Jos minulle tämän viestisi suuntasit, niin tiedostan kyllä, että Eldareilla ei ole eriomainen armour save. Tarkoituksena onkin saada hieman vaihtelua armeijakulttuuriini (jos tällaista sanontaa voi käyttää) ja tietysti loistavasti sculptatut figuurit houkuttelevat myös sinne suuntaan!IG general kirjoitti:Huomaa, että Eldareilla ei ole hyvä armour save, paitsi yksittäisillä aspecteilla.
Millä perusteella valitsitte "puolenne"?
2 figua vuodessa - ei ehdi taito ruostua
Re: Millä perusteella valitsitte "puolenne"?
Craftworld Eldar, lähemmin sanoen Ulthwé:
2) Eldareilla on rikas fluffmaailma; löytyy jopa jumaltarinoita ja muuta folkloristiikkaa
3) figut todellakin ovat siistit; "sleek and curved" on päivän sana; aina ei voi olla FASA-utilitarianistisen karu teräslaatikko
4) Se on armeija jota kukaan ei pelannut täälläpäin, eikä pelaa vieläkään (paitsi minä)
5) esoteerisen ylimielinen, viekkaus ja nopeus ennen murskaavaa voimaa, "mind over matter" - DEX ja WIS parempia kuin STR ja CON, näin D&D-kielellä...
7) olen vähän hurahtanut haltioihin (en kuitenkaan ihan fanboy-tasolla)
Syy itse pelin aloittamiseen oli kaverin isoveljen Space Crusade ja Space Marine... Inspiraatio kumpusi melkein kokonaan siitä, kun kaverin kanssa joskus ala-asteikäisinä pelasimme omilla säännöillämme S'Crusadea. Peli oli vain niin... "cool".
2) Eldareilla on rikas fluffmaailma; löytyy jopa jumaltarinoita ja muuta folkloristiikkaa
3) figut todellakin ovat siistit; "sleek and curved" on päivän sana; aina ei voi olla FASA-utilitarianistisen karu teräslaatikko
4) Se on armeija jota kukaan ei pelannut täälläpäin, eikä pelaa vieläkään (paitsi minä)
5) esoteerisen ylimielinen, viekkaus ja nopeus ennen murskaavaa voimaa, "mind over matter" - DEX ja WIS parempia kuin STR ja CON, näin D&D-kielellä...
7) olen vähän hurahtanut haltioihin (en kuitenkaan ihan fanboy-tasolla)
Syy itse pelin aloittamiseen oli kaverin isoveljen Space Crusade ja Space Marine... Inspiraatio kumpusi melkein kokonaan siitä, kun kaverin kanssa joskus ala-asteikäisinä pelasimme omilla säännöillämme S'Crusadea. Peli oli vain niin... "cool".
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Konrad von Richtmark
Ite päädyin kaartiin minäkin. Mistähän syystä? No, aika monesta. Ensiksi pelaan imperiumia myös Fantasyssa. Ja, jotenkin tuo IGn yksinkertaisuus puhuttelee. Ei mitään ultra-korkeaa teknologiaa jolla saa aikaan älytöntä kikkailua, vaan pitää pärjätä tilanteesta kun tilanteesta peruskaman eri käyttötavoilla. Siksi haastava armeija pelata.
Jaah. No ensimmäinen armeijani oli IG. Valintaperusteet: No ne oli ihmisiä ja ne jotenkin tuntu hyviltä aloittaa. Se oli virhe. En pitänyt IG:stä joten myin koko roskan pois.
Toinen armeijani oli Necronit. Perusteet: No näissä oli sitä JOTAIN. Vaihtoehdot 1, 3 ja 5 sopivat tähän tapaukseen, mutta Necroneilla ei ollut tarpeeksi haastetta ja aloitin
Salamanterit. Perusteet: Olen aina pitänyt vihreästä väristä ja se riitti chapterin valitsemiseen.
Toinen armeijani oli Necronit. Perusteet: No näissä oli sitä JOTAIN. Vaihtoehdot 1, 3 ja 5 sopivat tähän tapaukseen, mutta Necroneilla ei ollut tarpeeksi haastetta ja aloitin
Salamanterit. Perusteet: Olen aina pitänyt vihreästä väristä ja se riitti chapterin valitsemiseen.
