. Armeijani kun oli rikkinäinen high elf joka käytti rikkinäistä ratsuväkeä kohtuu paljon ja vastassa varsin...ei viritelty(noin kiltisti sanottu) kaaos lista(kenraali lohikäärmeellä? Surkein ajatus kenraaliksi mitä olla ja voi)).
Surkeimpana tuloksena olisi kai 40k liigan viimeinen sija kerran(siis se oli liiga jossa kaikki meni pieleen), taisi siitä joku lohdutuspalkintokin tulla
Ja sitten warmaster turnauksen voitto mutta olikin 3:n pelaajan turnee joista toinen oli newbie joka luovutti kesken kaiken joten voitin järjestäjän ja forgen warmaster linna pala oli minun(eikä voitto ollut vaikea. Armeijani kun oli rikkinäinen high elf joka käytti rikkinäistä ratsuväkeä kohtuu paljon ja vastassa varsin...ei viritelty(noin kiltisti sanottu) kaaos lista(kenraali lohikäärmeellä? Surkein ajatus kenraaliksi mitä olla ja voi)).
Surkeimpana tuloksena olisi kai 40k liigan viimeinen sija kerran(siis se oli liiga jossa kaikki meni pieleen), taisi siitä joku lohdutuspalkintokin tulla
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Druzhina Captain
- Valvoja
-
Vieras
Sain örkkirykmentin maalattua
( http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26294 )
Viimeksi muokannut Kamreks, Su 20.06.2004 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
The Scientist
Saavutukseni? Toinen sija kuuden pelaajan kaveriturnauksessa,. Ei siis mitään oikeasti mainittavaa, paitsi se että olen oppinut maalaamaan puolessatoista vuodessa. Radikaali muutos on huomattavissa, kun vertaa talven 02-03 figuja uusimpiin tuotoksiin.
-Nähdään näkyjä
-Nähdään näkyjä
"I don't know what I want, but I know how to get it."
- Blackguard
-
Andromedus
Suurin saavutukseni...hmm
Turnauksissa en ole ollut, mutta skaveneiden Plague Priest pieksi tänään skeleton rykmentin yksinään ottamatta edes woundia. Oli aseistautunut Plague censerillä. Makso pisteensä takaisin kaksinkertaisesti(muuten peli meni aika huonosti kun puolet armeijasta juoksi karkuun ekalla vuorolla sisältäen ralting gunin, 3 rat ogrea, 25 skavenin keihäsrykmentin ja armeijan kenraalin).
Turnauksissa en ole ollut, mutta skaveneiden Plague Priest pieksi tänään skeleton rykmentin yksinään ottamatta edes woundia. Oli aseistautunut Plague censerillä. Makso pisteensä takaisin kaksinkertaisesti(muuten peli meni aika huonosti kun puolet armeijasta juoksi karkuun ekalla vuorolla sisältäen ralting gunin, 3 rat ogrea, 25 skavenin keihäsrykmentin ja armeijan kenraalin).
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Höpsönassukka
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Katos katos. Just ajattelinkin pistää, että miun Musta Valmentaja eli herra Khärri teki tuon kyseisen kummittelun noille uniitelle.Andromedus kirjoitti:Suurin saavutukseni...hmm
-
The Scientist
Eivät muuten ole, niitä vaan pitää osata käyttää, niinkuin mitä tahansa muuta yksikköä.rupu-ukko kirjoitti:jaa a.. olen tainnut melkein aina hävitä (huoh..) mutta suurin saavutukseni oli kun sain nieltyä sen että harpyijat on perseestä.
-Nähdään näkyjä
"I don't know what I want, but I know how to get it."
no, sanotaanko tätä saavutukseksi, sitä en tiedä, mutta alan haastaa Runea! pelattiin kaverin kanssa olikohan nyt 750-1000pts peli, vastustaja nappasi noin 1500 pistettä (koko armeija, pöydänkulmia ja lippuja) ja itselle vielä miinus pisteitä, kun pure of heart kuoli
.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Nelkytkiloisessa ainukaisen turnaukseni sijoitus oli muistaakseni neljästoista. En ole varma kokonaisosallistujamäärästä, mutta jotain vajaa 40 henkeä kuitenkin. (Chaos)
FB:ssä KuoLa:n turnauksessa pisteiden tarkistuksen jälkeen lopulta jaetulla kolmannella tilalla sitten. Tuolla taisi olla jotain reilu kaksikymmentä osallistujaa. (Vampire Counts, ilman rumia pitkähampaita.)
Ja Varkaudessa olen tainnut hallita 40k pelipöytiä kohtalaisesti, mutta sehän toki johtuu vain kauheasta juustottamisesta kavereita vastaan pelatessa
FB:ssä vääntö on paljon tasaisempaa ollut, kiitos arpisten veteraanien tarjoaman peliseuran.
FB:ssä KuoLa:n turnauksessa pisteiden tarkistuksen jälkeen lopulta jaetulla kolmannella tilalla sitten. Tuolla taisi olla jotain reilu kaksikymmentä osallistujaa. (Vampire Counts, ilman rumia pitkähampaita.)
Ja Varkaudessa olen tainnut hallita 40k pelipöytiä kohtalaisesti, mutta sehän toki johtuu vain kauheasta juustottamisesta kavereita vastaan pelatessa