"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Delf Executioners

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

+delffien ilo ja ylpeys ja tekee kivasti tutaa black örkki ryhmälle joka on varustettu myös greatweaponilla ;).
+hommaa pisteensä takas
+on vaan parhaita piste ja latu suhteessa ja assassin ryhmässä on aiak kiva ylläri vastustajalle

-miekka irtoo (hävitin yhden ja korvasin sellaisen leikkaamalla miekan pään siihen ja liimasin sen sitten siihen
-t3 mutta hyvä se on (ainakaan kaverit ei valita yyberisyydestä (tai ei ainakaa pitäis ;)))
"Glory, Honor & Victory over Death"
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

Banner of murder exeille on ihan vakio ^^
BEE BEDEE BYI
Marduk Isonda

Viesti Kirjoittaja Marduk Isonda »

Vallittakaa sitten kuolemisesta kun olette pelanneet vanhoilla säännöillä jossa niillä oli Light Armour...
~Immune To Psychology~
Godynial

Viesti Kirjoittaja Godynial »

No, kestää exet paremmin kuin witch elffit. Eikä 11 pts. per model ole mikään ylitsepääsemätön hinta.
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

no hyvää... Vasta puolelle!

+halpoja siis laatuun nähden

-kuolee helposti....kuten muutkin elffit
Immuuni

Viesti Kirjoittaja Immuuni »

Siis minun mielestä figut eivät ole yhtään kallitia 11pts ei ole hinta eikä mikään varsinkin jos vertaa Helffien warrioreihin.
Eli hinta on minun mielestä todella halpa varsinkin kun niillä on killing blow ja 20mm baset joilla tulee enemmän hittiä.

Mutta en ole varma menenkös ostamaan näitä koska en jaksaisi nikkaroida teriä. Ainakin näistä kommenteista päätellen suuri osa on sitä mieltä että terät lähtevät helposti pois.
"Fear me"

-Immuuni-
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Immuuni kirjoitti:Siis minun mielestä figut eivät ole yhtään kallitia 11pts ei ole hinta eikä mikään varsinkin jos vertaa Helffien warrioreihin.
Eli hinta on minun mielestä todella halpa varsinkin kun niillä on killing blow ja 20mm baset joilla tulee enemmän hittiä.

Mutta en ole varma menenkös ostamaan näitä koska en jaksaisi nikkaroida teriä. Ainakin näistä kommenteista päätellen suuri osa on sitä mieltä että terät lähtevät helposti pois.
Kyllä se terien nikkarointi on sen arvoista.. Figut kun ovat vaan niin tolkuttoman tyylikkäitä...:P Terien nikkarointi helpottuu GeeÄssän käytön myötä, ja itse en laita teriä kiinni, ennenkuin kaikki miehet ovat maalattu, käytännön syistä..

Eli Kauppaan vaan...
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”