-
Korpinsiipi
Hmm... Ostin ensimmäisen marine-boxini joskus ala-asteen lopulla ihan vaan, koska ne näyttivät niin "munakkailta"
. Figut jäivät kyllä johonkin nurkkaan pölyyntymään, mutta kiinnostukseni nousi taas tuossa ylä-asteen keskivaiheilla taas nousta pintaan ja ostinkin sitten pienen armeijan jolla voi jo hyvin pelata (tätä ennen olin kyllä ostanut figun sieltä ja toisen täältä). Aluksi päädyin heti Ultramariineihin, koska nämä olivat boksin kuvassa. Myöhemmin (elikkä n. kahdeksannen luokan lopulla) taisin saada Index Astartesin käteeni vai oliko se jokin WD, mutta joka tapauksessa näin siinä heti ensimmäisenä Dark Angelit. Mietin, että onpas tyylikäs nimi ja aloin lukemaan koko jutun läpi. Tämän jälkeen kävin ostaa Codex: Dark Angels ja luin sen läpi. Huomasin heti, että tämä on armeija minulle. "Munakkaita" tyyppejä jotka eivät juokse pakoon ja vielä tyylikäs panssarin väritys (sekä iki-ihanat Interrogator-Chaplainit
). Myös tämä fluffi-osuus innostutti oman osansa ja hups vaan, nyt paketissa makaa armeijallinen Dark Angeleita. Elikkä näin lyhyesti kohdat 2 ja 5 olivat suurimmat syyt.
The end ALWAYS justifies the means
Imperial Guard Walhalla: kukaan muu kaveriporukassa ei kerännyt. Toisekseen todella tyylikästä porukkaa.
Craftworld Eldar Saim Hann: IGn täydellinen vastakohta. Kiinnostaa pelata erillaisella armeijalla välillä... (kirjoitinko oikein?)
Lizardmen: isoja dinosauruksia, jotka syövät ihmisiä... tarvitseeko tuota enempää perustella?
Craftworld Eldar Saim Hann: IGn täydellinen vastakohta. Kiinnostaa pelata erillaisella armeijalla välillä... (kirjoitinko oikein?)
Lizardmen: isoja dinosauruksia, jotka syövät ihmisiä... tarvitseeko tuota enempää perustella?
Noh tässä Taut myös aloittelin (1 boge palomiehiä) ja Taut varmaan siksi koska:
-Edellinen armeija CSM joten halusin erilaiset armeijat
- Hienot figut ja erillainen pelityyli
-Paaljon muovia namnam!
Csm:ät taas aloitin koska:
- Laiskuus maalata (Black legion)
-Sitä ei vielä meidän peliporukassa kerätty
-Vaikuttivat helpoilta pelata
Joo eli 40k fluffista en oikeen välitä, mutta kyllähän tosta kodeksista noita lukee.
-Edellinen armeija CSM joten halusin erilaiset armeijat
- Hienot figut ja erillainen pelityyli
-Paaljon muovia namnam!
Csm:ät taas aloitin koska:
- Laiskuus maalata (Black legion)
-Sitä ei vielä meidän peliporukassa kerätty
-Vaikuttivat helpoilta pelata
Joo eli 40k fluffista en oikeen välitä, mutta kyllähän tosta kodeksista noita lukee.
Älä syö porkkanaa.
Eniten minuun iski Mariineissa se, että he ovat mariineita.
Avaruus, ja etenkin siellä käytävät taistelut ovat kiehtoneet mieltä kauan. Eli taitaa olla tuo kohta 5.
Kaverilla sitten näin Space Crusade-lautapelin, ja siitäkös innostuin. (Käsittämättömän hyvä peli, omistan sen nykyään itsekin, vaikka hieman puutteellisena.)
S'Crusaden jostain läpyskästä jäi mieleen nimi Ultramarine, ja siinähän oli nimi kuin minulle tehty.
Myös kohta 2., fluffi, iskee kovasti. Kun miettiikin millaista olisi olla Mariini, taistelukenttien kuningas. (Hei, ei hernettä nenään.) Aijai...
Paha kyllä fluffi ja peli eivät oikein istu yhteen, mielestäni.
Myös kohta 3.; ulkonäkö miellytti silmää, vaikka olen kuullut porsaiksi haukkumistakin.
Jonkin aikaa kipuilin chapterin valitsemisen kanssa. Kiinnosti Imperial Fistit, Ultramariinit ja Space Wolvesit.
'Fisteissä fluffi, etenkin GW:n sivuilla oleva, sopi jotenkin minä-kuvaani.
Ultramariineissa väri ja urhoollisuus miellytti.
