Milloin uusi edition tulee?
-
Archon Everhate
- Viesti:
Mikä on muuten ollu WH40k:n editioiden julkaisuvuodet?
Uusi edikka ei käytännössä tarkota välttämättä armeijakirjojen uusimisia. Esim. 4th edikassa ei julkaistu kaikkia armeijakirjoja, vaan osa julkaistiin 5th edikan tulon jälkeen, 4th edikan armeijakirjat olivat yhteensopivia 5th edikan kanssa joten ongelmaa ei ollut.
Uusi edikka ei käytännössä tarkota välttämättä armeijakirjojen uusimisia. Esim. 4th edikassa ei julkaistu kaikkia armeijakirjoja, vaan osa julkaistiin 5th edikan tulon jälkeen, 4th edikan armeijakirjat olivat yhteensopivia 5th edikan kanssa joten ongelmaa ei ollut.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Ei se voi tulla vielä 2005, enhän ole saanut vielä silloin maalattua edes 1000pts. Helffejäni! 
Mutta juu, 7 edikka tulee silloin kun 6 edikan tuottavuuden katsotaan GW:llä hiipuvan. GW on yritys siinä missä muutkin ja koittaa tahkoa voittoa sen kun kerkiää, eli ei siinä parin pienen pelaajan ääntä kuunnella kun lyödään ulos uusi ja uljaampi painos, joka on must ostos kaikille... Eli 2006 on minun arvaukseni.
Mutta juu, 7 edikka tulee silloin kun 6 edikan tuottavuuden katsotaan GW:llä hiipuvan. GW on yritys siinä missä muutkin ja koittaa tahkoa voittoa sen kun kerkiää, eli ei siinä parin pienen pelaajan ääntä kuunnella kun lyödään ulos uusi ja uljaampi painos, joka on must ostos kaikille... Eli 2006 on minun arvaukseni.
Kuuluisia viimeisiä sanoja:
- "Ei ne noin kaukaa osu!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
- "Ei ne noin kaukaa osu!"
- "Ei ne päälle tule..."
- "Full Attack!"
-
sir shadow
Ainahan niillä on isot kirveet...sir shadow kirjoitti:öö kysyisin vielä että onko örkeillä uusi armybook mulla on se missä on joku iso tyyppi kirveen kanssa
Onko sinulla tämä kirja:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Mikäli on, kirjasi on uusimmassa edikassa.
-
sir shadow