Maalaamisessa on vaan se huono puoli ettei se ole kovin sosiaalista.
Itsekkin olis tarkoitus pyhittää jonkin aikaa maalaamiselle lähitulevaisuudessa, ja jättää pelit pois kokonaan. (Tosin tämä johtuu siitä etten muuten selviäisi siitä maalaamattomien figujen vuoresta)
Onko teidän mielestänne järkevää pelkästään maalata..
On järkevää. Pelasin viimeksi joulukuussa. tuo on totta ettei maalaaminen ole kovin sosiaalista puuhaa mutta ei haittaa mua. Sen maalin sutiminen niihin tinaköntteihin kun on tavallaan rentoutumiskeino. Sosiaaliset aktiviteetin tapahtuu sitten muissa puuhissa.
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
-
Goblin fan
Itse asiassa minäkin, en pääse pelikentälle 100 vuoteen tätä tahtia.Maelis kirjoitti: Itsekkin olis tarkoitus pyhittää jonkin aikaa maalaamiselle lähitulevaisuudessa, ja jättää pelit pois kokonaan. (Tosin tämä johtuu siitä etten muuten selviäisi siitä maalaamattomien figujen vuoresta)
With Cannon, You Can.
En minäkään, vaikka maalata tykkäänkin. Kynnys uuden figun aloittamiseen on vain kovin suuri, kun tietää siihen kuluvan aikaa ainakin sen neljä aktiivista maalaustuntia.Goblin fan kirjoitti:Itse asiassa minäkin, en pääse pelikentälle 100 vuoteen tätä tahtia.
Kolmen vuoden haltiakeräilyn jälkeen minulla on kolme kokonaan maalattua yksikköä, kaksi characteria ja joitakin yksittäisiä figuja. En voi väittää olevani ahkera.
Konversointi on myös hauskaa. Mukavasti konversoidut ja maalatut figut tuovat armeijaan ihmeesti omaa ilmettä.
-
Alioppilas
En voi kun ihmetellä, eivätkö nykyajan nuoret enää ymmärrä lukemansa tekstin sävyä ja sisältöä ilman noita keltaisia palloja tai kummallisia merkkikombinaatioita.
Kannattaa varmaan vaan sutia maalia niihin pikku-ukkoihin pelkäämättä, että Karhu-ryhmä koputtelee ovelle. Rahaa menee ihan turhaan kaikkiin sääntökirjoihin, jos kerran pelaaminen ei nappaa.
Henkilökohtaisesti nautin pelaamisesta (väritetyillä miniatyyreillä) paljon enemmän kuin maalaamisesta.
Kannattaa varmaan vaan sutia maalia niihin pikku-ukkoihin pelkäämättä, että Karhu-ryhmä koputtelee ovelle. Rahaa menee ihan turhaan kaikkiin sääntökirjoihin, jos kerran pelaaminen ei nappaa.
Henkilökohtaisesti nautin pelaamisesta (väritetyillä miniatyyreillä) paljon enemmän kuin maalaamisesta.
"Life is not a rehearsal." -The Verve
- The Captain
- Valvoja
Eivät. Olen todennut sen toistuvasti, kun kommenttini herättävät närää tai aiheutavat mahanpuruja herkille nykynuorillemme.Alioppilas kirjoitti:En voi kun ihmetellä, eivätkö nykyajan nuoret enää ymmärrä lukemansa tekstin sävyä ja sisältöä ilman noita keltaisia palloja tai kummallisia merkkikombinaatioita.
Ja hitto. On tämä turha galluppi. Ei missään ole mitään järkeä, kun harrastuksista on kyse. Pääasia on tehdä sitä, mistä tykkää, oli järkevää tai ei.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.