Wolffeissa pohjola-teema kiehtoi, viikinkien jälkeläisiä.
Ultraan päädyin, enkä ole katunut. Odotan innolla tulevaa Codexia.
Avaruus, ja etenkin siellä käytävät taistelut ovat kiehtoneet mieltä kauan. Eli taitaa olla tuo kohta 5.
Kaverilla sitten näin Space Crusade-lautapelin, ja siitäkös innostuin. (Käsittämättömän hyvä peli, omistan sen nykyään itsekin, vaikka hieman puutteellisena.)
S'Crusaden jostain läpyskästä jäi mieleen nimi Ultramarine, ja siinähän oli nimi kuin minulle tehty.
Myös kohta 2., fluffi, iskee kovasti. Kun miettiikin millaista olisi olla Mariini, taistelukenttien kuningas. (Hei, ei hernettä nenään.) Aijai...
Paha kyllä fluffi ja peli eivät oikein istu yhteen, mielestäni.
Myös kohta 3.; ulkonäkö miellytti silmää, vaikka olen kuullut porsaiksi haukkumistakin.
Jonkin aikaa kipuilin chapterin valitsemisen kanssa. Kiinnosti Imperial Fistit, Ultramariinit ja Space Wolvesit.
'Fisteissä fluffi, etenkin GW:n sivuilla oleva, sopi jotenkin minä-kuvaani.
Ultramariineissa väri ja urhoollisuus miellytti.
Wolffeissa pohjola-teema kiehtoi, viikinkien jälkeläisiä.
Ultraan päädyin, enkä ole katunut. Odotan innolla tulevaa Codexia.
Kaaos oli ensimmäinen ihan armeijan kasaaminen silmällä pitäen tehty porukka. Syynä oli piikit ja pahisasenne. Lopulta armeijasta kehittyi liipasinherkkä huvikseen ja ryöstösaaliin toivossa sotiva porukka. Monipuolisuus oli yksi lisäsyy kaaoksen aloitukseen. Ja varsinkin mahdollisuus dreadnoughteihin ja piikikkääseen lantikkaan sekä termiksiin olivat oleellinen hankintaperuste.
Seuraava armeija oli sitten IG, joka tuli hankittua lähinnä koska kasapäin uhrattavissa olevia mosureita tuettuna isoilla tankeilla sopii hyvin pelityyliini. Ja kun IW:n tulivoima ei riitä, niin mitäs niitä vaihtoehtoja siten enää jääkään
Tämä siis lähinnä pelityylinsä takia hankittu. Ja osa figuistakin kyllä on kivoja.
Kolmas armeija eli tyranidit sitten tuli kasailtua lähinnä vastapainoksi noille täys shootyille. Yhtään ampuvaa yksikköä ei nideilläni ole. (No ainukaisella kävelevällä tyrantillani on warp blast.) Lista on liki puhtasti warrioreita, rippereitä ja genestealereita, plus 1 hive. Pari lictoria pitäisi kai joskus vielä hankkia. Kun rakastaa Alien -leffoja, niin pakkohan tuo oli tehdä. Ah, ja warriorit ovat todella nättejä, kun antaa niille rending clawit ja talonit. Sama pätee hiveen. Siivet ja pyssyt on rumia...
Neljäs armeija joka on paljolti kesken, eli Kult of Speed, sai alkunsa jo useampi vuosi sitten Mad Max henkistä armeijaa suunnitellessa. Nyt alkaa pikkuhiljaa olla mukavia autoja kasassa, niin tuokin armeija saanee puoliproxynä tulikasteensa piakkoin. Tämän ideana puhtaasti mieltymys romuautoihin, sekä Mad Maxiin.
Seuraava armeija oli sitten IG, joka tuli hankittua lähinnä koska kasapäin uhrattavissa olevia mosureita tuettuna isoilla tankeilla sopii hyvin pelityyliini. Ja kun IW:n tulivoima ei riitä, niin mitäs niitä vaihtoehtoja siten enää jääkään
Kolmas armeija eli tyranidit sitten tuli kasailtua lähinnä vastapainoksi noille täys shootyille. Yhtään ampuvaa yksikköä ei nideilläni ole. (No ainukaisella kävelevällä tyrantillani on warp blast.) Lista on liki puhtasti warrioreita, rippereitä ja genestealereita, plus 1 hive. Pari lictoria pitäisi kai joskus vielä hankkia. Kun rakastaa Alien -leffoja, niin pakkohan tuo oli tehdä. Ah, ja warriorit ovat todella nättejä, kun antaa niille rending clawit ja talonit. Sama pätee hiveen. Siivet ja pyssyt on rumia...
