"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seka-armeijoita

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Juu siis sehän toimii normaalina lähisaseena, kun siinä on ne bladet siinä jousessa. Lukaiseppa sääntökirjasta kohta "Bladed Bows & Crossbows" sivulta 50 (ainakin Rotkissa) ;).
Shall I burn you?
Spinal

Ole kirjoitti:Kätevää toi kuolleiden ja rangereiden jengi hyvä Garoth ;D.Vaikka kaikki rangerit kuolee kiitos (heikon deffan) niin ja, jos siin nyt on suurin piirtein puolet jengist ni ei kuolleet feilaa courage testiä.Ja kaikki varmaan keskittää nuolitulena rangereita vastaan.Marcan lista kröhöm hieman minun ansiota kröhöm toope ei tienny orc trakcereista mitään kröhöm ennen kuin minä kerroin kröhöm köh köh köh...yskää...mut muista Marca noil tracereil on vaan daggerit ja deffa 3.
Mitäs sinä hänelle kerroit? Minä ainakin postailin kaikkea Copyrightin vastaista :D.
Shall I burn you?
Ole

Viesti Kirjoittaja Ole »

Vaikka ikäsi on 10, ei sinun tarvitse laittaa kymmeniä huutomerkkejä. Montakos kertaa sinullekkin pitää sanoa, olen siis tästä jo maininnut kaikissa (kai) vanhoissa topikeissa, jotka joku herra 10w, anteeksi korjaan lapsi 10w., on käynyt nostelemaan.

Mutta voiko muka crossia käyttää käsiaseena? Tuo olisi uutta, mutta odottaisin jonkun, hmm mitens sen nyt sanoisi, no vaikka näin: "Asiantuntevamman" vastausta.[/quote]

Mistäs herra Sherlock yrittää päätellä ikäni?Oli miten oli se ei ollut lähelläkään ja miksi et luottaisi sanaani?Olen pelannut LOTRia jo jonkin aikaa ja enkun numerokin on 9 eli tajuan kyllä mitä luen!Ja omasta mielestäni sinä käyttäydyit itse kuin 10v tavoin tärkeillen "Asiantuntevamman" ja pyh...
Marcca

Viesti Kirjoittaja Marcca »

Spinalille kiitos tracker tiedoista eikä ole mulle muuta ku muistuttanu trackereista.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

LAndE kirjoitti:Vaikka ikäsi on 10, ei sinun tarvitse laittaa kymmeniä huutomerkkejä. Montakos kertaa sinullekkin pitää sanoa, olen siis tästä jo maininnut kaikissa (kai) vanhoissa topikeissa, jotka joku herra 10w, anteeksi korjaan lapsi 10w., on käynyt nostelemaan.

Mutta voiko muka crossia käyttää käsiaseena? Tuo olisi uutta, mutta odottaisin jonkun, hmm mitens sen nyt sanoisi, no vaikka näin: "Asiantuntevamman" vastausta.
Ole kirjoitti:]Mistäs herra Sherlock yrittää päätellä ikäni?Oli miten oli se ei ollut lähelläkään ja miksi et luottaisi sanaani?Olen pelannut LOTRia jo jonkin aikaa ja enkun numerokin on 9 eli tajuan kyllä mitä luen!Ja omasta mielestäni sinä käyttäydyit itse kuin 10v tavoin tärkeillen "Asiantuntevamman" ja pyh...
Täytyisikö minun vastata vielä tähän?

Iän saa selville erittäin helposti välimerkkien käytöstä ja yleensäkkin kirjoitustyylisään. Tosin tuollaiset 10-12 vuotiaat tunnistaa juuri siitä, että välimerkit ovat jääneet laittamatta. Mutta olet jo nähtävästi oppinut ainakin huutomerkkien käytön, tai tunnistat siis sellaisen. Se on jo iso plussa otsaan.

Mutta en jaksa alkaa riidellä, mutta lopeta vanhojen topikkien nostelu. Ja lopuksi vinkki; jos haluat jatkaa tuollaista menoa niin mene Puolenkuunpelejen foorumille, siellä ei niin helposti tule lukkoa, tai bannia.

