"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muotiarmeijat

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Tai sitten voidaan sanoa että nuo ovat Gondorin joukkoja. Minas Tirith tosin on se pääkaupunki josta kaikkea ohjataan.
Lalalaa
Zelekendel

Viesti Kirjoittaja Zelekendel »

Muotiarmeijoita....?

Massan mukana menemistä...?

Itselläni ei Tirith-armeijaa ole eikä tule (mitä nyt tietysti kaanon-skenaarioiden käyttöön jokunen muovinen). Mordor taas on hyvin luonnollinen valinta pahisarmeijaksi.... Myönnän kyllä, että onhan se paha mennä muodin mukana jne, mutta itse en ole vastaavaan törmännyt, että nämä kaksi olisivat muodin puolesta ihmisiä vetäneet puoleensa.

Omat armeijani ovat:
Kääpiöt + Rhovanion
Rohanin ratsastajat
Haltiat
(Tulossa Dol Amrothin jalkaväki, tosin nuo muovitirithiläiset miekoilla kelpaavat figuiksi - ne siivekkeet eivät ole minulle pakollisia)
Mordor (Morannon Orcs + orc spears)
Rautapiha (Crossbow +Berserker + orc spears)
Ole

Viesti Kirjoittaja Ole »

No okei ehkä ne voidaan lukea Minasin joukoiksi, mut itse sanon että ne jotka olivat koko ajan Minassissa ovat sen pää säännölliset joukot mut Gondor käy.Noil Minasseil on helppo alottaa hyvä deffa ei kamalan kovaa hintaa rahassa tai pisteissä.Ehkä joskus hankin Minassi poppoon.Näitä strategia pelejä on kiva pelata massal ku paril extra koval herol siinä ei oo mitään strategista.
ToWeL

Viesti Kirjoittaja ToWeL »

Olen itse aika kova minassi fani

Alotuspakkauksesta ja minassi pakkauksesta yhteensä 48 minas tirittiä
mordor örkkeihin kyllästyin heti alotuspakkauksessa

Captain boromir teki listan josta kiinnostuin...
Yritän kerätä aikamoisen gondor armeijan...
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Averren kirjoitti:
Gorbag kirjoitti:Avarren sentään tänne foorumille jaksoi vääntää 1st age matskua ynnä muuta skenua ja sääntöjä.
Se on sitten Averren ;). Kiitos kuitenkin. En tehnyt kuitenkaan niitä sääntöjä yksin :).
Taisi olla minun aloite, ja palaan taas remmiin kesätauon jälkeen. Kiitos Averrenille huikeasta panoksestaan ja omistautumisestaan projektille. Sitä ei varmaan olisi ilman sinua.

Mutta on ihan hyvä että tästä asiasta keskustellaan, siis uusien pelaajien armeijavalintojen yksitoikkoisuudesta. Itse pelaan Rivendelliä ja Rautapihaa, ja nyt sitten haradrimia. On aivan totta että Minas Tirith ja Mordor ovat tällä hetkellä kaikkein monipuoleisimmat armeijat. Uskon kuitenkin tulevaisuuteen, ja GW:n kaukaisiin huhunkaltaisiin lupauksiin FotR:in ja TTT:n kansojen laajentamisesta. Siihen asti, pelaan ehkä hieman yksitoikkoisellakin armeijalla, jos eroan edes vähän massasta.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
tomb king of khemri

Viesti Kirjoittaja tomb king of khemri »

no itse lasken itseni alottelijaksi vaikka ukot on ollut kyllä jo suhtkoht pitkää mutta pelikokemusta muutama hassu peli joskus ja alotin welffit jotka ovat vähä ehkä tylsän olosia kerätä a: muutama hassu hero(haldir, celebron, galadriel) ja haldir vastaa jotain lurtsia. joukoiksi saa ainoastaan archereita tai sitten joko keihäillä+kilvillä/miekalla+kilvellä/tai ilman. panssarit tietenkin päälle. no ei minun welf armeija ihan puhdas ole, siellä hyörii sellanen tyyppi kuin glorfindel johtamassa miekkamiehiä... mutta minasit ja mordorit on ne armeijat mitkä tulevat varmaan eniten kehittymään kunhan GW tuo lisää näitä kirjoja. siege of gondor ja battle of pelenor fieldshän jo tuovat näille kahelle ukkoja,sotakoneita yms... että ihan oman mielen mukaan mutta jos on aktiivinen keräilijä nii minasit ja örkit ovat ne jotka ehkä päivittyvät helpommin.
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Ohhoh, kylläpäs Gorbag puhui asiaa (IMO). Minä pelaan LOTRia ihan kohtuu aktiivisesti ja random kavereita(=sovitaan peli esim. ircissä) vastaan pelatessa vastaan astuu lähes aina mordor tai tirith, millä ei sinänsä ole väliä mutta tylsäähän se on pidemmän päälle.

Itse pelaan aika usein Gamlingin ja Eomerin johtamalla Rohanin 75% cavalryllä ja 25% infantryllä tai sitten Viimeisen liiton armeijalla jota johtaa Elendil ja Elrond. Pahiksia minulla on Rautapihan urukki/örkki lista. Eivät nämä ole omaperäisimpiä, mutta ei kuitenkaan kaikkein yleisimpiäkään. :P

Minas Tirithin figuja omistan jokseenkin enemmän kun esim. Helffejä mutten saa niistä kunnon listaa millään aikaan. :D

Ja sikäli mikäli ketään kiinnostaa niin tuossa linkissä taitaa olla ainakin helffi, urukki ja last alliance listat:

http://koti.phnet.fi/~mantma/armylists/

Ja ei, en halua noista kommenttia...ihan vain jos kiinnostaa. :P
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Herätin sentään kunnolla keskustelua näistä armeoijavalinnoistanne. Niillä minas tiritheillä tarkoitin sitten ihan sellasta ns. perusarmeijaa joka koostuu jostain muovi WoMT:eista ja kaikesta muusta krääsästä ;)
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Niin teit :).

Perusarmeija? Minulla voi hyvinkin olla sellainen, mutta en häpeä. En tee sitä muodin mukana, vaan koska se on hieno ja toimiva.
Linendail kirjoitti:Taisi olla minun aloite, ja palaan taas remmiin kesätauon jälkeen. Kiitos Averrenille huikeasta panoksestaan ja omistautumisestaan projektille. Sitä ei varmaan olisi ilman sinua.
Kiitos :).

Omistatumisesta puheenollen, voisin taas jatkaa kääntämistä ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”