Neljäs armeija joka on paljolti kesken, eli Kult of Speed, sai alkunsa jo useampi vuosi sitten Mad Max henkistä armeijaa suunnitellessa. Nyt alkaa pikkuhiljaa olla mukavia autoja kasassa, niin tuokin armeija saanee puoliproxynä tulikasteensa piakkoin. Tämän ideana puhtaasti mieltymys romuautoihin, sekä Mad Maxiin.
Vai että tarina armeijoitten keräyksestä. Jätän catachanit ja sm väliin koska kunnon pelaaminen/kerääminen/maalaaminen, alkoi vasta niitten jälkeen.
Tau oli ensimmäinen. Valitsin ne, koska ne olivat mielestäni hienoja(silloin en syitä liiemmin keksinyt). Niitä sitten maalailin ja lopetin noin 1200pts(joista yli puolet on maalattu), mutta annoin ne kaverille maalattavaksi, ja hän varmaan ostaakin ne joskus.
Necrons: Valitsin ne koska pidän terminaattori leffoista, ja wbb:n takia. Sekin innostus loppui pian, koska huomasin ettei niistä saa tasapainoista listaa millään. Keräystä en ole lopettanut. 1001pts olen maalannut ja 1500loppuu ostaminen(mutta pelaaminen ei).
Feral orks: Alkoi noin 1½kk sitten. Tästä alkoi minun kunnollinen armeijanvalintani. Valitsin armeijan, koska siitä saa tasapainoisen, vaikka tankkeja/dreadnoughteja niillä on vaikea tuhota. Omistan mobin Bruteja(nob ostan oikeana modellina, koska haluan käyttää örkkien pitää kiinni örkkien "pituus" fluffista, ja onhan nobi hieman kookkaampi ja se riittää). Sekä loban. Maalattu on 15 örkkiä, lobba ja yksi loban gretchin crewi. Toinen syy, miksi aloitin nämä, enkä perus örkkejä, on niitten "realistisempi" örkkimäisyys, mad boyzien ansiosta. Junkatrukkikin tulee olemaan hauska. Myös boarboyzit olivat yksi syy(vaikkei niitä vielä minun 1000pts listaani tulekkaan.) Yksi tärkemmistä syistä on myös se, että tätä rotua tahdon maalata suurella innolla(mikä on ensimmäinen kerta).
Space wolfit alkoivat kiinnostamaan, koska ne pärjäävät myös mukavasti cc ja shooti, sekä pidän wargearin nimistä.
Vain 2 varsinaista armeijaa aion käyttää, ja ne ovat Feral orks ja Space wolfs(sw aloitan varmaan siinä joulukuun ja tammikuun välillä). Eli necrons ja ig jäävät mutta pääsevät peliin joskus.
Figujen hienouden perusteella(expect tau) en ala keräämään.
Tau oli ensimmäinen. Valitsin ne, koska ne olivat mielestäni hienoja(silloin en syitä liiemmin keksinyt). Niitä sitten maalailin ja lopetin noin 1200pts(joista yli puolet on maalattu), mutta annoin ne kaverille maalattavaksi, ja hän varmaan ostaakin ne joskus.
Necrons: Valitsin ne koska pidän terminaattori leffoista, ja wbb:n takia. Sekin innostus loppui pian, koska huomasin ettei niistä saa tasapainoista listaa millään. Keräystä en ole lopettanut. 1001pts olen maalannut ja 1500loppuu ostaminen(mutta pelaaminen ei).
Feral orks: Alkoi noin 1½kk sitten. Tästä alkoi minun kunnollinen armeijanvalintani. Valitsin armeijan, koska siitä saa tasapainoisen, vaikka tankkeja/dreadnoughteja niillä on vaikea tuhota. Omistan mobin Bruteja(nob ostan oikeana modellina, koska haluan käyttää örkkien pitää kiinni örkkien "pituus" fluffista, ja onhan nobi hieman kookkaampi ja se riittää). Sekä loban. Maalattu on 15 örkkiä, lobba ja yksi loban gretchin crewi. Toinen syy, miksi aloitin nämä, enkä perus örkkejä, on niitten "realistisempi" örkkimäisyys, mad boyzien ansiosta. Junkatrukkikin tulee olemaan hauska. Myös boarboyzit olivat yksi syy(vaikkei niitä vielä minun 1000pts listaani tulekkaan.) Yksi tärkemmistä syistä on myös se, että tätä rotua tahdon maalata suurella innolla(mikä on ensimmäinen kerta).
