Saako Dwarffeista voittavaa porukkaa?
-
Der Dexter
kaikkihan riippu vastustajasta... Monet vastustajat kirjaimellisesti iskevät päätänsä seinään aloittaessaan rysyn warrublockin kanssa, puhumattakaan raudanrikkojista...
osa taas kykeneen hoitamaan perusmokut pois, suureksi osaksi nopeuden/hitauden takia.
Osa vihollisista kuole tuimaan tykistöön, jos sitä on paikalla paljon, osa taas kiertää linjat, tuhoaa tykistön, ja syö lopun paloina. Paha vain, että jos todellista tykistöä haluaa ulkoiluttaa, on Empire silloin valinta, eivätkä ruudin alkuperäiset käyttelijät... Harmi sinällään.
itse olen kääpiöilläni vuosia pelannut, ja ihan mukavaa menestystä. Turnauksessa olen saanut ihan kybällä lättyyn, ja vienyt myös. Tosin nämä pelit olivat ETENKIN kiinni vastustajasta. (Kääpiöni juoksivat lord Kroakin perässä, jolla 2+ ward, arvaatko lopputuloksen?)
kääpiöarmeijat ovat melkoisen samantyylisiä, tosin slayer armeijaa en ole vielä nähnyt...
Niitä vastaan toimii melko lailla samat taktiikat kautta linjan, joten go figure...
mutta jos rakennat listasi asenteella ja hurtilla huumorilla, saat ainakin nautittavan pelin.
osa taas kykeneen hoitamaan perusmokut pois, suureksi osaksi nopeuden/hitauden takia.
Osa vihollisista kuole tuimaan tykistöön, jos sitä on paikalla paljon, osa taas kiertää linjat, tuhoaa tykistön, ja syö lopun paloina. Paha vain, että jos todellista tykistöä haluaa ulkoiluttaa, on Empire silloin valinta, eivätkä ruudin alkuperäiset käyttelijät... Harmi sinällään.
itse olen kääpiöilläni vuosia pelannut, ja ihan mukavaa menestystä. Turnauksessa olen saanut ihan kybällä lättyyn, ja vienyt myös. Tosin nämä pelit olivat ETENKIN kiinni vastustajasta. (Kääpiöni juoksivat lord Kroakin perässä, jolla 2+ ward, arvaatko lopputuloksen?)
kääpiöarmeijat ovat melkoisen samantyylisiä, tosin slayer armeijaa en ole vielä nähnyt...
Niitä vastaan toimii melko lailla samat taktiikat kautta linjan, joten go figure...
mutta jos rakennat listasi asenteella ja hurtilla huumorilla, saat ainakin nautittavan pelin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Taitaapi olla aika yleinen kanta, eli ei kannata mitään hirveätä hyökkäystä odottaa :-)Minunkin mielestä käävistä on huono alkaa tekemään power play-listaa, ainaki vaikeaa. (veteraanikääpiö-pelaajat EI, ÄLKÄÄ LYÖKÖ!!)
Voittaminen on kuitenkin pelaajasta kiinni, eli kyykillä voi voitta... toivottavasti.
ei ole kokemuspohjaista. Mutta miksi pelata kääpiöillä jos haluaa ratsuväkeä. Vaihteluksi joku sitä voisi kai kutsua, mutta parempaa vaihtelua on vaikkapa nopea heavymagic armeija kyykkien kaveriksi.Jerkkeri kirjoitti:Aijaa kiitoksia. Onko tuo kokemuspohjaista, luultavasti on?
En oikein itse pidä fiksuna kyykkien tehon nostoa ratsuväellä, ei ne silloin ole enään kyykiä.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head