Adeptus Custodes ja niiden konvertoiminen
Olin jo unohtaa! Saannen esitellä Genswick rifles! Ikävää että tuossa ei ole kuin muutama kuva... Olisi mukava nähdä hänen koko IG armeijansa.jullevi kirjoitti:... Harmillista että hänen armeijoistaan on aika vähän kuvia netissä, itse ainakin näkisin mielelläni vaikka kaikki hänen armeijansa (sekä empireä että imperial guardia on kuulemma lähes kymmenkunta molempia, ellei enemmänkin, ja ilmeisesti kaikki kovasti teemoitettuja).
Edit: Ai niin! Se linkki...
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Toki olen nuo nähnyt - siksi haluaisinkin nähdä enemmän. Nuiden parin heppulin lisäksi en ole törmännyt Genswick-kuviin kuin basiliskistä, parista muusta jalkamiehestä ja rough ridereista, joista etenkin jälkimmäiset on järkyttävän hienoja. US WD:ssä nämä Genswick 33rd Rifles kuulemma esiteltiin kokonaisuudessaan pari kuukautta takaperin.J-link kirjoitti:Olin jo unohtaa! Saannen esitellä Genswick rifles! Ikävää että tuossa ei ole kuin muutama kuva... Olisi mukava nähdä hänen koko IG armeijansa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Löytyihän se:Beowulf kirjoitti:Basiliski?? Missä!? Kerro heti.
http://gt.us.games-workshop.com/Results ... dave_b.gif
Koetan katsoa jos löytyisi ne rough riderit vielä, sitten riittää OT.
EDIT: Löytyihän ne Rough Rideritkin. 1, 2, 3, 4. Kerrassaan mainioita. Dave Taylorin armeijoita katsellessa tulee kieltämättä aina mieleen, että "Miksi minulla ei ole loputtomasti aikaa, rahaa ja mielikuvitusta ?".
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Pieni huomautus moderneista (post-heresy) Custodeksista.
He ovat jättäneet haarniskansa ja vaihtaneet seremonnialliset punaiset vaatteensa mustiin.
Kypärät saattavat olla olemassa (tunnus), mutta muuten...
(Horus Heresy: Visions of War)
He ovat jättäneet haarniskansa ja vaihtaneet seremonnialliset punaiset vaatteensa mustiin.
Kypärät saattavat olla olemassa (tunnus), mutta muuten...
(Horus Heresy: Visions of War)
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
-
Andromedus
Mites ja miksi ne on mustaksi vaihtaneet nuo kaapunsa? Koska keisari melkein kupsahti?
Jättäneet haarniskansa? Ainiin joo, siis eivät enää taistele haarniska päällä, miksi?
Hienoja ovat, Dave Taylorilla on varmaan kyllä kivasti rahaa mennyt noihin. Tuo kitti mistä voi tehdä 5 custodesia maksaa päälle 80 dollaria. Laskekaa siitä paljon hänen koko armeijansa on maksanut kun siinä on myös forge worldin osia.
Jättäneet haarniskansa? Ainiin joo, siis eivät enää taistele haarniska päällä, miksi?
Hienoja ovat, Dave Taylorilla on varmaan kyllä kivasti rahaa mennyt noihin. Tuo kitti mistä voi tehdä 5 custodesia maksaa päälle 80 dollaria. Laskekaa siitä paljon hänen koko armeijansa on maksanut kun siinä on myös forge worldin osia.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Eivät taistele enää haarniska päällä ehkä siksi, että he eivät taistele enää ollenkaan? Tai eivät ole ainakaan 10000 vuoteen taistelleet, ja tuskin ihan lähitulevaisuudessakaan taistelevat. Joten mikä tarve sitä haarniskaa on käyttää? Eiväthän Marinetkaan käytä haarniskoitaan Luostarilinnoituksissaan.Andromedus kirjoitti:Mites ja miksi ne on mustaksi vaihtaneet nuo kaapunsa? Koska keisari melkein kupsahti?
Kaapujen värinvaihto luultavasti johtuu juuri Keisarin haavoittumisesta.
Minä en kyllä Custodian-armeijan tekoon ryhtyisi, ellei heille olisi jotain sääntöjä millä heput saa kentällekin. Tuo on mielestäni niin "fluffiarmeija" kuin vain olla voi, ja fluffi/teema-armeijossa minusta hienointa on päästä näkemään sellainen kentällä.
Niin eivätkös he ole vähän Keisarin tapaan tavallisia ihmisiä power armor päällä? (tietysti tavallisten ihmisten eliittiä, mutta kuitenkin ilman implantteja?)The Captain kirjoitti:Custodianit itse asiassa eivät ole marineita.Loran kirjoitti: Niin, ja kuten Juliwer sanoi, Custodesit ovat Space Mariinien eliittiä... eli erittäin kovia poikiaJa Grandmaster olisi varmaankin sitten kovimpia mättäjiä Imperiumin puolella