Space wolfit alkoivat kiinnostamaan, koska ne pärjäävät myös mukavasti cc ja shooti, sekä pidän wargearin nimistä.
Vain 2 varsinaista armeijaa aion käyttää, ja ne ovat Feral orks ja Space wolfs(sw aloitan varmaan siinä joulukuun ja tammikuun välillä). Eli necrons ja ig jäävät mutta pääsevät peliin joskus.
Figujen hienouden perusteella(expect tau) en ala keräämään.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Aluksi Thousand Sons, mutta koska sen tapa sotia ei loppujen lopuksi miellyttänyt niin vaihdoin Lost & Damnediin.
Syyt molemmille:
1. Voin käyttää samoja figuja kuin FB:ssä (Daemons.)
2. Kenraali voi olla sama (Lord of Change)
Vain Lost & Damned:
1. Melko jouistavia taktiikkoja
2. Ei superihmisiä
3. Daemons, daemons
4. On kivaa kun suurdemoni on korruptoinut itselleen lauman kultisteja.
Syyt molemmille:
1. Voin käyttää samoja figuja kuin FB:ssä (Daemons.)
2. Kenraali voi olla sama (Lord of Change)
Vain Lost & Damned:
1. Melko jouistavia taktiikkoja
2. Ei superihmisiä
3. Daemons, daemons
4. On kivaa kun suurdemoni on korruptoinut itselleen lauman kultisteja.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Minulla varmaan tärkein syy oli figujen ulkonäkö armeijan valinnassa. Ja myös se että erilaisia yksikkötyyppejä on paljon ettei samaa tarvitse aina maalata. Pikaisen katalogin selailun jälkeen päädyin eldariin. Sitten kun tuli fluffiakin luettua, niin sekin puoli eldareissa alkoi miellyttää. Ja muutenkin armeijan tyyli sopii minulle aika hyvin. Nopeita hyökkäyksiä joilla yritetään tuhota vastustajan selkäranka ja sekoittaa rivistöt.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Kun alan pohtimaan syitä miksi aloitin Dark Eldareilla voin sanoa että kohdallani täyttyivät kaikki kuusi mainittua kohtaa.
Kaverini olivat aloittaneet ennen minua, ja he neuvoivat ettei kannata aloittaa samaa armeijaa, olin tästä itsekkin samaa mieltä. Sitten eräänä kauniina päivänä pääsin katselemaan koneella GWn nettisivuja. Minulle oli jo ennen kerrottu jotain monista tarjolla olevista roduista, ja olin päätynyt joko Eldareihin ta Dark Eldareihin.
DE vaikutti näistä kahdesta pahemmalta, joten päädyin siihen, osittain syyt ovat samoja kuin roolipelaamiseen. Lisäksi ajattelin että DE oli peliteknillisesti haastava ja erilainen.
Lisäksi ravager vaan näytti niin hienolta
Edit: Ja nyt kun DE on loppuun kerätty(siinä 2200 pistettä) saavat vuoronsa Eldarit
Tervetuloa CTM-maailmaan...
Kaverini olivat aloittaneet ennen minua, ja he neuvoivat ettei kannata aloittaa samaa armeijaa, olin tästä itsekkin samaa mieltä. Sitten eräänä kauniina päivänä pääsin katselemaan koneella GWn nettisivuja. Minulle oli jo ennen kerrottu jotain monista tarjolla olevista roduista, ja olin päätynyt joko Eldareihin ta Dark Eldareihin.
DE vaikutti näistä kahdesta pahemmalta, joten päädyin siihen, osittain syyt ovat samoja kuin roolipelaamiseen. Lisäksi ajattelin että DE oli peliteknillisesti haastava ja erilainen.
