"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sister of Battle, Drune Persecutor ja Watcher

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Cuchulainn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cuchulainn »

Kiitoksia kaikille kommenteista :) Alla pari vastausta, josta toivottovasti on jotain apua...

NMM: Eli ei tuossa nyt aivan ihmeellisiä niksejä ole, lähinnä olen käyttänyt 5 - 10 eri sävyä, kaikki mahdollisimman paljon vedellä ohennettuna. Isommille pinnoille (esim. Watcherissa), olen kullassa lopuksi vetänyt glazen ohuella purppurainkillä antamaan vähän lisää syvyyttä väriin. Blendauksen suuntiin olen käyttänyt sekä netissä olevia resursseja (esim. FARP ja CMONin artikkelit) että oikeasta elämästä huomattuja esimerkkejä apuna.

Lumi: Baseissa oleva lumi on tehty Hobby Pointista ostetulla lumitahnalla (en muista nimeä, saksalaisvalmisteinen muistaakseni) - eli ensin alusta on muotoiltu ja maalattu normaalisti, jonka jälkeen hieman vedellä ohennettua tahnaa laitetty sopiviin kohtiin.

Koetan jossain vaiheessa saada ylläolevista aiheista jonkinlaiset kuvalliset jutut laitettua kotisivuilleni, mutta siinä saattaa mennä jonkin aikaa kun on jo seuraavat figut sen verran työn alla :)
Count the bodies like sheep, to the rhythm of the war drums...
Lay your head down, sleep, to the rhythm of the war drums...
shuttle

Viesti Kirjoittaja shuttle »

The Watcher on todella upea minun mielestäni, vaikka kyllä ne siskot ja persecutor oli myös hienoja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”