"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

AJATTELIN perustaa jonkun maalauskerhon tyylisen Espooseen!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Valtsu kirjoitti:
baretul kirjoitti:Miksei voi käydä hesan fantsun maalauskerhossa? Se on kuitenkin aika lähellä espoota. Ite oon käyny sielä jonkun vuoden säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti joka maanantaina klo 16.30-19.30
Ai tämä on vielä pystyssä? Olin kerran tulossa, mutta huomasin että ilmoitus siitä oli jätetty joskus vuonna 2003, joten ajattelin että tämä ei enää ole voimissaan. Noh voisihan sitä tulla käymään. Dayhan tätä pitää, vai?
Jep, pitää. Ja on vielä pystyssä. Sotun tiedote vain katosi aikoinaan. :)

Mutta mielestäni on ihan hyvä idea järkätä vastaavia juttuja muuallekin pk-seudulle. Jos espoolaiset saavat joitain kasaan, sen parempi.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Mainostanpa taas että Tapiolassa kokoontuu maalauskerho perjantaisin, lisää tietoa peliporukoiden Elitistit -foorumilta.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Jerkkeri

Viesti Kirjoittaja Jerkkeri »

Kyllä kiinnostaa pelaan fabaa, ja sitten kun tietäis vielä paikan sijainnin.
Life is a bitch and then we die.
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Jerkkeri kirjoitti:Kyllä kiinnostaa pelaan fabaa, ja sitten kun tietäis vielä paikan sijainnin.

Paikkaa ei siis vielä ol,. eli sitä yritetään keksiä.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Kai minäkin voisin tulla, jos tälläinen järjestetään.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Jos se saadaan edes lähelle Vanhaa Turuntietä niin olen mukana! Muuten alkaa Nuuksiosta paikalle pääsy muuttua aika kikkailuksi...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Nasse R
Viesti:

Kiva kiva.. Tosiaan on vaan toi yks kysymys, missä järjestää? Paikkoja saa ehottaa ja kaikkee tällästä!
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No on kiva idea tuo Espoossakin! Ja fantsu saattaa olla täynnä (ainakaan kahtena viime kertana kun käytin 40min aikaa sinne tulemiseen. TODELLAKIN OLEN KIINNOSTUNUT! Espoonlahdessahan on Pelimesta, siellä voi pelata pienempiä pelejä ja sieltä saa hankittua figuja ja maaleja kätevästi, eivätkä yhteydet sinne ole edes hankalat. Tunnen ainakin vielä muutaman innokaan lisää joten hyvältä kuullostaa.
The Emperor

Viesti Kirjoittaja The Emperor »

TULEN MUKAAN!!!
eli kiinnostus kybä!
*True Beast Doesn't Fear Enything*
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

baretul kirjoitti:Miksei voi käydä hesan fantsun maalauskerhossa? Se on kuitenkin aika lähellä espoota. Ite oon käyny sielä jonkun vuoden säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti joka maanantaina klo 16.30-19.30
Miksei kaikki käy GWllä pelaamassa?
Eye is green.
Nasse R
Viesti:

Aika hienosti porukka on kiinostunut. Tosiaan nyt on aikalailla paljon porukkaaa kiinostunut, eli vois alkaa sitä paikkkaa ettimään alkaa.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

No kyllä mäki oisin kiinnostunu jos se ois jossain tässä lähellä.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Miksei voi käydä GWllä pelaamassa? No lähinä sen vuoksi, että siellä ei oikein mahdu pelaamaan yli 1000pts pelejä, ja mulla ainakin riittää hyvin figuja 4000pts peliin. Millasta paikkaa tähän nyt on ajateltu?
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Ihan kiva idea, mutta seuraavia asioita voisi selvittää etukäteen:

Mitä siellä tehtäisiin?

Maalataan ukkeleita? Miksette maalaa himassa, en minä ainakaan viitsisi raahata releitä jonnekin huitsin kuuseen ja takaisin jonkun kahden tunnin maalaussession takia.

Mistä saadaan tilat?

Erityisesti jos siellä on tarkoitus käyttää spray-maaleja.

Kukas maksaa lystin, vai pummillako oli tarkoitus elää? Realistinen budjetti ois ihan jees.
//Mx
Drow

Viesti Kirjoittaja Drow »

Itse asun helsingissä, mutta mulla on kavereita (jeejee) espoossa, joten eiköhän tollaseen vois tullakin, eli listaan vaan :D
Mihin tarvii elämää, kun on rahaa ja tietokone ?! :D
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

En usko, että varsinaiselle maalauskerholle riittää taitavia opettajia Espooseen, koska fantsun maalauskerho pyörii niin lähellä ja käytännössä parempien yhteyksien päässä. Espoosta on suurimmasta osasta paikkoja paremmat yhteydet Helsinkiin, kuin esim. Tapiolaan tai Leppävaaraan.

Mutta porukalla maalaaminen on varmasti mukavaa ilma erityisiä opettajiakin. Tiloja teidän kannattaisi kysellä kaupungin nuorisotoimelta. Esimerkiksi Soukassa tuntuu olevan useampikin kappale tiloja, joissa voisi pelailla ja maalailla.
Kunahan saatte hankkeellenne tomeran puuhamiehen, niin uskoisin tiloja löytyvän kyllä. Mihinkään maksulliseen toimintaan en suorittele ryhtymään. Siitä seuraa paljon lisää työtä.
Drow

Viesti Kirjoittaja Drow »

Onko pelimestasta kysytty, nehän vois ihan hyvin järjestää maalauskerho- homman, ku vihjataan et kaikilla muilla kaupoillaki on, ja sitä paitsi Miika varmaan kuuntelee kyllä ihan järkevää ehdotusta, ku se varmaan lisäis myyntiäki :D

Edit: Ja onhan se kivempi maalata omassa porukassa vaik sitte Omissa tiloissa tai pelimestassa kun ei oo mitään ärsyttävää maalausopettajaa siinä hönkimässä niskaan ihan niinku ei osattais maalata :D Ja ompahan ainakin varmaa ettei myöskään joudu lähtemään kotiin tilanpuutteen takia, eikä kestämään mitään pokemon- friikkejä :D
Viimeksi muokannut Drow, Ma 09.08.2004 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mihin tarvii elämää, kun on rahaa ja tietokone ?! :D
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Drow kirjoitti:Onko pelimestasta kysytty
Pelimestan tilat ovat kooltaan sitä luokkaa, että aika heikoa sielä olisi maalailla. Lisäkis meikäläisen kokemus kyseisestä paikasta on kyllä niin heikko, ettei ole enää kiinnostanut edes käväistä sielä pitkään aikaan, vaikka ihan vieressä asustelenkin.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kyllä kiinnostaa
Thunderheart

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

Saattaisi kiinnostaa kunhan vaan järkevät tilat sais. Itse asun Espoossa (kuten tosta laatikosta näkyy) ja maalaan fb figuja. Kyllähän niitä kotonkin voisi maalata, mutta muiden kanssa se saattaisi olla mukavampaa. Kysymysmerkkinä on vain tarvikkeiden kuljetus, niitä on nimittäin aika paljon. Minulla on muuten kaveri, jota saattaa kiinnostaa, mutta hänellä saattaa olla tuo sama kuljetus ongelma.

Millaisia tiloja olette ajatelleet? Tuossa muutamia mainittiinkin, mutta onko jotain varmempaa tietoa jo paikasta?
Mortui non dolent ex Ð+S
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”