Lisäksi ravager vaan näytti niin hienolta
Edit: Ja nyt kun DE on loppuun kerätty(siinä 2200 pistettä) saavat vuoronsa Eldarit
Viimeksi muokannut Mikki N, Ke 14.07.2004 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Keräsin aluksi Eldaria(1500pts.) mutta ainainen pakoilu ja ampuminen kyllästytti ja kerään nykyjään enemmän lähistelevää Eldaria ja örkkejä(1500pts.)! siinäpä vasta ei pakoileva ja päälle karkaava army! ainiin keräilimpä minä pari kuukautta SM cursed foundingia(1500pts.) mutta idea ja pelaaminen oli tylsää
uusin projektini on Witch hunters AAHH! siinäpä vasta unelmajengi minulle joka on niin tasapainoinen méleessä ja ampumisessa: Canoness ja celestianit, Priest ja arco flagellantit, kengurutytöt(seraphim) hyökkäilee tappeluun ja lähtee karkuun samalla kun siskot ja exorist pitää omaa kuoroaan vähän taka-alalla!.
uusin projektini on Witch hunters AAHH! siinäpä vasta unelmajengi minulle joka on niin tasapainoinen méleessä ja ampumisessa: Canoness ja celestianit, Priest ja arco flagellantit, kengurutytöt(seraphim) hyökkäilee tappeluun ja lähtee karkuun samalla kun siskot ja exorist pitää omaa kuoroaan vähän taka-alalla!.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Kyllä se armeijan valinta vahvasti kallistuu siihen että miten se omaan tyyliin sopii, necrot ja 'nidit ovat sopivan synkkiä ja uhkaavia ja suuri plussa niissä on myös se että ne ovat imperiumin vihollisia ("Niinpä tahdon olla ma, keisarinne lahtaaja."):). Myös figujen ulkonäkö iski kuin sukallinen ohrapuuroa: "wau, maailmoja syöviä ötököitä ja puolikuolemattomia terminaattoreita!" . En myöskään halunnut kahta pelityyliltään samanlaista armeijaa, joten ammuskelevat necronit sopivat hyvien 'nidien vastapainoksi kun toista armeijaani valitsin.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Minulle Daemonhunterit.
2. Yllättäen olen pitänyt aina kaikissa peleissä hyvis Paladineista ja muusta vastaavasta. Nyt sattui silmään asenteellinen ja fluffillisesti täydellinen armeija! Valitsin Daemonhunterit.
5. Daemonhuntereissa on asennetta! En tietenkään itse liiku missään hakaten sakkia Keisarin nimeen - ainakaan vielä.
2. Yllättäen olen pitänyt aina kaikissa peleissä hyvis Paladineista ja muusta vastaavasta. Nyt sattui silmään asenteellinen ja fluffillisesti täydellinen armeija! Valitsin Daemonhunterit.
5. Daemonhuntereissa on asennetta! En tietenkään itse liiku missään hakaten sakkia Keisarin nimeen - ainakaan vielä.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
-
Captain Pena
Vastaukseni olisi ehkä toi 7. Elikkäs: Olin kiinnostunut Warhammereista, kun eräs kaverini niitä jo harrasti(Beowulf). Olin nähnyt White Dwarfeissa Kaaoksen joukkioita ja innostuin näistä kaamoksen sotilaista. Beowulf sanoi että kannattaisi mennä katsomaan Peliketuista, sillä siellä pitäisi olla pakkaus Chaos Space Marineita. Noh, sinneppäs menin ja sellaisen Khrone Berzerkers-paketin ostin + pari maalia, pensseli ja liimaa. Kotona aloin sitten värkkäillä niitä. Mutta kun netissä näin Thousand Sons-kaaos mariinit, innostuinkin niistä(Eli ostin Khronea, kun en näistä muista legioonista tiennyt). Siispä Kaaosta keräilen...
Älkää välittäkö mahdollisista kirjoitusvirheistä, sillä minulla oli kiire kirjoittaessani tätä... Ja toivottavasti joku ymmärsi jotain tästä....
Älkää välittäkö mahdollisista kirjoitusvirheistä, sillä minulla oli kiire kirjoittaessani tätä... Ja toivottavasti joku ymmärsi jotain tästä....
Huvinsa kullakin.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Aloitteleva SM-pelaaja.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Daemonhunterit valitsin seuraavaksi tulevaksi armeijaksi koska:
1.Figut on erittäin tyylikkäitä, erityisesti harmaat ritarit.
2.Fluffi miellyttää.
3.Niissä on asennetta
Ensimmäinen armeija jonka valitsin oli örkit siksi että ne nyt vaan sattui olemaan hauskoja, ei siinä oikein muuta syytä ollut.
1.Figut on erittäin tyylikkäitä, erityisesti harmaat ritarit.
2.Fluffi miellyttää.
3.Niissä on asennetta
Ensimmäinen armeija jonka valitsin oli örkit siksi että ne nyt vaan sattui olemaan hauskoja, ei siinä oikein muuta syytä ollut.
Modern cars - they all look like electric shavers.