Se oli se mun Slaaneshin hellcannon.Zekta kirjoitti:Mikäs se oli se figuuri se...*kröhöm*... se peenis ja kenen se oli...
Niille, jotka eivät sitä nähneet, niin kerrottakoon siinä olleen fallos, jonka ruiskasulla surffasi daemonette...
Se oli se mun Slaaneshin hellcannon.Zekta kirjoitti:Mikäs se oli se figuuri se...*kröhöm*... se peenis ja kenen se oli...
Haluaisin nähdä tämän niin kovin puhutun hell cannonin.Zherec kirjoitti:Onko tästä kuvaa?M. Salava kirjoitti:Se oli se mun Slaaneshin hellcannon.Zekta kirjoitti:Mikäs se oli se figuuri se...*kröhöm*... se peenis ja kenen se oli...
Niille, jotka eivät sitä nähneet, niin kerrottakoon siinä olleen fallos, jonka ruiskasulla surffasi daemonette...
No se oli juuri tuo Salavan mainitsema Slaaneshin "tykki", joka tosiaan hipoi huonon maun ja mauttomuuden rajaa (minä kuulun niihin tosikoihin, joiden mielestä sen olisi pitänyt pysyä piilossa).Zekta kirjoitti:Mikäs se oli se figuuri se...*kröhöm*... se peenis ja kenen se oli... :P
Tuota, enpä enää.Bumba kirjoitti:ihme porukkaa kun haluavat nähdä vaaleanpunaisen 10'' pitusen peniksen jonka ruiskauksessa surffaa daemonette
Ostiko kukaan sitä, sillä se oli muistaakseni sunnuntaina myytävänä? Kukaan varmaan kehtaa myötää ostaneensa sen.M. Salava kirjoitti:Se oli se mun Slaaneshin hellcannon.Zekta kirjoitti:Mikäs se oli se figuuri se...*kröhöm*... se peenis ja kenen se oli...
Rune kirjoitti:Valten jolta demonette ottaa suihin oli kanssa aika nätti teos
Kuis? Vaikuttiko ennen, että mul ois hyvä maku?Maedhros kirjoitti:En kyllä olisi M. Salavasta saamani vaikutelman perusteella osannut uskoa, että hän tuollaista alkaa Ropeconiin väsäämään.
Olin kysynyt Ninnulta sinäänsä edellisenä päivänä maalaus-staffin tapaamisessa (kyllä, työsketelin siel figuinfos) onko rivoudella rajaa ja eipä ollut. Sunnuntaina tuo työ poistui hetkeksi näkyvistä ja päätyi myyntiin figu-info pöydälle.Lipsahtikohan tuo Ninnulta kontrollissa, vai kuinka. Kyllä se taisi sunnuntaina kadota ennen kuin muita oli otettu pois.
Juu, reilusti puolenyön jälkeen... Ensin ei edes meinannut aueta tällaiselle englantia taitamattomalle moukalle...JarLoz kirjoitti:'Conissa oli kivaa, vaikka pelasinkin melkein koko ajan Munchkinia. Kiitoksia muuten The Captainille parista munchkin-pelistä, oli muuten hauskaa. ;) Ette usko miten hyvä juttu Broad Sword on puolenyön jälkeen.