Elikkä siis ne ovat kaikki yhessäUkkosleka kirjoitti:Siis:
Kun otat infantry platoonin, saat command section ja 2-5 infantry squadia. Nämä toimivat itsenäisesti.
Kysymyksi IG:stä
-
tässähän minä
sitä että kaksi kaartilaista muodostaa raskasase ryhmän eli toinen kantaa esim Heavy Boltterin ja toinen siihen ammuksen.
ja jos halaut ryhmään esim kranaatinheittimen tai meltagunin, niin se pitää antaa kaartilaiselle joka EI ole tekemisissä raskaan aseen kanssa.
ja jos halaut ryhmään esim kranaatinheittimen tai meltagunin, niin se pitää antaa kaartilaiselle joka EI ole tekemisissä raskaan aseen kanssa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
tässähän minä
-
tässähän minä
-
tässähän minä
-
tässähän minä
eli selitetäänpä Imperiumin armeijan rakennetta
ylimpänä
Komento pataljoona
Vanhin upseeri joka suunnittelee taistelut, plus henkivartijakaartilaiset plus mahdolliset tukiaseryhmät
Jalkaväkipataljoonat joita jokaista johtaa alempi upseeri joka välittää ylemmän upseerin käskyt
ryhmilleen ( 2-5 kpl + jämäryhmät )
plus mahdolliset muut joukot
eli kyseessä on järjestelmä joka kuvastaa meidän maailmamme oikeaa armeijaa ja mahdollistaa imperial guardin massavaikutuksen, eli yhdellä trooppivalinnalla voit saada yli 50 sotilasta.
ylimpänä
Komento pataljoona
Vanhin upseeri joka suunnittelee taistelut, plus henkivartijakaartilaiset plus mahdolliset tukiaseryhmät
Jalkaväkipataljoonat joita jokaista johtaa alempi upseeri joka välittää ylemmän upseerin käskyt
ryhmilleen ( 2-5 kpl + jämäryhmät )
plus mahdolliset muut joukot
eli kyseessä on järjestelmä joka kuvastaa meidän maailmamme oikeaa armeijaa ja mahdollistaa imperial guardin massavaikutuksen, eli yhdellä trooppivalinnalla voit saada yli 50 sotilasta.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
hyytelöperuna
Eli siis:
- Troop- choicena voit ottaa Infantry Platoonin.
- Infrantry platoon koostuu yhdestä komentoryhmästä ja 2-5 jalkamiesryhmästä.
- Komentoryhmään kuuluu Junior Officer ja 4 tavallista jalkamiestä. Jalkamiehille voi antaa tavaroita joita kerrotaan siinä kohdassa codexia.
- Komentoryhmän lisäksi Infrantry Platooniin kuuluu 2-5 jalkamiesryhmää.
- Jalkamiesryhmään kuuluu 1 sergenant ja 9 tavallista jalkamiestä.
- Sergenant voidaan tehdä Veteran Sergenantiksi, jolloin hän voi ottaa tavaroita Armorysta.
- Loput yhdeksän jalkamiestä voivat ottaa raskasaseen (vaatii 2 jalkamiestä) ja erikoisaseita (nämä vaativat vain yhden miehen)
Näitä Infrantry Platoonia voit sitten ottaa useampia armeijaasi.
- Troop- choicena voit ottaa Infantry Platoonin.
- Infrantry platoon koostuu yhdestä komentoryhmästä ja 2-5 jalkamiesryhmästä.
- Komentoryhmään kuuluu Junior Officer ja 4 tavallista jalkamiestä. Jalkamiehille voi antaa tavaroita joita kerrotaan siinä kohdassa codexia.
- Komentoryhmän lisäksi Infrantry Platooniin kuuluu 2-5 jalkamiesryhmää.
- Jalkamiesryhmään kuuluu 1 sergenant ja 9 tavallista jalkamiestä.
- Sergenant voidaan tehdä Veteran Sergenantiksi, jolloin hän voi ottaa tavaroita Armorysta.
- Loput yhdeksän jalkamiestä voivat ottaa raskasaseen (vaatii 2 jalkamiestä) ja erikoisaseita (nämä vaativat vain yhden miehen)
Näitä Infrantry Platoonia voit sitten ottaa useampia armeijaasi.
-
Oberon
Eli:
Hq: vanhin upseeri+sen 4 kaartilaista joita voi parannella aika paljon, tähän lisätään myös ITSENÄISESTI toimivat raskas ja erikoisase joukkueeet(6 henkeä).
Troop:
Inf. platoon:
juniori upseeri(ei voi ottaa esim senioria, vaan PAKKO ottaa se juniori) ja sen 4 kaartilaista joita myös voi parannella
sekä 2-5 TASAN kymmenen kaartilaisen ryhmää,
joka ryhmän yksi mies on kersantti(voi ylentää veteraaniksi),
joka ryhmän 2 miestä voi muodostaa yhdessä YHDEN raskasasetiimin jossa on 1 raskas ase ja 1 lasqun,
joka ryhmä voi myös ostaa yhdelle peruskaartilaiselle erikoisaseen.
jos on jo 2 ryhmää, mukaan voi ottaa myös yhden 5-9:n hengen kaartilaisryhmän joka on muuten normaali, mutta ei voi ottaa raskasta asetta.
ps: kuinka monesti tämä oikein pitää selittää?
Hq: vanhin upseeri+sen 4 kaartilaista joita voi parannella aika paljon, tähän lisätään myös ITSENÄISESTI toimivat raskas ja erikoisase joukkueeet(6 henkeä).
Troop:
Inf. platoon:
juniori upseeri(ei voi ottaa esim senioria, vaan PAKKO ottaa se juniori) ja sen 4 kaartilaista joita myös voi parannella
sekä 2-5 TASAN kymmenen kaartilaisen ryhmää,
joka ryhmän yksi mies on kersantti(voi ylentää veteraaniksi),
joka ryhmän 2 miestä voi muodostaa yhdessä YHDEN raskasasetiimin jossa on 1 raskas ase ja 1 lasqun,
joka ryhmä voi myös ostaa yhdelle peruskaartilaiselle erikoisaseen.
jos on jo 2 ryhmää, mukaan voi ottaa myös yhden 5-9:n hengen kaartilaisryhmän joka on muuten normaali, mutta ei voi ottaa raskasta asetta.
ps: kuinka monesti tämä oikein pitää selittää?
-
tässähän minä
-
Oberon
-
tässähän minä
-
tässähän minä