"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Adeptus Custodes ja niiden konvertoiminen

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Heh!

Ei millään pahalla mut mä en vaan jaksa innostua tuosta haltiapäiden laittamisesta ihmisille, tuo kypärä on järkyttävä! se kyllä sopii hienosti eldar/elf rodulle muttei mielestäni mitenkään ihmisille.
Ghosty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ghosty »

Onkos joku tyyppi kyhänny custodianeille jotain sääntöjä omia? :)
Kiinnostaa vaa aina pelata niillä "the most elite guys". Ei niille taida kyl olla mitään?
Luulis ainakin ettei ne syvimmän sisimmän vartijat lähe mättää ketään mihinkään etuovea pidemmälle.
"Täl on tämmönen juttu"
J-link

Viesti Kirjoittaja J-link »

jullevi kirjoitti:... Harmillista että hänen armeijoistaan on aika vähän kuvia netissä, itse ainakin näkisin mielelläni vaikka kaikki hänen armeijansa (sekä empireä että imperial guardia on kuulemma lähes kymmenkunta molempia, ellei enemmänkin, ja ilmeisesti kaikki kovasti teemoitettuja).
Olin jo unohtaa! Saannen esitellä Genswick rifles! Ikävää että tuossa ei ole kuin muutama kuva... Olisi mukava nähdä hänen koko IG armeijansa.

Edit: Ai niin! Se linkki...
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

J-link kirjoitti:Olin jo unohtaa! Saannen esitellä Genswick rifles! Ikävää että tuossa ei ole kuin muutama kuva... Olisi mukava nähdä hänen koko IG armeijansa.
Toki olen nuo nähnyt - siksi haluaisinkin nähdä enemmän. Nuiden parin heppulin lisäksi en ole törmännyt Genswick-kuviin kuin basiliskistä, parista muusta jalkamiehestä ja rough ridereista, joista etenkin jälkimmäiset on järkyttävän hienoja. US WD:ssä nämä Genswick 33rd Rifles kuulemma esiteltiin kokonaisuudessaan pari kuukautta takaperin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Basiliski?? Missä!? Kerro heti. :)
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Beowulf kirjoitti:Basiliski?? Missä!? Kerro heti. :)
Löytyihän se:
http://gt.us.games-workshop.com/Results ... dave_b.gif

Koetan katsoa jos löytyisi ne rough riderit vielä, sitten riittää OT.

EDIT: Löytyihän ne Rough Rideritkin. 1, 2, 3, 4. Kerrassaan mainioita. Dave Taylorin armeijoita katsellessa tulee kieltämättä aina mieleen, että "Miksi minulla ei ole loputtomasti aikaa, rahaa ja mielikuvitusta ?".
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Pieni huomautus moderneista (post-heresy) Custodeksista.
He ovat jättäneet haarniskansa ja vaihtaneet seremonnialliset punaiset vaatteensa mustiin.
Kypärät saattavat olla olemassa (tunnus), mutta muuten...
(Horus Heresy: Visions of War)
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mites ja miksi ne on mustaksi vaihtaneet nuo kaapunsa? Koska keisari melkein kupsahti?
Jättäneet haarniskansa? Ainiin joo, siis eivät enää taistele haarniska päällä, miksi?
Hienoja ovat, Dave Taylorilla on varmaan kyllä kivasti rahaa mennyt noihin. Tuo kitti mistä voi tehdä 5 custodesia maksaa päälle 80 dollaria. Laskekaa siitä paljon hänen koko armeijansa on maksanut kun siinä on myös forge worldin osia.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Andromedus kirjoitti:Mites ja miksi ne on mustaksi vaihtaneet nuo kaapunsa? Koska keisari melkein kupsahti?
Jättäneet haarniskansa? Ainiin joo, siis eivät enää taistele haarniska päällä, miksi?
Eivät taistele enää haarniska päällä ehkä siksi, että he eivät taistele enää ollenkaan? Tai eivät ole ainakaan 10000 vuoteen taistelleet, ja tuskin ihan lähitulevaisuudessakaan taistelevat. Joten mikä tarve sitä haarniskaa on käyttää? Eiväthän Marinetkaan käytä haarniskoitaan Luostarilinnoituksissaan.
Kaapujen värinvaihto luultavasti johtuu juuri Keisarin haavoittumisesta.

Minä en kyllä Custodian-armeijan tekoon ryhtyisi, ellei heille olisi jotain sääntöjä millä heput saa kentällekin. Tuo on mielestäni niin "fluffiarmeija" kuin vain olla voi, ja fluffi/teema-armeijossa minusta hienointa on päästä näkemään sellainen kentällä.
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

The Captain kirjoitti:
Loran kirjoitti: Niin, ja kuten Juliwer sanoi, Custodesit ovat Space Mariinien eliittiä... eli erittäin kovia poikia :D Ja Grandmaster olisi varmaankin sitten kovimpia mättäjiä Imperiumin puolella :P
Custodianit itse asiassa eivät ole marineita.
Niin eivätkös he ole vähän Keisarin tapaan tavallisia ihmisiä power armor päällä? (tietysti tavallisten ihmisten eliittiä, mutta kuitenkin ilman implantteja?)
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

No nyt ainakin tiedän mikä on seuraava projektini (raaskisiko uhrata ne kaikki 18 sword masterii noihin.... huoh)
mutta noi on ainakin ihan älyttömän hienoja. tietääkö kukaan onko noille olemassa sääntöjä olisi kiva käyttää noita pelissä...
(en voi sille mitään tykään eliitistä)
Seonnut

Viesti Kirjoittaja Seonnut »

Ei niille sääntöjä ole. Grey Knightit tulevat lähimmäs säännöissä.
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

pöh... no kai sitten täytyy tyytyä niihin
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

*lääääh* kuolaaa....
Pirullisen hienoja nappuloita, tulee semmonen fiilis, että miks mäkin en osaa rakentaa tuollaisia. Menny kyllä varmaan konsaajalta pirusti aikaa ja rahaa, miks mulkin ei oo loputtomasti aikaa ja rahaa figuille?
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”