"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ripper Swarm Weapon Beast

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

daider kirjoitti:Tanan, Lichtorit ovat 0-1 choise, eli maksimillaan armeijassa voi olla 3. Lisäksi Warrioreiden minimiryhmäkoko on 3
Lichtoreilla on jo Scything talonit ja Rendin clawit. Miksi sinä halauaisit muuttaa niitä? .
Hmm. Lash whipit? :)
daider kirjoitti: Acid bloodia kannattaa käyttää vain jos on varma että otus pääsee lähiksene mahdollisimman monen vihun kanssa.
Lictoreilla pääsee hyvin helposti closikseen, jos maasto on laitettu oikein tai vastustaja on tyhmä.

daider kirjoitti: Warrioreita HQ, Elite ja Heavy slotteihin ja RIpper Swarmit trooppeihin. Jokaisen otuksen saat mutatoitua Exeptional sizelle.
Tarkoitat kai joka toisen ötökän (2 lajia fleetissä)? Miten saat yhden Warrior lajikkeen riittämään HQ, Elite ja Heavy Support slotteihin (en pelaa Nideillä joten tämä kaikki on ollut hyvin valaisevaa). Ellen nyt väärin muista Warrior Broodin saa HQ tai Heavy Supporttina (ei siis Elite), jos sillä on 2 Raskasta asetta.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Tanan kirjoitti:
daider kirjoitti: Warrioreita HQ, Elite ja Heavy slotteihin ja RIpper Swarmit trooppeihin. Jokaisen otuksen saat mutatoitua Exeptional sizelle.
Tarkoitat kai joka toisen ötökän (2 lajia fleetissä)? Miten saat yhden Warrior lajikkeen riittämään HQ, Elite ja Heavy Support slotteihin (en pelaa Nideillä joten tämä kaikki on ollut hyvin valaisevaa). Ellen nyt väärin muista Warrior Broodin saa HQ tai Heavy Supporttina (ei siis Elite), jos sillä on 2 Raskasta asetta.
Aseita ei lasketa mukaan specieihin warrioreilla, mutta jokatapauksessa minimispeciemäärä on jokatapauksessa kolme. Kaksi ei ole mahdollista.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

sitä minä ajattelinkin.....
se onkin estänyt tämän fleetin synnyn. Mutta otetaan kolmanneksi otuksesksi Fex, jolloin T7 hirmut jyräävät pitkin kenttää.
Tosin jokaista kahta T5 warrua kohden on aina yksi T4 warru.... mutta ei anneta sen hidastaa.

Tanan = Lash whipit ovat hyödyllisiä warruilla joilla yksi poistaa vihollisen hyökkäykset ja muut hakkaavat ne hengiltä.
Yksinäisellä lichtorilla on 3 hyökkäystä. Kummat poistat siltä? ylimääräisen hyökkäyksen vai Rendicg clawit, joiden avulla se pystyy lahtaamaan kaikkea liikkuvaa?

ja tuo maastosta/vihollisesta riippuva taktiikka soruu juuri siihen, että vihollinen ei laita omia joukkojaan liian lähelle maastoajosta lichtor pystyy syöksymään kimppuun.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Tanan kirjoitti:Tarkoitat kai joka toisen ötökän (2 lajia fleetissä)?
--- Jos kahden lajin lista olisi sallittu, niin joka Warrior voisi olla mutantti...

3 Warrioria x 2 Woundia = 6 / 2 lajia = 3 Mutanttia 3 Warriorin ryhmässä. Vaikka nostaisit Warrioreiden määrää ryhmässä, lopputulos pysyy samana ja voit mutatoida jokaisen Warriorin.

... Mutta koska kahden lajin listaa ei saa, niin pointti on aika turha. ^-^;;
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Chaeddo

Viesti Kirjoittaja Chaeddo »

Hmm... kuinka moni teistä on oikeasti tutkinut asiaa syvemmin? Siis jos luo 3:n lajin armeijan jossa melkein jokainen on iso mutantti, päädyt lopulta armeijaan jossa on 15 figua... +tietenkin pari hassua gaunttilaumaa, mutta mitäs ne enää vaikuttavat... mitenkähän teidämme sellaisille käyvän?

Mutskut eivät toimi jos niitä viljellään liikaa... itse katson venom ripat vaivan arvoisiksi... 18 x S6 AP4 shottia on varsin kiintoisa näkymä vastustajasi kuvakulmasta katsottuna. tosin ehkä menisin vielä kevyempään 15x shotteihin. Kantama kuitenkin 36" ja rippoilla +1 coveriin... metsässä, metsässä... ei liikahda lehtikään... -_- MITÄ V*****?!

Varruille isolihas mutaatio vain venom yksilöille, ei nosteta pisteitä aivan liian korkeiksi, pysyvät aisoissa.

Hyppyrippoja rendinclaweilla ja lashwhipeillä lähitaisteluun pitämään vastustaja aisoissa

Tällaiseen olen noin parin vuoden pohdintojen pohjalta päätynyt, tosin, minä olen päättänyt todistaa rippojen olevan käyttökelpoisia, hinnalla millä hyvänsä!

tällainen armeija on kieroutunut nideiksi kun se sattuu voittamaan vastustajansa... millä...? ammuksien teholla ja kantamalla... onkohan se nyt enää edes nidien armeija? o_o
-Enter some random crap here-
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Chaeddo kirjoitti:tällainen armeija on kieroutunut nideiksi kun se sattuu voittamaan vastustajansa... millä...? ammuksien teholla ja kantamalla... onkohan se nyt enää edes nidien armeija? o_o
On varsin nidimäinen armeija... :) Kovin monella on harhaluulo että tyranidit toimii parhaiten jonain suoraviivaisena lähitaistelumassana, mutta tosiasiassa ovat yksi tasapainoisimmista armeijoista kun katsotaan lähistelyä, ampumista ja nopeutta...

Ampuvat kovaa, liikkuvat nopeasti ja kontaktissa tulee ruumiita :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”