Miten tämä menee vääjäämättä off-topiciksi, kun satumme kirjoittamaan samalle alueelle?
Grond kirjoitti:Lakkaa pelaamasta niillä alitehoisilla jalkaväki-listoilla, ja ota haltoille voimaa kentälle. Ei itketä skryre enää sen jälkeen.
Mikään jaksa ärsyttää enempää kuin se, että ihmiset jotka pelaavat kilpailukykyistä armeijaa valittavat vastustajasta, ja itse valitsevat oman listansa heikoimmat yksiköt.
...Tuota Grond... Minä tiedän jotakin ärsyttävämpää...
Jalkaväkilista Skryreä vastaan on itsemurha, kyllä minä sen tiedän. Ja luuletko, että käytän hauskoja listoja, joilla on mukava pelata, sellaisia pelaajia vastaan, jotka väsäävät listansa veren maku
suussa?
Skryreä vastaan ei ole kiva pelata. Se on vähän sama asia, kuin poweritetut ritarilistat. Tuollaiset rajoittavat armeijan monipuolisuutta ja pakottavat käyttämään "kustannustehokkaimpia" joukkoja, mitä kirjasta löytyy, koska skaveneiden ampujat eivät todellakaan ole niitä, "joiden tarkoitus on vain esittää turhaa moskaa."
Ja vaikka kuinka väittäisit, että Warhammer on matemaatikoiden peli, jossa tarkoitus on etsiä armeijakirjasta pistemääräänsä verrattuna suurimmat numeroarvot omaavat joukot ja käyttää vain niitä, niin olen silti eri mieltä. Minusta Warhammer on mukava (ja kallis) harrastus, joka on hauskimmillaan silloin, kun molemmilla pelaajilla on kivaa. Mutta tämä keskustelu on jo käyty.
Ja viimeiseksi: kaikki armeijat ovat kilpailukykyisiä.