"Over and out."
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Spinal kirjoitti:Juu siis sehän toimii normaalina lähisaseena, kun siinä on ne bladet siinä jousessa. Lukaiseppa sääntökirjasta kohta "Bladed Bows & Crossbows" sivulta 50 (ainakin Rotkissa) ;).
Tässä tuli jo aiemminkin mieleen, kun olen nuo hölmöltä näyttävät "bladet" veistellyt pois, niin onko mahdollista, että maalauspisteet sun muut vähenevät. Periaatteessahan tämä on mahdollista sääntökirjan tekstin mukaan ja kun ei örkeillä hand weaponejakaan ole näkyvissä. Kovin mielellään ei enää lisäisi figuihin mitään.

Jos itse tuon päättäisin, niin ei siitä miinusta tulisi ;), mutta nillitysturnauksissa (eli turnauksissa yleensä) saattaisivat pisteet vähentyä.
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Ei se meno todellakaan ole niin tarkkaa. Kukaan ei edes huomaa mitään pikku kolmioiden puuttumista.
Ole

Viesti Kirjoittaja Ole »

Täytyisikö minun vastata vielä tähän?

Iän saa selville erittäin helposti välimerkkien käytöstä ja yleensäkkin kirjoitustyylisään. Tosin tuollaiset 10-12 vuotiaat tunnistaa juuri siitä, että välimerkit ovat jääneet laittamatta. Mutta olet jo nähtävästi oppinut ainakin huutomerkkien käytön, tai tunnistat siis sellaisen. Se on jo iso plussa otsaan.

Joku pitää minua pilkkanaan ja mikä estää minua vastaamasta kysymyksiin, jotka on esitetty aikaisemmin?Näitä keskusteluja ja vanhempiakin luetaan yhä.Vastaan varmasti joihinkin vanhoihin keskusteluihin jos on aihetta.[/img]
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

En kyllä usko, että theadin laittajaa kiinnostaa enää yhtään mitä tänne kirjoitetaan. Et enää viitsisi kirjoittaa näihin vanhoihin? Silloin ne nousevat ylöspäin. Et sitä paitsi edes kommentoinut listaa tuossa nostoviestissäsi.

Äh... Nyt minäkin nostin aihetta. Jos sovitaan, että tähän ei enää lähetetä mitään.
LAndE kirjoitti:Eli todennäköisesti et ole lukenut Sotavasaran sääntöjä.
Mistä lähtien 10-vuotiaat aloittelijat ovat lukeneet säännöt? ;)
Viimeksi muokannut tartunta, Ma 23.08.2004 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Eli todennäköisesti et ole lukenut Sotavasaran sääntöjä.

Siellä sanotaan jotenkin näin:

"Älä nosta vanhoja topikkeja, ellei sinulla ole jotain uutta ja oleellista asiaa."

Enkä ole nähnyt sinun tehneen muuta kuin nostelleen vanhoja topikkeja, ja kaikkien edellisten kirjoittajien toistamisella.

Ja jos haluat jatkaa keskustelua niin laita YV.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ole

Viesti Kirjoittaja Ole »

En minä nyt tiedä onko tämä nyt vanha mut silti joskus pitää saada sanottua viimeinen sana.Sitä paitsi säännöt on tehty rikottavaksi!;D.
Spinal

heittäkää joku mode lukolla tätä topiccia. Ylläpidolle en voinut ilmoittaa, kun tästä aiheesta oli jo ilmoitus tehty.
Shall I burn you?
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Ja minä tein sen ilmoituksen. Lukkoa vaan. (Moneskohan kerta tämä oli kun valitin jostain käyttäjästä?)

Taitaa nuo listat olla jo koluttu läpi.
Ole kirjoitti:Jep en halua lukea tätä keskustelua enään...
Miksi sitten spammaat tähän lisää ja nostat tätä?

Perkele! Älkää enää lähettäkö tähän aiheeseen mitään! Alkaa jo ottaa päähän!
Viimeksi muokannut tartunta, Ma 23.08.2004 21:25. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Ole

Viesti Kirjoittaja Ole »

Jep en halua lukea tätä keskustelua enään...
Marcca

Viesti Kirjoittaja Marcca »

Garooth! lukko esiin. halusin vaan vähän kommenttia listastani...
Spinal

Marcca kirjoitti:Garooth! lukko esiin. halusin vaan vähän kommenttia listastani...
Sama sille mihin se sitten ikinä liittyykään? :D
Shall I burn you?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Ole kirjoitti:Sitä paitsi säännöt on tehty rikottavaksi!;D.
Sanoo vieras.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”